Cumu funziona l'estruzione di l'aluminiu?

Prucessu di extrusione d'aluminiu

U prucessu di estrusione di lega d'aluminiu principia in realtà cù a cuncezzione di u pruduttu, perchè u cuncepimentu di u pruduttu hè basatu annantu à i requisiti d'usu dati, chì determinanu assai parametri finali di u pruduttu.Cum'è e prestazioni di trasfurmazione meccanica di u pruduttu, e prestazioni di trattamentu di superficie è l'usu di requisiti ambientali , Queste pruprietà è esigenze determinanu in realtà a scelta di lega di alluminiu estrudutu.

Tuttavia, e pruprietà di l'aluminiu estrudutu sò determinate da a forma di cuncepimentu di u pruduttu. A forma di u pruduttu determina a forma di a matrice di estrusione.

Una volta risoltu u prublema di cuncepimentu, u praticu prucessu di estrusione principia l'estrusione ghjittata in una canna di alluminiu, a canna di fusione di alluminiu deve esse riscaldata prima di l'estrusione per ammorbidiscela, u riscaldamentu di boni canali di fusione di alluminiu sheng lingot hè messu in u canna di l'extrusore dentru, è dopu da alta cilindru idraulicu di forza spingendu a canna di estrusione, a fine anteriore di a canna di estrusione hà un cuscinettu di pressione, tale lega di alluminiu soffice riscaldata in bloccu fittiziu sottu forte pressione da a muffa di precisione di muffa di modellazione di estrusione.

Eccu à chì serve un muffa: a forma di u pruduttu necessariu per a produzzione.

Schematic diagram of a typical horizontal hydraulic extruder

U ritrattu hè: schema schematicu tipicu di estrusore idraulicu horizontale

A direzzione di l'estruzione hè da manca à diritta

Questa hè una descrizzione simplice di l'estrusione diretta più largamente usata oghje. L'estrusione indiretta hè un prucessu simile, ma ci sò qualchì differenza assai impurtante.

In u prucessu di extrusione indiretta.U filu hè installatu nantu à a barra di estrusione cavu, affinchì a stampetta sia pressata versu a barra in biancu d'aluminiu immubile, furzendu l'alea d'aluminiu à estrude versu a barra di estrusione cavu attraversu u filu.

In fattu, u prucessu di extrusione hè simile à sprime u dentifriciu. Quandu a pressione hè applicata à l'estremità chjusa di u dentifriciu, u dentifriciu cilindricu hè spremutu attraversu l'apertura circulare.

Se l'apertura hè piatta, u dentifriciu spremutu esce cum'è un nastru.

Benintesa, forme cumplesse ponu ancu esse sprimute in aperture di listessa forma. Per esempiu, i fabricanti di torte usanu tubi furmati apposta per sprime u ghjacciu per fà tutti i generi di frills.

Mentre ùn pudete micca fà assai prudutti utili cù dentifrici o gelati, ùn pudete micca sprime l'aluminiu in tubi cù e dita.

Ma pudete aduprà una putente pressa idraulica per estrude l'aluminiu da una data forma di muffa per pruduce una larga varietà di prudutti utili di guasi ogni forma.

A figura sottu (à manca) mostra a prima sezzione di l'estrusore à u principiu di l'estrusione. (diritta)

aluminum extrusion profiles

U bar

A barra d'aluminiu hè u biancu di u prucessu di estrusione. A barra d'aluminiu aduprata per l'estrusione pò esse solida o cavu, di solitu cilindrica, è a so lunghezza hè determinata da u tubu di estrusione.

E verghe d'aluminiu sò di solitu furmate per colata, o per stazzunatura o forghjatura in polvere. Di solitu sò fatte da a sega di barre in lega d'aluminiu cù una bona cumpusizione in lega.

E leghe di alluminiu sò generalmente cumposte da più di un elementu metallicu. E leghe di alluminiu estruitu sò cumposte da elementi di traccia (di solitu micca più di 5%) (cume rame, magnesiu, siliziu, manganese o zingu) chì miglioranu e pruprietà di l'aluminiu puru è influenzanu u prucessu di estrusione.

A lunghezza di l'asta di alluminiu varieghja da u fabbricante à u fabbricante, chì hè determinata da a lunghezza finale necessaria, u rapportu di estrusione, a lunghezza di scarica è l'indennità di estrusione.

E lunghezze standard vanu generalmente da 26 pollici (660 mm) a 72 pollici (1830 mm). I diametri esterni vanu da 3 pollici (76mm) a 33 pollici (838mm), 6 pollici (155 mm) a 9 pollici (228 mm).

Prucessu di extrusione diretta

[billetta] [furnance di riscaldamentu] [pressa di estrusione cù matrice] vide [strecher] [invecchiamento overn]

U schema illustra i passi di basa di l'estrazione di una barra d'aluminiu

 

Direct extrusion process

Quandu a forma finale di u produttu hè determinata, hè scelta a lega d'aluminiu adatta, a fabbricazione di a matrice di estrusione hè finita, è a preparazione per u prucessu attuale di estrusione hè finita.

Dopu precalentate a barra di alluminiu è u strumentu di estrusione. Durante u prucessu di estrusione, a barra d'aluminiu hè solida, ma s'hè addulcita in u fornu.

U puntu di fusione di a lega di alluminiu hè di circa 660 ℃. A temperatura tipica di riscaldamentu di u prucessu di estrusione hè generalmente più grande di 375 ℃ è pò esse alta cum'è 500 ℃, a seconda di e condizioni di estrusione di u metalu.

U prucessu di estrusione attuale principia quandu a verga di estrusione principia à applicà pressione à a verga d'aluminiu in u lingottu.

Diverse presse idrauliche sò cuncipite per sprime in ogni locu da 100 tunnellate à 15.000 tunnellate. Questa pressione di estrusione determina a dimensione di l'estrusione prodotta da a macchina di estrusione.

E specifiche di u produttu estruso sò indicate da a dimensione massima di a sezione trasversale di u pruduttu, à volte ancu da u diametru circonferenziale di u pruduttu.

Quandu l'estrusione hè appena principiata, a barra d'aluminiu hè sottumessa à a forza di reazione di a muffa è diventa più corta è più spessa, finu à chì l'espansione di a barra d'aluminiu sia limitata da u muru di a canna di u lingottu;

Dopu, quandu a pressione cuntinueghja à cresce, u metalu dolce (sempre solidu) ùn hà micca locu per flussu è cumencia à esse spressu fora di u foru di furmazione di u muffu à l'altra estremità di u muffu, furmendu u prufilu.

Circa u 10% di a canna di alluminiu (cumpresa a pelle di a canna di alluminiu) hè lasciata in a canna di u lingottu, u pruduttu di estrusione hè tagliatu da a muffa, è u metalu restante in a canna di u lingottu hè pulitu è ​​riciclatu. Dopu chì u pruduttu abbanduneghja u muffa, u prucedimentu successivu hè chì u pruduttu di estrusione à caldu hè stagnatu, machinatu è invechjatu.

Quandu l'aluminiu riscaldatu hè extrusionatu da u muffu attraversu u cilindru di u lingottu, u metalu in u centru di a barra d'aluminiu scorre più veloce di u bordu. Cum'è a striscia nera in l'illustrazione mostra, u metale intornu à i bordi hè lasciato daretu per esse riciclatu cum'è un restu.

 

aluminum alloy extrusion

U ritmu di estrusione dipende da a lega chì hè spremuta è da a forma di u foru di uscita. Aduprà una lega dura per sprime materiali cumplessi in forma pò esse lentu cum'è 1-2 piedi per minutu. Cù leghe soffici, forme semplici ponu esse spremute à 180 piedi per minutu o più.

A lunghezza di u produttu di estrusione dipende da a barra di alluminiu è da u foru di uscita di muffa. Una estrusione cuntinua pò pruduce un pruduttu finu à 200 piedi di lunghezza.L'ultima estrusione di furmagliu, quandu u pruduttu estruditu lascia l'estrusore hè piazzatu nantu à a diapositiva (equivalente à u trasportatore);

Sicondu e diverse leghe, l'estrusione fora di u modu di raffreddamentu di u pruduttu: divisa in raffreddamentu naturale, raffreddamentu à l'aria o à l'acqua, ma à spegne.Questu hè un passu chjave per assicurà e prestazioni metallografiche di u pruduttu dopu l'invecchiamento. un lettu fretu.

Raddrizza

Dopu à u stanciu (raffreddamentu), u pruduttu extruitu hè raddrizzatu è raddrizzatu da una barella o un raddrizzatore (l'allungamentu hè ancu classificatu cum'è travagliu fretu dopu l'estrusione) .In fine, u pruduttu hè trasferitu à a segatrice da u dispusitivu di trasportu.

Scie

A sega tipica di u pruduttu finitu hè a sega di un pruduttu à una lunghezza cummerciale specifica. E seghe circolari sò e più largamente aduprate oghje, cume e seghe à bracciu rotativu chì taglianu verticali pezzi longhi di materiale estrudutu.

Ci hè ancu seghe tagliate da a cima di u prufilu (cume a sega elettrica à taglio) .Utellu ancu utile per a sega, a tavula per sega hè cù una lama à discu da u fondu in alto per taglià u pruduttu, è dopu a lama per sega torna in fondu di a tavula per u ciculu prossimu.

Una sega circulare finita tipica hà un diametru di 16-20 pollici è hà più di denti in carburu 100. Lame di sega grandi sò aduprate per extrusori di grande diametru.

A segatrice autolubricante hè dotata di un sistema chì furnisce lubrificante à u dente di sega per assicurà una efficienza di sega ottimale è a superficia di a sega.

Una pressa automatica tene e sezzioni in postu per a sega è i detriti di sega sò raccolti per u riciclaggio.

Invechjamentu:

Alcuni prudutti estrusi necessitanu invechjamentu per uttene una forza ottima, dunque hè ancu chjamatu invecchiamento. L'invecchiamento naturale si esegue a temperatura ambiente. L'invecchiamento artificiale viene effettuato nel forno di invecchiamento. Tecnicamente, si chiama trattamentu termicu di fase intensiva di precipitazione.

Quandu u prufilu hè estruitu da l'estruvule, u prufilu diventa semi-solidu, ma diventa prestu solidu quandu hè raffreddatu o stanciatu (sia raffreddatu à aria o raffreddatu à acqua).

E leghe di alluminiu trattate senza calore (cume le leghe di alluminiu cù magnesiu o manganese aghjuntu) sò rinfurzate da l'invecchiamento naturale è da u travagliu à freddo. Lega d'aluminiu trattabile da u calore (cum'è lega d'aluminiu cù rame, zingu, magnesiu + siliziu) pò ottene una forza è durezza megliu influenzendu u trattamentu termicu di a struttura metallografica in lega.

Inoltre, l'invecchiamentu hè di fà chì e particelle di a fase rinfurzata si separanu uniformemente per ottene a forza massima di resa, a durezza è l'elasticità di a lega speciale.

Balle

Sia u furnace di invecchiamento sia l'invecchiamento à temperatura ambiente, dopu à l'invecchiamento pienu, u prufilu hè trasferitu à u trattamentu di a superficia o à l'attellu di trasfurmazione profonda o balle pronti per u trasportu à u cliente.

A ghjente dumanda ancu

Cume si faci l'estruzione d'Aluminium?


Tempu di posta: Mar-20-2020