How do you fà extrusion aluminium | MARCA CINA

Prima avemu parlatu di i nostri prucessu di extrusione d'aluminiu, sta volta weihua (cumpagnie di estrusione di alluminiu) vi piacerebbe presentà brevemente cumu avemu adupratu i prudutti industriali di estrusione di alluminiu.

1. Fusione di fusione

(A fusione di fusione hè u primu prucessu di produzzione d'aluminiu)

(1) Ingredienti:

Secunnu a marca specifica di lega da pruduce, calcula a quantità d'addizione di vari cumpunenti di lega, è cunvene ragionevolmente diverse materie prime.

(2) Fusione:

E materie prime abbinate sò sciolte in u fornu di fusione secondu e esigenze tecnulugiche, è e impurità è i gas in a fusione sò effettivamente rimossi per mezu di raffinazione di degassing è di rimozione di scorie.

(3) Casting:

L'aluminiu fusu hè raffreddatu è ghjittatu in aste tonde di varie specificazioni attraversu un sistema di colata in pozzu prufondu in certe cundizioni di colata.

2. Estrusione:

L'estrusione hè u mezu di furmà i profili.Prima, secondu u cuncepimentu di a sezione di u pruduttu di prufilu, fabricanu un muffa, aduprate l'estruvatore sarà riscaldatu una bona estrusione di barra tonda in forma di muffa.

A lega 6063 cumunemente aduprata hè estrusa cun un prucessu di raffreddamentu raffreddatu à l'aria è un prucessu di invecchiamento artificiale per cumplettà u trattamentu termicu.U sistema di trattamentu termicu di lega trattabile termicamente di diversi gradi hè diversu.

3. U culore

(Quì si parla principalmente di ossidazione), prufilu in lega di alluminiu extruitu, a so resistenza à a corrosione superficiale ùn hè micca forte, deve esse anodizzata per u trattamentu superficiale per aumentà a resistenza à a corrosione di l'aluminiu, a resistenza à l'usura è l'aspettu di u bellu gradu.

U prucessu principale hè u seguente:

(1) Pretrattamentu superficiale:

I metudi chimichi o fisichi sò aduprati per pulisce a superficia di u prufilu per espone u sustratu puru, in modu da uttene un film d'ossidu artificiale cumpletu è densu. E superfici speculare o opache ponu esse ottenute ancu meccanicamente.

(2) Ossidazione anodica:

Dopu u pretrattamentu superficiale, in certe cundizioni tecnulugiche, l'ossidazione anodica si verifica nantu à a superficia di u substratu, resultendu in un stratu di film AL2O3 di adsorbimentu densu, poroso è forte.

(3) Sigillatura di u foru:

I pori di u film di ossidu porosu furmatu dopu à l'ossidazione anodica sò stati chjosi per rinfurzà l'anti-inquinamentu, anti-currusione è a resistenza à l'usura di u film d'ossidu. in a deposizione di adsorbimentu di u foru di u film di qualchì sale di metallo, pò fà chì l'aspettu di u prufilu mostri naturale (biancu d'argentu) altru ch'è parechji culori, cum'è: neru, bronzu, oru è culore d'acciaio inox.


Tempu di posta: Mar-20-2020