Cosa significa l'estruzione di l'aluminiu?

Estrusione d'aluminiu: hè u legatu di alluminiu (deformazione) u lingottu è u prucessu di furmagliu di extrusione di extrusione; Hè una tecnica per cunvertisce leghe di alluminiu in oggetti cun profili sezionali trasversali definiti è pò esse ampiamente aduprata in una varietà di applicazioni. U prucessu di estrusione prufitta di a cumbinazione unica di pruprietà fisiche di l'aluminiu.Cina fornitori di extrusione di alluminiu serà introduttu da l'aspetti seguenti.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-accessoriesbosch-high-precision-horizontal-rule-products/

Cumu funziona l'estruzione di l'aluminiu?

U prucessu di estrusione di lega d'aluminiu principia in realtà cù a cuncezzione di u pruduttu, perchè u cuncepimentu di u pruduttu hè basatu annantu à i requisiti d'usu dati, chì determinanu assai parametri finali di u pruduttu.Cum'è e prestazioni di trasfurmazione meccanica di u pruduttu, e prestazioni di trattamentu di superficie è l'usu di requisiti ambientali , Queste pruprietà è esigenze determinanu in realtà a scelta di lega di alluminiu estrudutu.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-heatsink-china-mark-products/

À chì serve l'estruzione d'aluminiu?

In un sensu largu, l'estrusione industriale di l'aluminiu hè in aghjunta à e porte è u profilu di alluminiu Windows, l'aluminiu di i muri cortina, a decorazione architettonica di l'aluminiu per u profilu di alluminiu.Cum'è qualchì transitu ferroviario, u corpu di u veiculu, a produzzione è u materiale d'aluminiu vivu pò esse chjamatu extrusione industriale di alluminiu. In un sensu strettu, l'estrusione industriale di l'aluminiu hè a linea di assemblea di u profilu di l'aluminiu, hè un tipu di barra d'aluminiu dopu a fusione ...

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-electronic-cigarette-case-products/

Quantu costa una estrusione d'aluminiu persunalizata?

U costu di trasfurmazione di trasfurmà lingotti d'aluminiu in profili d'aluminiu hè principalmente divisu in trè parti: u costu di a barra fusa, u costu di l'elaborazione di l'estrusione è u costu di u trattamentu di a superficia.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion5g-base-station-heatsink-china-mark-products/

Cosa hè una estrusione in alluminiu in miniatura?

Una definizione assai larga hè qualsiasi estrusione d'aluminiu o tubu adattatu per un cerculu di diametru di 5 pollici (vale à dì, una stampa di 5 pollici). A scelta di lega d'aluminiu hè assai impurtante per stu tipu di parti estruse in miniatura cumplicata. A lega 6063 hè a forma di scelta.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-heat-sinkled-light-heatsink-china-mark-products/

Cosa hè l'estrusione metallica?

A trasfurmazione di l'estrusione di metalli hè un metudu impurtante di trasfurmazioni di pressione basatu annantu à u principiu di a furmazione di plastica metallica. L'estrusore di metalli hè l'attrezzatura più impurtante per l'estrusione di metalli.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-horn-cover-china-mark-products/

Quantu hè forte l'aluminiu estruitu?

Aluminium impermeabile 5A50 forza di trazione: 265MPa; Forza di trazione di 3A21: <167MPa;Forza di trazione di duralumin 2A11: 370MPa; Forza di trazione di 2A12: 390 ~ 420MPa; Forza di trazione di 2A13: 315 ~ 345MPa;

https://www.cm905.com/cnc-aluminum-extrusionsamsung-remote-control-china-mark-products/

Cumu tagliate l'estruzione d'aluminiu?

A maiò parte di l'aluminiu industriale hè un tagliu Angle ghjustu, ci hè qualchì bisognu di taglià u bisellu, l'Angulu 45 hè più cumunu.Quandu taglià u Angulu bisellu deve cuntrullà l'Angulu, u megliu usu di a segatrice CNC per a sega.

https://www.cm905.com/diamond-cutting-nameplateequipment-nameplate-china-mark-products/

Parechje leghe tipiche di alluminiu estruitu è ​​e so caratteristiche

1035,3A21,6063,6A02,5A06, estrusione di lega d'aluminiu è e so caratteristiche di parechje introduzione tipica, è ci hè una infurmazione assai dettagliata ......

https://www.cm905.com/metal-name-platenameplate-for-telephone-china-mark-products/

cumu cunnette extrusioni d'aluminiu?

Ci hè dui modi cumuni di cunnessione:1. Cunnessioni interne:Per esempiu, bulloni è noci, connettori integrati, pin di ancura, slot d'angulu, ecc. Spezificazioni diffirenti di u prufilu d'aluminiu industriale, l'usu di l'accessorii di u profilo industriale in alluminiu chì currispondenu ùn sò micca listessi, chì ci vole à fà casu.

https://www.cm905.com/etched-nameplatenameplate-for-earphone-china-mark-products/

Cosa hè a Stampatura di Precisione di Metalli?

A stampatura di metallo di precisione hè un prucessu industriale chì utilizza macchinari dotati di matrici per trasformà a lamiera piatta in forma bianca o in bobina in diverse forme persunalizate. Oltre à stampà, queste presse metalliche ponu ancu eseguisce una vasta gamma di processi cum'è punzonatura, utensili, intagli, piega, goffratura, flangiatura, cuniatura, è assai di più.

Attraversu l'introduzione sopra: principiu di travagliu di estrusione di alluminiu, usu, costu, forza, metudu di tagliu è caratteristiche, ecc., Credu chì duvete avè una certa comprensione di l'estrusione di alluminiu; Se avete bisognu di servizii di trasfurmazione in questu campu, per piacè cuntattateci; Weihua (Estrusione d'aluminiu di China) A cumpagnia vi darà un serviziu cunsideratu

VULEI TRAVALLÀ CON NOI?


Tempu di posta: Maghju-09-2020