À chì serve l'estruzione d'aluminiu?

Estrusione d'aluminiu industriale cum'è un materiale in lega, hè largamente adupratu in u mercatu attuale hè più pupulare.Duvutu à u so bonu culore, pruprietà chimiche è fisiche, lascia gradualmente rimpiazzà altri materiali d'acciaiu, diventanu aduprati in una serie di industrie in u materiale.

In un sensu largu, l'estrusione industriale di l'aluminiu hè in aghjunta à e porte è u profilu di alluminiu Windows, l'aluminiu di i muri cortina, a decorazione architettonica di l'aluminiu per u profilu di alluminiu.Cum'è qualchì transitu ferroviario, u corpu di u veiculu, a produzzione è u materiale d'aluminiu vivu pò esse chjamatu extrusione industriale di alluminiu. In un sensu strettu, l'estrusione industriale di l'aluminiu hè a linea di assemblea di u profilu di alluminiu, hè un tipu di barra d'aluminiu dopu a fusione in u profilu di a sezione di extrusione di muffa.

Stu tipu di prufilu hè ancu cunnisciutu cum'è prufilu di estrusione d'aluminiu, prufilu in lega d'aluminiu industriale, hè più largamente adupratu, pò esse adupratu in a produzzione di una serie di industrie. L'usu cumunu hè da aduprà per fà una varietà di quadru di attrezzature, copertura protettiva di l'attrezzatura, grandi parti di supportu di colonna, cinta trasportatrice di pipeline, quadru di macchina maschera, macchina dispensatrice è altri scheletri di attrezzature.

À chì serve l'estruzione d'aluminiu?

1. Attrezzatura quadru di prufilu in alluminiu è quadru di profilo in alluminiu

2. Scheletru di a linea di assemblea di u bancu di travagliu, u supportu di a linea di trasportatore di a cinta, u bancu di travagliu di l'attellu

3. Recinzione di sicurezza di l'attellu, grande cuperture protettiva di l'equipaggiu, schermu di luce è scudu d'arcu

4. Grande piattaforma di manutenzione è scala scalata

5. Titulariu di dispositivi medichi

6. Supportu di montaggio fotovoltaicu

7. Supportu di simulatore di vittura

8. Diversi scaffali, scaffali, grande rack di materiale di sala di cultivazione

9, vittura di rotazione di materiale d'attellu, vittura di strumentu d'aluminiu

10. Mustrà u rack di mostra à grande scala, l'infurmazione di u cartulare di l'attellu è u rack biancu

11, a stanza di sole, capannone pulitu

Oltre à l'USI cumuni sopra citati, si pò ancu trasformà in una varietà di prudutti di u scheletru bracket.In generale, se vulete fà, pudete aduprà. quandu a selezzione di materiali secondu e so necessità pò esse aduprata hè un inseme cumpletu di accessori di profilo in alluminiu cunnessi, sicuri è stabili, faciuli da smuntà.

Quessi sò l'USI cumuni di l'estrusione industriale di l'aluminiu; Simu un fabricatore persunalizatu di extrusione d'aluminiu, i prudutti sò:estrusione telescopica di alluminiu,curvatura di l'extrusione d'aluminiu; Benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Apr-26-2020