Cosa hè l'estrusione metallica?

Prucessu di extrusione d'aluminiu

A trasfurmazione di l'estrusione di metalli hè un metudu impurtante di trasfurmazioni di pressione basatu annantu à u principiu di a furmazione di plastica metallica. L'estrusore di metalli hè l'attrezzatura più impurtante per l'estrusione di metalli.

L'estrusione hè unu di i metudi principali per a produzzione di metalli non ferrosi è materiali di ferru è d'acciaiu è a furmazione di e parti. Hè ancu un metudu impurtante per a preparazione è a trasfurmazione di vari materiali avanzati cum'è materiali cumposti è materiali in polvere.

Da l'estrusione à caldu di lingotti di metallu di grande dimensione, l'estrusione à caldu di profili di barra tubulare di grande dimensione, l'estrusione à fretu di e parti di precisione di piccule dimensioni, a solidificazione diretta è a stampatura di materiali cumposti cù materiali in polvere è particella cum'è materie prime, à materiali di trasfurmazione difficiuli cum'è cum'è cumposti intermetallici è materiali supraconduttori, a tecnulugia moderna di estrusione hè stata ampiamente aduprata.

I metudi di trasfurmazione di l'estrusione sò principalmente estrusione pusitiva, estrusione inversa, estrusione laterale, estrusione di lubrificazione di u vetru, estrusione idrostatica, extrusione cuntinua.U trattamentu di l'estruzione hè carattarizatu da un forte stress cumpressivu à trè vie, chì hè favurèvule à migliurà a capacità di deformazione plastica di u metale, migliurà a qualità di u pruduttu, migliurà a microstruttura interna è e prestazioni di u pruduttu.

Inoltre, a trasfurmazione di l'estrusione hà ancu una vasta gamma di applicazioni, flessibilità di produzione, prucessu simplice è menu investimenti in attrezzature.

E leghe non ferrose cun bassu puntu di fusione, cume l'aluminiu è l'alliate di alluminiu, sò i materiali più aduprati in trasfurmazioni di extrusione.

 


Tempu di posta: Apr-03-2020