Cosa hè una Extrusione Miniatura d'Aluminiu?

Circate a definizione di extrusione in miniatura d'aluminiu, avemu trovu a riferenza più vicina à a micro estrusione in u norme è dati di associazione di alluminiu (a publicazione più grande è più cumpleta di l'associazione aluminium). Quì, avemu trovu tolleranze di "precisione":

What Is A Miniature Aluminum Extrusion

 

Invece di a tecnulugia di lavorazione CNC, l'efficienza di e parti microaluminiu hè aumentata di più di 50 volte.

L'usinatura CNC di e parti microaluminiu hè u più difficiule da aderisce à u cultellu, a precisione di u pruduttu di trasformazione spessa di u cultellu ùn pò esse garantita.Tuttavia, a parte cuntinua di estrusione à freddo di micro parti di alluminiu solu evita questi svantaghji, è a precisione di trasfurmazione hè micca menu di CNC , Pò uttene una tolleranza di ± 0,02 mm è una velocità di trasfurmazione finu à 150 per minutu. Per quessa, hè megliu aduttà u metudu di extrusione freta cuntinua per a trasfurmazione di parti in alluminiu in miniatura.

Chì sò i profili di alluminiu microestrusione o i tubi microestrusioni?

Una definizione assai larga hè qualsiasi estrusione d'aluminiu o tubu adattatu per un cerculu di diametru di 5 pollici (vale à dì, una stampa di 5 pollici). A scelta di lega d'aluminiu hè assai impurtante per stu tipu di parti estruse in miniatura cumplicata. A lega 6063 hè a forma di scelta.

U più chjucu pezzu di estrusione in miniatura hè adattatu per un circulu cù un diametru inferiore à 100 pollici. Esigenu un spessore uniforme di u muru è richiedenu un cuncepimentu geomettricu simplice è strumenti specializati. Invece di aduprà l'acciaiu per strumenti H13, u strumentu speciale hè fattu aduprendu un prucessu di metallo in polvere è dipositu un revestimentu apposta sviluppatu nantu à a superficia.U rivestimentu aiuta l'aluminiu à passà per u muffa è resiste à l'usura.I 1100 è 3003 sò ancu e scelte di lega più impurtanti, u più faciule per passà per u moldu è u più faciule per ottene.

Piccola estrusione d'aluminiu persunalizata

WEIHUA - produce parti di estrusione in miniatura altamente cumplesse per risponde à e tolleranze più strette. In più di furnisce una vasta gamma di forme standard per e tolleranze strette di parti di micro estrusione, pudemu ancu furnisce tagliu persunalizatu è di precisione, sbavatura, laminazione, finitura è lavorazione CNC di diverse tolleranze, anguli è dimensioni per soddisfà i requisiti specifici di i clienti.

1. Solidu, semi-cavu, cavu è pipa

2. Spessore di u muru finu à 0,012 pollici

3. A zona di a seccione trasversale hè bassa quant'è 0,002 pollici

4. Tolleranza vicinu à +/- 0,001 inch

5. Fornite un travagliu di prototipazione

6. Quantità minima d'ordine: 1000 pezzi

7. Fornite leghe 1100, 3003, 6063, 6463 è 6061.

Pruduttori di estrusione d'aluminiu

Tutti i prudutti di estrusione d'aluminiu chì femu sò assai precisi. Da a nostra produzzione di estrusione d'aluminiu micro-persunalizata di alta qualità à a relazione à longu andà cù i clienti. Ingegneri è tecnichi sperimentati seguiteranu u prucessu di estrusione strettamente per assicurà chì e vostre parti sò à u standard è soddisfacente. Queste capacità sò riflesse in e certificazioni chì passemu. Ch'ella sia inventariu, persunalizazione, cumplessità o simplicità, da grande volume à picculu volume, WEIHUA (cumpagnie di extrusione d'aluminiu) hà superatu l'aspettative di a fabricazione di estrusione d'aluminiu è hà stabilitu relazioni precise in u prucessu.


Tempu di posta: Maghju-05-2020