Parechje leghe tipiche di alluminiu estruitu è ​​e so caratteristiche

Chì sò e caratteristiche di parechje leghe tipiche di alluminiu estruitu? Segui u Estrusione d'aluminiu di China fabbrica per amparà di più:

(1) lega 1035.

A lega 1035 hè alluminiu puru industriale cù menu di 0,7% di impurità, trà e quali u ferru è u siliziu sò i principali impurità.U ferru è u siliziu è alcune altre impurità metalliche ponu migliorà leggermente a forza, ma riduce significativamente a plasticità è a conducibilità di a lega.

L'aluminiu puru industriale hà una alta stabilità chimica in parechji media, chì hè più altu ch'è l'altru metallu cun elevatu putenziale. L'alta stabilità chimica di l'aluminiu hè duvuta à a furmazione di un film sottile è densu di ossidu nantu à a superficia di l'aluminiu.

U menu impurità in l'aluminiu (in particulare u ferru è u siliziu), più alta hè a so resistenza à a corrosione. In realtà, solu u magnesiu è u manganese ùn riducenu micca a resistenza à a corrosione di l'aluminiu.

I prudutti semilaburati di lega 1035 sò furniti sottu ricottura è estrusione à caldu. Tuttavia, indipendentemente da u statu di fornitura, u prucessu finale di trasfurmazione di u prufilu estrudutu hè un allisamentu di u stretchu, chì pò esse raddrizzatu nantu à una macchina di raddrizzà u rotulu. a pruprietà di forza hè migliurata pocu, ma a plasticità diminuisce bruscamente.

Inoltre, a conducibilità elettrica di a lega hè leggermente migliorata durante a deformazione à freddo. Dunque, quandu i requisiti di prestazione di u prufilu sò stretti, hè necessariu cunsiderà e prestazioni sopra menzionate quandu si raddrizza.

Quandu a temperatura hè stata aumentata, a forza è a plasticità di a lega 1035 aumentanu bruscamente. Quandu a temperatura hè inferiore à zero, a forza è e proprietà plastiche di a lega sò significativamente migliorate.

(2) Lega 3 a21.

A lega 3A21 hè una lega deformata in u sistema binariu AlMn.Hà una alta resistenza à a currusione è hè guasi listessa à quella di a lega 1035. I prudutti semifiniti di lega 3A21 sò ben qualificati per a saldatura a gas, a saldatura à idrogenu, a saldatura à l'argon è Saldatura di cuntattu. A resistenza à a currusione di a saldatura hè listessa à quella di u metallu di basa. A lega hà una bona prestazione di deformazione in stati freddi è caldi, è a gamma di temperatura di a deformazione termica hè assai larga (320 ~ 470C). A lega ùn pò micca esse rinfurzatu da u trattamentu termicu è i profili in lega sò furniti in statu ricucitu o estruso.

L'effettu di a temperatura di deformazione è di a velocità di deformazione nantu à a resistenza di deformazione di a lega 3A21 hè assai menu di quellu di l'aluminiu puru industriale.

(3) Lega 6063.

Cum'è un rappresentante tipicu di a lega a1-mg-si, a lega 6063 hà una eccellente estrudibilità è saldabilità, è hè u materiale preferitu per a custruzzioni di Windows è porte. Hè caratterizata da una alta plasticità è resistenza à a corrosione in cundizione di temperatura è velocità di l'usinamentu di pressione .Nisuna tendenza à a currusione di u stress. Durante a saldatura, a resistenza à a corrosione ùn diminuisce micca veramente.

A lega 6063 hè fortemente rinfurzata durante u trattamentu termicu. E fasi principali di rinfurzamentu in a lega sò MgSi è AlSiFe. Se a resistenza à a trazione di i profili estrusi in lega 6063 hè 98 ~ 117,6mpa in u statu di annealing, a resistenza à a trazione pò esse aumentata à 176,4 ~ 196MPa dopu stancimentu è invechjamentu naturale.A stu mumentu, l'allungamentu parente diminuisce pocu (da 23% ~ 25% à 15% ~ 20%) .Dopu invichjamentu artificiale à 160 ~ 170 ℃, a lega pò ottene un effettu di rinfurzamentu più grande. A stu mumentu, a resistenza à a trazione hè aumentata à 269,5 ~ 235,2MPa. Tuttavia, in u invecchiamento artificiale, e proprietà plastiche sò diminuite più drammaticamente (= 10% ~ 12%).

L'intervallu di tempu trà u rinfrescamentu è l'invecchiamento artificiale hà un effettu significativu nantu à u gradu di rinfurzamentu di a lega 6063 (in invecchiamento artificiale). Cù l'aumentu di u tempu d'intervallu da 15min à 4h, a forza di trazione è a forza di resa diminuiscenu à 29,4 ~ 39,2MPa.U tempu d'isolamentu termicu durante l'invecchiamento artificiale ùn hà alcun effettu significativu nantu à e pruprietà meccaniche di i semilavorati in lega 6063.

(4) 6 cumu a02 lega.

A lega ordinaria 6A02 (senza limitazione di u cuntenutu di rame) appartene à una lega di serie a1-mg-si-cu. Ha proprietà di plastica assai elevate à e cundizioni di temperatura-velocità di l'usinamentu di pressione è à a temperatura ambiente.

In a produzzione di semi-finiti in lega 6A02 estrusi, ancu se u so cuntenutu in manganese hè relativamente chjucu, ma dopu u trattamentu termicu ùn pò mantene nisuna struttura recristallizzata, dunque, pò migliurà significativamente e prestazioni di forza. Cum'è a lega 6063, a lega 6A02 hè rapidamente rinfurzatu durante u trattamentu termicu, è e so fasi principali di rinfurzamentu sò Mg2Si è W (AlxMg5Si4Cu).

A resistenza à a trazione pò esse aumentata da un invichjamentu naturale dopu à u stanciu, chì hè duie volte più altu ch'è quellu chì hè sott'à ricottura, è circa duie volte più altu ch'è quellu chì hè sott'à l'invecchiamento artificiale dopu à u stancu. diminuite da circa 1/2, è a compressione relativa diminuite da più di 2/3).

A lega 6A02 hè diversa da a lega 6063. A lega 6063 hà una alta resistenza à a corrosione sia in u statu di invichjamentu naturale sia in u statu di invecchiamento artificiale, mentre a resistenza à a corrosione di a lega 6A02 diminuisce ovviamente è apparisce a tendenza à a corrosione intercristallina. Più u cuntenutu di rame in lega 6A02 hè altu, più diminuisce a resistenza à a currusione.

In u prucessu di corrosione, cume u cuntenutu di rame in a lega aumenta, l'intensità di a perdita di forza aumenta ancu. Per esempiu, se u cuntenutu di rame hè 0,26%, dopu à 6 mesi di test (splashing with 30% NaCl solution), a resistenza à a trazione di a lega diminuisce di 25%, mentre u so allungamentu relativu diminuisce di 90%. Per quessa, per migliurà a resistenza à a currusione, u cuntenutu di rame in a lega hè generalmente cuntrullatu menu di 0,1%.

A lega 6A02 pò esse saldata à u puntu, saldata à rotulu è saldata à l'argon. A forza di a giuntura saldata hè 60% ~ 70% di quella di u metallu matriciale. Dopu à u calatu è l'invecchiamento, a forza di a giuntura saldata pò ghjunghje à 90% ~ 95% di quella di metallu matriciale.

(5) Lega 5 a06.

A lega 5A06 appartene à a serie al-mg-mn. Hè altamente plastica à temperatura ambiente è à alte temperature, è altamente resistente à a corrosione in una varietà di media, cumprese l'acqua di mare. L'eccellente resistenza à a corrosione è a saldabilità di a lega a rendenu largamente adupratu in l'industria di a nave. A saldatura di a lega hà alta resistenza è pruprietà plastica. A temperatura ambiente, a forza di a giuntura saldata pò ghjunghje à 90% ~ 95% di quella di u metallu matriciale.

Quì sopra hè l'introduzione di parechje leghe tipiche di alluminiu estruso è e so caratteristiche. Simu un cumpagnie di extrusione d'aluminiu persunalizate, ponu furnisce: estrusione d'aluminiu quadratu, extrusione rotonda di alluminiu è altri servizii di trasfurmazioni persunalizati, benvenuti à cunsultà


Tempu di posta: Apr-11-2020