Cumu tagliate l'estruzione d'aluminiu?

Sapemu chì i prufili industriali in alluminiu sò lunghi, generalmente 6 metri di lunghezza, anu da esse segati secondu a dimensione vera.

Allora u tagliu di u prufilu industriale di alluminiu per fà attenzione à ciò chì? Dopu a produzzione di prudutti di estrusione d'aluminiu industriale, chì passi sò necessarii per taglià?

https://www.cm905.com/aluminum-heatsink-extrusionbyd-automoblie-car-heatsink-china-mark-products/

Estrusione dissipatore di alluminiu

1, sceglite una lama di sega prufessiunale, perchè a durezza di u prufilu di alluminiu industriale ùn hè micca grande cum'è l'acciau, a sega hè relativamente faciule, ma perchè a durezza ùn hè micca abbastanza grande per aderisce facilmente à l'aluminiu, cusì a lama deve esse affilata, dopu un periudu di tempu per rimpiazzà.

2, sceglite l'oliu lubrificante currettu, se l'oliu ùn hè micca tagliatu direttamente à seccu, a sezione d'aluminiu tagliata averà assai sbavature, hè difficiule da pulì.È face male à a lama.

3, a più parte di l'aluminiu industriale hè un tagliu Angle ghjustu, ci sò alcuni bisognu di taglià u bisellu, 45 Angle hè più cumunu.Quandu si taglia Angulu bisellu deve cuntrullà l'Angulu, u megliu usu di a segatrice CNC à a sega.

Chì passi sò richiesti dopu l'estrusione di profili industriali in alluminiu?

1, u prufilu d'aluminiu in u modellu di extrusione serà tagliatu, questu hè u tagliu grezzu, a lunghezza hè generalmente cuntrullata in 6 metri sopra, 7 metri sottu. L'alluminiu industriale troppu longu ùn hè micca cunveniente per l'invecchiamento di u fornu invechjendu è l'ossidazione di u tank di ossidazione.

2. Se u cliente compra materiali è volta à a sega è a trasfurmazione da ellu stessu, avemu bisognu di taglià i punti di l'elettrodu di ossidazione à e duie estremità dopu chì l'imballu anodizzante sia cumpletatu, è a lunghezza di u prufilu hè generalmente cuntrullata à 6,02 metri.

3. Se acquistemu prudutti semifiniti per a trasfurmazione, avemu bisognu di trasfiguralli in l'attellu di trasfurmazione è eseguisce tagliu finu secondu a dimensione vera. A tolleranza dimensionale di u tagliu finu hè generalmente cuntrullata à ± 0,2 mm. Ci hè un bisognu di trasfurmazioni ulteriori chì necessitanu un ulteriore trattamentu (punzonatura, tappatura, fresatura, etc.).

Quì sopra hè nantu à l'introduzione in tagliu di extrusione di alluminiu; Semu un prufessiunale fabricanti di extrusione d'aluminiu di porcellana, chì furnisce: 0,05 mm di tolleranza di extrusione di aluminiu, profili di estrusione di alluminiu standard è altri servizii persunalizati, benvenuti à cunsultà ~


Tempu di posta: Apr-17-2020