Quantu costa una estrusione d'aluminiu persunalizata?

Prucessu di extrusione d'aluminiu

I clienti à cunsultà per fà u prucessu di estrusione di l'aluminiu, di solitu dumandanu u costu di trasfurmazione di l'aluminiu industriale hè quantu? Oghje, u fornitori di estrusione di alluminiu persunalizati vi darà una spiegazione dettagliata:

I costi industriali di trasfurmazione di l'estruzione di l'aluminiu anu principalmente duie forme;

U primu prufilu di extrusione d'aluminiu persunalizatu hè spessu chjamatu rutinariamente in trasfurmazioni, a persunalizazione significa chì l'elaborazione di lingotti d'aluminiu in a necessità di u cliente per i materiali, u costu di stu prucessu hè chjamatu costi di trasfurmazione, hè ancu spessu dichjaratu trasfurmazioni, cusì in a cumunicazione pò dì direttamente persunalizatu costi di prufilu.

Avè sempre un tipu di trasfurmazione hè u prufilu di alluminiu estrude u prufilu sopra a trasfurmazione, a trasfurmazione sopra u prufilu di alluminiu hè divisa in parechje categurie, ùn avianu micca un tipu di metudu di trasfurmazione u so costu ùn hè micca uguale, se vulete processà sopra à prufilu, dite direttamente cù u prufilu di l'omu d'affari nantu à u costu di a trasfurmazione hè quantu? A trasfurmazione cunvenziunale nantu à u prufilu hà attraversu u foru, foru di testa svasatu, toccu i denti, quì per dà un suggerimentu, trasfurmazioni di pugnu, micca u più chjucu u più prezzu, u più chjucu u più caru, a ragione ùn hè micca una bona operazione, ma più u foru u prezzu serà bonu.

Chì hè u costu apprussimativu di l'estruzione d'aluminiu? U seguitu hè solu per riferimentu, specificu à a situazione attuale di a citazione

U costu di trasfurmazione di trasfurmà lingotti d'aluminiu in profili d'aluminiu hè principalmente divisu in trè parti: u costu di a barra fusa, u costu di l'elaborazione di l'estrusione è u costu di u trattamentu di a superficia.

Allora quantu sò queste tre spese? U costu di a canna di fusione hè u listessu, ùn ci hè micca grande differenza.

A differenza di costi di l'estrusione serà relativamente grande, perchè l'aluminiu hà parechje sezioni sfarenti, alcune sò cumplesse, alcune sò semplici, alcune sò grandi, alcune sò chjuche. U tassu di rottami difficiuli di estrusione hè altu, a tassa di trasfurmazione hè ancu elevata. Alcuni ùn anu micca bisognu a tarifa di trattamentu di a superficia serà relativamente bassa.

Dunque, da u lingot d'aluminiu à a trasfurmazione in extrusione d'aluminiu i prudutti finiti ùn anu micca un costu fissu, generalmente in 5000-8000 yuan.

Vale à dì, se u prezzu di i lingotti d'aluminiu hè 14.000 yuan / tonna, allora u prezzu di l'estrusione d'aluminiu hè 19.000-22.000 yuan / tonna. È u prezzu di u lingottu d'aluminiu hè ancu cambiatu ogni ghjornu, cusì u prezzu di l'estru d'aluminiu hè cambiendu ancu.

Quì quì sopra hè circa u costu di l'estrusione d'aluminiu persunalizata, simu un produttori di estrusione di alluminiu cinesi, i prudutti sò:estrusione d'aluminiu di precisione,scatula di estrusione d'aluminiu,dissipatori di extrusione d'aluminiu; Benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Apr-30-2020