E fia le tau o le faʻaaogaina i fafo ole aluminium?

Faagasologa extrusion alumini

Tagata faʻatau e feutanaʻi e fai le aluminium extrusion process, o le a masani ona fesiligia pisinisi alamanuia gaosi alumini tau e fia? Aso nei, le tuʻufaʻatasiga tuʻufaʻatasiga alumini tu o le a avatu ia te oe se faʻamatalaga auiliili:

Alamanuia alumini extrusion gaosi tau e masani lava ona lua ituaiga;

Muamua tu masani alumini extrusion talaʻaga e masani ona masani ona valaʻauina i le faʻagaioiga, faʻauigaina o lona uiga o le alumini ingot gaosiga i le tagata faʻatau manaʻoga mo mea, o le tau o lenei gaioiga e faʻaigoaina o tau faʻatau, e masani foʻi ona faʻapea o le faʻagaioiga, o lea i le fesoʻotaʻiga e mafai ona tuʻu faʻapea tu talaaga otooto tau.

O loʻo iai pea se ituaiga gaioiga ole faʻamatalaga alualu i luga ole alumini i luga atu ole faʻagaioiga, o le faʻagasologa i luga atu ole talaaga ole alumini ua vaevaeina ile tele o vaega, e leʻi iai se ituaiga o metotia gaosi e le tutusa lona tau, pe a fai e te manaʻo e faʻagasolo luga o talaaga otooto, fai saʻo ma le tagata fai pisinisi faʻamatalaga i luga o le gaosiga tau o le a le tele? O le faʻagasologa masani i luga o le talaʻaga na ala atu i le pu, countersunk ulu pu, tipiina o nifo, iinei e avatu ia te oe se faʻaaliga, punch gaosi, ae le o le laʻititi le taugofie, o le laʻititi e atili taugata, o le mafuaʻaga e le lelei le faʻagaioiga, ae o le tele o le pu o le tau o le a taugofie.

O le a le tau faʻatatau o le aluminium extrusion? O mea o loʻo mulimuli mai e mo naʻo faʻasino, faʻapitoa i le tulaga moni o le upusii

O le tau faʻagasologa o le gaosiaina o alumini ingots i totonu o talaaga otooto o alumini e tele lava ona vaevaeina i ni vaega se tolu: o le tau o le cast bar, o le tau o extrusion gaosi, ma le tau o togafitiga i luga.

Ma e fia le faʻaopoopoina o nei pili e tolu? O le tau o le faʻaiuga e tutusa, e leai se eseʻesega tele.

O le eseesega tau o extrusion o le a tele tele, aua o le alumini e tele ona eseese vaega, o nisi e faigata, o nisi e faigofie, o nisi e lapoʻa, o nisi e laʻititi. O le faʻasologa faigata o tau o lapisi e maualuga, o le totogiina o pili e i luga foi. O nisi e le manaʻomia luga totogifuapauina togafitiga togafitiga o le a maualalo maualalo.

O lea mai le alumini ingot i le faʻagasologa i le aluminium extrusion maeʻa oloa gaosi totogifuapauina e leai se faʻamautuina tau, masani i 5000-8000 yuan.

O le fai atu, afai o le tau o alumini ingot o le 14,000 yuan / tone, o lona uiga o le alumini extrusion o le 19,000-22,000 yuan / tone. Ma o le tau o alumini ingot o loʻo suia foʻi i aso uma, o lea la o le tau o le aluminium extrusion o suia foi.

O loʻo taua i luga e faʻatatau i le tau o le faʻaaogaina o le aluminium extrusion, o matou o tagata Saina alumini tuʻufaʻatasiga gaosi oloa, oloa e:extrusion alumini extrusion,aluminium extrusion pusa,ufiufiina alumini heatsinks; Afio mai e feiloaʻi ~


Taimi Post: Ape-30-2020