cumu cunnette extrusioni d'aluminiu

Aluminium industriale extrusionatu I prufili cù prutezzione di l'ambiente, ùn anu micca bisognu di saldatura, smuntamentu è assemblaggio cunvenienti, cunvenienti da trasportà, facili da gestisce queste caratteristiche avvicinanu pianu pianu a vita di e persone hè accettata da tutti.

Allora cumu sò cunnessi i profili estrusi in alluminiu industriale?

In generale, u prufilu di estrusione di alluminiu industriale hè adupratu per cunnesse l'accessorii di prufilu di alluminiu industriale.

Ci hè dui modi cumuni di cunnessione:

1. Cunnessioni interne:

Per esempiu, bulloni è noci, connettori integrati, pin di ancura, slot d'angulu, ecc. Spezificazioni diffirenti di u prufilu d'aluminiu industriale, l'usu di l'accessorii di u profilo industriale in alluminiu chì currispondenu ùn sò micca listessi, chì ci vole à fà casu.

Per esempiu, i bulloni di testa semi-tondi è i bulloni di testa semi-tondi sò usati separatamente. I bulloni di testa semi-tondi sò aduprati separatamente per l'aluminiu industriale serie 45 prufili standard groove 10 europei è alluminiu industriale serie 50 groove 8 profili pesanti.

2. Cunnessione esterna:

L'accessorii generali di profilu di alluminiu industriale cunnessi à l'aluminiu sò di più, cum'è pezzi d'angulu, pezzi d'angulu di direzzione, connettori tridimensionali, connettori mobili, piastra di connettore di tip T, piastra di connettore di tip L, cerniera di nylon, cerniera metallica ecc.

Benintesa, e parti di estrusione di alluminiu in l'usu di u prucessu saranu ancu abbinate tra di esse, per esempiu, a cerniera di nylon in l'usu di u prucessu duverà generalmente esse dotata di 4 insiemi di bulloni è dadi.

https://www.cm905.com/custom-extrusion-aluminumhuawei-earphone-case-china-mark-products/

Estrusione persunalizata in alluminiu, custodia per auriculari Huawei

9 manere di cunnessione di profili estrusi d'aluminiu

1. Fasciu elasticu

Adupratu per cunnette dui profili in 90 °, faciule da installà è smuntà.

2. Connettore finale

Adupratu per a cunnessione à Angulu Rettu trà dui o trè profili, forti è belli.

3. Connettore di forza Angle groove (45 °)

Adupratu per a cunnessione di dui profili Anguli à 45 ° in a scanalatura d'angulu, ad alta resistenza, spessu aduprati per fissà i profili di u quadru di a porta.

4. Seduta d'angulu (Angulu Rettu, 45 °, 135 °)

Adupratu per a cunnessione esterna di Angulu fissu di prufilu, divisu in trè tippi di cunnessione Angulare di 90 ° 45 ° 135 °, chì pò riparà a piastra di sigillatura.

5. Connessione à vite

Adupratu per a cunnessione interna à 90 ° di dui profili, faciule da installà è smuntà, spessu adupratu per a cunnessione semplice di cappucciu di prufilu.

6. Cunnettore integratu

Per a cunnessione à 90 ° di dui profili, cunnessione nascosta, alta forza di cunnessione.

7. Connettore 3d (Angulu Rettu)

Adupratu per a cunnessione Angle ghjustu trà trè profili, a cunnessione hè cunveniente è rapida.

8. connettore 3d (Angulu R)

Adupratu per a cunnessione Angle ghjustu trà trè profili d'arcu circolari, a cunnessione hè cunveniente è rapida

9. Connettore parolla

Adupratu per a cunnessione di coppia di alta resistenza di dui profili.

https://www.cm905.com/aluminum-extrusion-electronic-cigarette-case-products/

extrusion di scatula d'aluminiu

Quì sopra si tratta di u ligame di u profilu di estrusione di alluminiu; Semu un pianta di estrusione d'aluminiu, Pò furnisce: Φ 6 estrusione di alluminiu mezza tonda, profili di estrusione di alluminiu tonda è altri servizii, accolta di cunsultazione ~


Tempu di posta: Apr-17-2020