Cosa sò i bisogni tecnichi di stampà metallu | WEIHUA

Cù u miglioramentu di a qualità di vita attuale, e parti di stampatura di metalli sò state profondamente in tutti i campi, hè stata strettamente legata à a nostra vita. Chì sò i requisiti tecnichi di a stampatura di metalli? forniture di stampatura metallica a cumpagnia hà da influenzà i fattori principali di stampatura di materiali di trasformazione, stampi, attrezzature è olii di stampatura, chì sò principalmente presentati à voi.

https://www.cm905.com/custom-metal-name-tagshigh-end-wireless-earphone-nameplate-weihua-products/

I. Prestazione di materia prima di pezzi di stampatura metallica

1. Analisi chimica è esaminazione metallugrafica

Analizà u cuntenutu di elementi chimichi in u materiale, determinate u gradu è l'uniformità di a dimensione di u granu di u materiale, valutate u gradu di cementita libera, a struttura fasciata è l'inclusione non metallica in u materiale, è verificate i difetti cum'è a cavità di restringimentu è a porosità di u materiale.

2. Ispezzione materiale

U materiale di stampatura di parti hè principalmente laminatu à caldu o laminatu à fretu è piastra di metallo è materiale di striscia, e parti di stampaggio in metallo di e materie prime duveranu avè un certificatu di qualità, chì assicuri chì u materiale in cunfurmità cù i requisiti tecnichi specificati. Quandu ùn ci hè micca un certificatu di qualità o per altri motivi, a fabbrica di pezzi di stampatura metallica pò selezziunà e materie prime per a reinspezione cum'è necessariu.

3. Formazione di prova di prestazione

A prova di curvatura è a prova di prucessu di a tazza saranu effettuate nantu à u materiale per determinà l'indice di indurimentu di travagliu è u rapportu di deformazione plastica di u materiale, ecc. Inoltre, u metudu di prova per a prestazione di furmazione di u fogliu d'acciaiu pò esse effettuatu secondu a disposizioni di e prestazioni di furmazione è metudu di prova di u fogliu d'acciaiu.

4. Pruvenza di durezza

U tester di durezza Rockwell hè adupratu per a prova di durezza di e parti di stampatura metalliche.Pezzi di stampatura chjuche cù forme cumplesse ponu esse testate cù altri strumenti di prova.

https://www.cm905.com/metal-die-cuts/

Ii. Requisiti tecnologichi di e parti di stampatura metalliche

1, pezzi stampati in metallo in u cuncepimentu di a forma strutturale di e parti, l'usu di una struttura simplice è ragionevuli di a superficia è a so cumbinazione, ma duverebbe ancu pruvà à fà u numeru di superficie di trasfurmazione è a zona di trasfurmazione minima.

2, selezziunate u metudu ragiunevule di preparazione in biancu in a fabricazione meccanica, ponu aduprà direttamente profili, colata, fucinatura, stampatura è saldatura, ecc. .

3, stampatura di metalli chì formanu esigenze di prestazione, per aiutà a deformazione di stampatura è migliurà a qualità di e parti, u materiale duverà avè una bona plasticità, bassu rapportu di flessione, coefficiente di direttività di spessore di piastra, coefficiente di direttività di a piastra, a forza di resa di u materiale è u rapportu di u modulu elasticu hè chjucu. U prucessu di separazione ùn impone micca chì u materiale abbia una bona plasticità, ma u materiale hà una certa plasticità.

4. Specificate a precisione di fabricazione adattata è a rugosità superficiale. U costu di e parti di stampatura metallica aumenterà cù u miglioramentu di a precisione, soprattuttu in u casu di alta precisione, questu aumento hè assai significativu. Per quessa, l'alta precisione ùn deve esse perseguita quandu ùn ci hè micca Similmente a rugosità superficiale di e parti stampatrici metalliche deve esse ancu basata nantu à i bisogni effettivi di a superficie per fà disposizioni adatte.

https://www.cm905.com/precision-cnc-machining-supplierslaser-engravinghi-gloss-china-mark-products/

Trè, u principiu di selezzione di l'oliu di stampa di metallo

1, piastra d'acciaiu di siliziu: a piastra d'acciaiu di siliziu hè relativamente faciule da esse materiale di sbiancamentu, per pulì generalmente u pruduttu finitu di a pezza da lavorà, per prevene a bava prodotta da a sbiancatura sottu a premessa di l'usu di oliu di stampatura à bassa viscosità.

2, piastra d'acciaiu à u carbonu: a piastra d'acciaiu à u carbonu hè aduprata principalmente per alcune apparecchiature meccaniche, cume i requisiti di prucessu di a piastra di prutezzione ùn sò micca trasfurmazioni di bassa precisione, dunque in a selezzione di l'oliu di stampa si deve prima fà attenzione à a viscosità di l'oliu di disegnu.

3, piastra d'acciaio zincatu: a piastra d'acciaio galvanizzata hè a superficia di u placcatura à caldu o di u stratu zincatu di a saldatura di a piastra d'acciaio, perchè è l'additivi di cloru si presenteranu una reazione chimica, dunque in a selezzione di l'oliu di stampa si deve prestà attenzione à l'oliu di stampa di cloru. prublema di ruggine bianca.

4. Piastra in lega di rame è di alluminiu: Perchè u rame è l'aluminiu anu una bona ductilità, pudemu sceglie l'oliu di stampatura cù agente oliu è una bona pruprietà di scorrimentu per evità l'usu di l'oliu di stampa chì cuntene cloru, altrimenti a corrosione di l'oliu di stampaggio causerà a decolorazione di a superficia. .

5, inossu: l'acciaiu inossu hè faciule da pruduce materiale di rinfurzamentu di u travagliu, richiede l'usu di una forza di film d'oliu, una bona resistenza à u sinteru à l'oliu di trazione. L'oliu stampante chì cuntene additivu sulforatu-cloru hè generalmente adupratu per assicurà e prestazioni di trasfurmazioni di pressione estrema è evità burr, rupture è altri prublemi.

Stampatura metallica i prucessi è i bisogni tecnichi sò intrudutti in dettagliu nantu à i trè punti sopra. A tecnulugia di trasfurmazione di e parti di stampatura metallica hè più cumplessa, per assicurà chì e prestazioni di e parti di stampatura in metallo ponu soddisfà i requisiti d'usu, avemu bisognu di seguità i requisiti di processu currispondenti, per assicurà a fattibilità di a produzzione. Per stampatura metallica persunalizata, per piacè cuntattateci ~


Tempu di posta: Oct-17-2020