Cosa sò i vantaghji di metallo stampà prucessu di fabricazione | WEIHUA

Oghje, u stampatura metallica u prucessu di fabricazione hè diventatu una parte impurtante in l'industria di a fabricazione di e parti, a maiò parte di l'hardware di stampatura hè aduprata in aeroespaziale, automobilistica, spedizioni, macchinari, chimichi è altri campi. Allora chì sò i vantaghji di u prucessu di fabbricazione di stampatura di metalli?

In quantu à u prucessu di fabricazione di stampatura di metalli in tuttu, u prucessu di stampatura hè principalmente influenzatu da u tippu di attrezzature, materiale di pezza da travagliu, prestazioni di oliu trè fattori, questu articulu xiaobian per introduce:

https://www.cm905.com/precision-stamping-productsalum-extrusioncnc-china-mark-products/

I. Avvanzi tecnologichi di a stampatura di metalli

1, e parti di stampatura di metalli sò in u cunsumu di dati ùn hè micca grande sottu a premessa, stampendu a fabbricazione, e so parti ligere, bona rigidità, è a lamiera attraversu a deformazione plastica, l'urganizazione di a struttura di l'internu di metallo hè stata migliorata, cusì chì a forza di stampà e parti per migliurà.

2. E parti stampatrici in metallo anu una precisione à scala alta, scala uniforme è una bona intercambiabilità.I requisiti generali di installazione è operazione ponu esse soddisfatti senza ulteriore lavorazione.

3, in u prucessu di stampatura, perchè l'aspettu materiale ùn hè micca dannighjatu, cusì ci hè una bona qualità d'aspettu, bella lubrificazione d'aspettu, chì per l'apparizione di pittura, galvanoplastia, fosfatazione è altre trasfurmazioni d'aspettu furnì una cundizione cunveniente.

https://www.cm905.com/precision-cnc-machining-servicesalum-extrusionsandblastinganodized-china-mark-products/

Dui, selezzione di materiale per stampà metalli

U prucessu di stamping hà principalmente trè tippi: sbiancamentu, curvatura, disegnu, diversi prucessi anu diverse esigenze per a piastra, a selezzione di materiale deve esse ancu basata nantu à a forma generale di u pruduttu è a tecnulugia di trasfurmazione per cunsiderà a scelta di a piastra.

1, u sbiancamentu richiede chì a piastra abbia abbastanza plasticità per assicurà chì a piastra ùn si crepi durante u sbiancamentu. U materiale soffice hà una bona prestazione di sbiancamentu, dopu a sbiancatura, si pò uttene una sezione liscia è una piccula inclinazione. A qualità di u materiale duru ùn hè micca bona dopu a sbiancatura, a sezione trasversale ùn hè micca liscia, soprattuttu seria per u fogliu materiale spissatu.Per i materiali fragili, a strappatura hè faciule dopu a sbiancatura, soprattuttu quandu a larghezza hè assai chjuca.

2. U fogliu chì hà bisognu à curvà deve avè abbastanza plasticità è un limite di rendiment inferiore.U fogliu di plastica altu ùn hè micca faciule da crepà quandu si piega, limite di bassu rendiment è bassu modulu elasticu di u fogliu, dopu a curvatura, a deformazione springback hè chjuca, faciule d'ottene a dimensione di a forma di curvatura.U materiale fragile deve avè un grande raghju di curvatura relativa quandu si piega, altrimenti hè faciule di crepà durante a curvatura.

3, disegnu di piastra, in particulare disegnu prufondu, a tecnulugia di trasfurmazione di a lamiera hè una più difficiule, ùn solu impone a prufundità di disegnu u più chjuca pussibule, a forma u più sèmplice pussibule, transizione liscia, ma richiede ancu chì u materiale abbia una bona plastica , altrimente hè assai faciule di pruvucà e parti di tutta a distorsione, a ruga lucale, o ancu e parte à trazione à crepa à trazione.

https://www.cm905.com/precision-metal-stampingalum-extrusioncncanodizedcharger-pal-china-mark-products/

Trè, selezzione di oliu stampante di metallo

L'oliu stampante ghjoca un rolu chjave in u prucessu di stampatura, una bona prestazione di raffreddamentu è una pressione anti-usura estrema per a vita di serviziu di a matrice è u miglioramentu di a precisione di a pezza hà un saltu qualitativu. Sicondu u diversu materiale di a pezza, u puntu chiave di l'oliu di stampa hè ancu diversu.

1, a piastra d'acciaiu di siliziu hè relativamente faciule da sbluccà u materiale, per pulì a pezza da lavorà, per impedisce a sbavatura prodotta da a sbiancatura sottu a premessa di l'usu di oliu di stampatura à bassa viscosità.

2, l'acciau à u carbonu in a selezzione di l'oliu di stampatura deve esse basatu annantu à a difficultà di u prucessu è u metudu di l'oliu di disegnu è u sgrassamentu per determinà a viscosità megliu.

3, l'azzaru galvanizatu è l'additivi di cloru averanu una reazione chimica, cusì l'azzaru galvanizatu in a selezzione di l'oliu stampante deve esse attentu à l'oliu stampante cloru pò esse un prublema di ruggine bianca.

4, a piastra d'acciaio inossidabile hè faciule à indurisce u materiale, richiede l'usu di una forte forza di film d'oliu, oliu stretch anti-sinterizante. L'oliu di stampatura chì cuntene additivu sulforatu-cloru hè generalmente adupratu per assicurà e prestazioni di pressione estreme è evità a bavura è a rupture of u pezzu di travagliu.

Quì sopra ci hè u prucessu di fabricazione di stampatura di metallo chì sò i vantaghji? In questu documentu.Cu u rapidu sviluppu di a tecnulugia di stampatura di precisione, u picculu pezzu di stampatura pò risponde à i bisogni di vari tippi di macchine utensili, apparecchi elettrichi, strumenti è altre industrie di fabricazione.

https://www.cm905.com/cnc-precision-machiningalum-extrusionsandblasting-anodized-china-mark-products/

Quì sopra hè l'avantaghji di u prucessu di fabbricazione di stampatura di metalli, spergu chì ti piacerà! A tecnulugia Weihua hè una cumpagnie di stampatura di metalli, benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Oct-09-2020