Cosa hè l'estrusione d'aluminiu?

Estrusione d'aluminiu: Hè a lega d'aluminiu (deformazione) u prucessu di stampaggio di l'estrusione di u lingottu cù l'estrusore.

Tecnulugia di extrusione in lega d'aluminiu

Classificazione di e parti estruse:

Sezione sulida: ùn ci hè micca buchi in a sizzioni.

Profilu cavu: a sezione di prufilu hà fori.

Struttura è cuncepimentu di una matrice di estrusione simplice:

Tubu di extrusione unica die ci sò dui: u primu hè un solidu extrusion die. U secondu hè u profilu cavu di extrusion die. A struttura specifica hè a seguente:

1) canna di estrusione: un corpu cilindru multi-stratu fattu di acciaiu in lega di alta resistenza, chì pò esse smuntatu cù una fodera interna.La lunghezza hè determinata secondu u tonnagiu di l'estrusore.

2) supportu di muffa: assicuratevi chì a muffa è u pad muffa sianu cuncentrici, hè di installà a muffa, attrezzi ausiliari di pad muffa.

3) cuscinettu di u cuscinettu: u cuscinettu è u cuscinettu anu a listessa dimensione, u so spessore hè 3 volte di u spessore di a fossa, è sopportanu a pressione di estrusione assieme à u cuscinettu di a fossa. : azzaru in lega.

4) pressa a bocca: arnesi ausiliari chì assicuranu chì a muffa ùn cambiessi micca durante l'estrusione è sò strettamente assuciati cù u canna di estrusione. A struttura è a dimensione sò determinate secondu u tunnellaghju di l'estrusore.

5) guarnizione di estrusione: strumentu ausiliare per impedisce u cuntattu direttu trà l'arburu di estrusione è u metalu estruitu. U so diametru esternu hè più chjucu di u diametru internu di u canna di estrusione, è u so spessore hè trà 40 mm è 150mm.

6) fustu di extrusione: quandu u fustu di estrusione funziona, entra in u cilindru di estrusione è cuntatta cù u pad di estrusione. U cuscinettu di estrusione hè sottumessu à a pressione massima di estrusione di l'estrusore.Materiale: 3Cr2W8V.

Principiu di cunfigurazione di u foru:

Cunfigurazione di foru di muffa di prufilu unicu foru: generalmente hè di fà coincide u centru di gravità di u muffa è u centru di muffa.Se u spessore di u muru varieghja assai, a parte più fina deve esse disposta in u centru di u muffa.

Cunfigurazione di u foru di u prufilu porosu: per una piccula sezione o simmetria di sezione hè scarsa, di solitu si usa una muffa porosa. A spaziatura trà i fori di u muffa porosu ùn deve esse micca troppu chjuca.

Determinazione di a cinghia di travagliu di u foru:

1) pigliate tutta a sezione cum'è u puntu di riferimentu, induve a lunghezza di a striscia di travagliu hè (1,5 à 2) volte di u spessore di u pruduttu finitu.

2) a lunghezza di a banda di travagliu adiacente à u puntu di riferimentu hè a lunghezza di a banda di travagliu in u puntu di riferimentu più 1mm.

3) cù u listessu spessore, a lunghezza di a striscia di travagliu à a listessa distanza da u centru di u stampu hè listessa.

4) partendu da u centru di u muffa, l'aumentu è a diminuzione di a lunghezza di a striscia di travagliu di ogni distanza di 10 mm ponu esse riferite à a letteratura pertinente.

5) cultelli vioti in a cinta di travagliu: troppu cultelli vioti indebuliranu a forza di a cinta di travagliu di u stampu.

Bloccu Angulu:

Quandu a lunghezza di a striscia di travagliu di u foru hè più grande di 15 à 25mm, in realtà, u metalu ùn hè più adattatu cù a striscia di travagliu per via di a diminuzione di a dimensione, in questu momentu, u flussu di metallo pò esse regolatu da l'angolo di ostruzione. L'angulu trà a barra è a linea centrale di extrusione di a cinghia di travagliu hè l'Angulu di bloccu, è l'Angulu di bloccu più efficace hè di 3 à 5 gradi.

Angulu di Flussu: generalmente, l'Angulu di Flussu hè un conu simmetricu o un conu inclinatu nantu à a faccia di travagliu di u muffa.

Quì sopra hè nantu à ciò chì hè l'introduzione in tecnulugia di extrusione di alluminiu è di estrusione di alluminiu; Semu un prufessiunale fabricazione di extrusione d'aluminiu imprese, ponu furnisce: estrusione di alluminiu à arcu, estrusione di alluminiu triangulu è altri servizii di trasfurmazioni persunalizati; Benvenuti à cunsultà ~


Tempu di posta: Apr-11-2020