Materie chì necessitanu attenzione in a produzzione è u funziunamentu di l'estru d'aluminiu | WEIHUA

Ci hè cinque punti da nutà in u funziunamentu propiu di a produzzione di estrusione d'aluminiu. U seguitu hè di seguità ufabricanti di extrusione d'aluminiu di porcellana capisce:

1: Furnace à stagnu d'aluminiu

In cunfurmità cù i requisiti di l'ordine di produzione è a situazione attuale di u muffa, aghjunghjite a barra d'aluminiu cù lunghezza adatta, materiale currettu, superficie liscia senza scanalature, è qualità garantita (cristallizazione, composizione, densità, senza sovrasumatura). È fate attenzione à l'identificazione di sfarenti barre d'aluminiu, spaziatura. Attenti à a pusizione di u fornu è à a larghezza di a catena, tenite vicinu l'uni di l'altri (U ferru angulare hè adupratu invece di l'aluminiu chì pò esse facilmente ammorbiditu in alta temperatura) per impedisce u tappu di u furnace, è tene u bastone d'aluminiu da allentà è cadere durante l'operazione di manipulazione è carica di u furnace, in modu da prevene i feriti persunali è l'accidenti di l'equipaggiu. Verificate spessu a catena, u pin, a rota, a colonna di sovratensione è altri apparecchi spessu. a canna d'aluminiu è i dati di u valore di u strumentu (chì ùn supera micca 560 ° C) devenu esse testati regolarmente. A temperatura deve esse currettamente raffreddata quandu a macchina hè in panna per un bellu pezzu (sottu 520 ° C). L'equipaggiamenti cum'è u funziunamentu di u fucile spray, u ventilatore di circulazione, è l'acqua di rinfrescamentu (pompa d'acqua) devenu esse verificati regolarmente per vede s'elli sò in bonu statu.

https://www.cm905.com/aluminium-extrusion-suppliers-radar-fitting-base-weihua-products/

2: Operate l'extrusore

L'operatori di estrusore devenu esse attenti à i seguenti elementi prima di l'operazione formale per assicurà a produzzione normale, sicura è cuntinua.

(1): Verificate se l'attrezzatura hè normale, se e parti operative di a macchina sò in situ, a lubrificazione di a piastra diapositiva, sì u commutatore di viaghju di u dispositivu d'induzione hè in muvimentu, se e viti sò allentate, sì u raffreddamentu circulante l'acqua hè accesa, sì u livellu di l'oliu hè sufficiente, sì a temperatura di l'oliu hè normale è sì a pompa di l'oliu ùn hà micca sonu. Sia a velocità di travagliu hè normale. Sia a cunversione di l'azione hè normale.

(2): Verificate e cundizioni di u fornu à verga (riferitevi à l'articulu 1), verificate a linea centrale di l'estrusione, verificate e condizioni di riscaldamentu di u tamburu di estrusione è a fluttuazione di u strumentu di riscaldamentu. equipaggiamenti posteriori. Sia tutti i tipi di raccordi di l'operatori è strumenti di manutenzione (muffa, stuoie, torta di pressatura, piastra di pressatura, morsa, martellu, pinze, chiave, chiave di vite, palanca, lana d'isolamentu termicu, attrezzi di plastica, ecc.) sò riparati in u situ di travagliu, sì a vittura chì cunduce, u fornu di riscaldamentu di a muffa hè nurmale. Sia chì tutti i generi di ventilatori di raffreddamentu di spegnimentu sò in esecuzione. Sia chì tutti l'utensili di misurazione sò cumpletti è curretti.

(3): a scena per vede s'ellu ùn ci hè micca altre persone, sì avè personale di manutenzione, sì avè personale di visita, sì ci hè un novu apprendimentu, deve esse basatu prima nantu à i principii di sicurezza, rispettivamente, secondu a situazione attuale à dissuadà di u persunale pertinente, inchieste, prompt, prevenzione, spiegazione, furmazione, guida, dimostrazione, ecc., per micca stranieri da a direzzione di u travagliu secretu quandu hè necessariu. Coordinate è organizate a produzzione, cambia u persunale, è fate attenzione à a cunnessione ordinata trà ogni prucessu.

(4): Capite u cuntenutu di produzzione, i requisiti di produzione è a sequenza di produzione, è registra i dati reali currispondenti durante a produzzione. A scrittura deve esse chjara è chjara, è a data di pruduzzione deve esse marcata, in modu da esse verificabile, tracciabile, riferibile è riferibile. I disegni, i moduli, i dati, i documenti, ecc. Per a produzzione di profili devenu esse preparati in anticipu è familiarità cù u pettu.

https://www.cm905.com/metal-extrusionsradar-fitting-upright-post-weihua-products/

3: Disegnu di prufilu in alluminiu

(1): I prufili d'aluminiu nantu à u lettu di raffreddamentu ùn si strofinanu l'uni trà l'altri, tiranu, si sovrapponenu, stringenu è torcenu inseme in u prucessu di presa di materiale è muvimentu è allungamentu, è un certu intervallu deve esse riservatu trà l'altru. curvà, a lunghezza di u materiale deve esse trattata à tempu, quandu hè necessariu per fà a prutezzione di l'altru.

(2): u stretchu di u prufilu deve esse raffreddatu à 50 gradi sottu (a manu nuda pò capisce) pò esse spustatu in u quadru di disegnu per u travagliu di stretching, a temperatura hè troppu alta chì u stretchu brusgià u corpu umanu, lana rotta calda, ma dinò perchè ùn pò micca eliminà cumpletamente u stress internu di u prufilu prima è dopu à l'invichjatura apparsu piegati, torcenti, poche prestazioni è altri rifiuti assoluti.

(3): a causa di i capelli hà un rolu di resistenza à l'emissione di calore, i requisiti decorativi di a superficia di u prufilu devenu esse più in alto è in giù per girà avanti è avanti, per riscaldà uniforme, riduce u cristallinisimu irregulare di calore è cusì producenu difetti di u puntu luminosu trasversale, soprattuttu a grande superficie larga, u prufilu di spessore parziale di u muru deve pagà più attenzione.

(4): attenti à e cundizioni di stress di i pedi chjuchi, denti fini, gambe lunghe, superficie di l'arcu, superficie inclinata, apertura, Angulu è altri profili cun elevatu rapportu larghezza à spessore, muru longu di sospensione, grande radianu, grossu spessore di muru è forma strana, per prevene a deformazione lucale o puntuale, a torsione, a vite è altri difetti.

(5): A quantità chì si stende deve esse cuntrullata à circa 1%. Per esempiu, a quantità chì si stende di e sezzioni 25M deve esse stesa intornu à i 25CM dopu à a raddrizzione di a sezione, ma ùn deve micca supera u 2%. In a produzione, deve esse adattata secondu e condizioni attuali di scaricamentu di u prufilu è vari requisiti specifici (dimensione di apertura, qualità di a superficia, dimensione esterna, dimensione di diametru internu, dimensione di spessore di muru, allungamentu, ecc.), in modu da truvà a quantità di trazione chì pò risponde à vari requisiti specifici in u stessu tempu in i requisiti tecnichi contraddittori. A tensione eccessiva darà a deviazione di dimensione di a testa è di a coda, granu d'acqua (scala di pesci) marcate nantu à a superficia, bassu allungamentu, alta durezza è fragile (poca plasticità). Troppu bassa trazione farà u prufilu forza di cumpressione è durezza in u latu bassu, è ancu invecchiamento (stinzione) ) ùn pò micca migliurà a durezza, u prufilu faciule di curvatura à l'arcu (comunmente cunnisciutu cum'è curva di machete).

(6): Per cuntrullà a quantità di deformazione à a trazione è cuntrullà megliu u cambiamentu di dimensione di tutta a sezzione, duverebbenu esse aduttate un pad appiccicatu speciale è metudi adatti.Specialmente materiale apertu, materiale à arcu, materiale cantilever, è ancu forma curva U prufilu deve pagà più attenzione à l'usu ragiunevule è efficace di u clamp stretch. Quandu hè necessariu allungà a mità di u prufilu deve esse tenutu in posizione verticale o pad per assicurà chì a dimensione chì si stende trà u mezu è a fine di a sezione risponde à u profilu. esigenze.

https://www.cm905.com/aluminum-heatsink-extrusionbyd-automoblie-car-heatsink-china-mark-products/

4: Serratura di prufilu in alluminiu è cornice di montaggio

(1): u materiale nantu à u rack di trasportu duveria currisponde à a testa di u materiale è a marca di cuntattu, i profili ùn devenu micca toccà l'altru, a lunghezza di u materiale deve fà a prutezzione di l'altru. U prufilu deve esse piazzatu drittu prima è dopu, a superficia di tagliu ùn deve micca tilt.Check a superficia di u rack, u pacchettu di plastica, fate attenzione à u quadru di ferru espostu è à altre colisione di metallo duru tagliente.

(2): L'ossidazione, a spruzzatura, a sabbiatura, a curvatura, a perforazione, u materiale, a sega, l'imballu, l'invecchiamento, i materiali naturali, è altri requisiti di trasfurmazione diversi, diversi materiali di profili, devenu esse incorniciati separatamente.

(3): Quandu si installa u quadru, fate attenzione à u modu è u metudu di muntà u quadru, è ancu i strumenti ausiliari necessarii, a fodera di boccola di carta, ecc. A striscia di cuscinettu (guarnizione) deve currisponde in su è in giù, sistemate currettamente, l'intervalu hè appruvatu, a quantità hè adatta, (alcuni sò facili à esse fora di forma, u prufilu di alta superficia ùn deve micca mette cuscinettu) pò sopportà u pesu di u prufilu è certe forze di forza, ùn pò micca spinghje troppu messu, messu in pila. esse muntatu nantu à palafitte deve esse accatastatu nantu à palafitte.

(4): attenti à a pusizione di i profili accatastati in u quadru, evitendu u pesu di e duie estremità, resultendu in i profili accatastati, scivulendu è altri accidenti. Attenti à a velocità di tagliu è frusta nantu à a superficia di tagliu, osservate a dimensione di iniezione d'oliu di a segatrice è aghjustalla.Pattà l'attenzione à a pressa di sega (colpu, pesu) .Pattà l'attenzione à l'operazione di sega per evità accidenti di lesioni di sicurezza persunale.Quandu si sega, hè strettamente pruibitu di furzà da i dui lati di u prufilu, in modu da evità a sega di serratura durante a sega, chì pruvucarà l'azzione di batte è danneghja immediatamente u materiale è ferisce a persona.

(5): Prestà attenzione à i chips d'aluminiu da soffia puliti, frese da raschjà, spaziatura deve esse adatta, elevazione deve esse sicura, quadru accatastabile deve esse alliniatu.U numeru di cornici accatastati di Dalilvcai.com ùn supera micca esigenza di 4 piani.

(6): u quadru di sollevamentu deve piglià u pianu pianu pianu, picculu, magru, longu, pianu, picculu materiale solidu, cume intermediu flessibile à qualchissia per trasportà materiale, è attenti à a doppia lunghezza specificata (segatura, indennità di mandrinu d'ossidazione ) nantu à u prucessu dopu à a (segatura, ossidazione, imballu, elevazione, trasportu) di trasfurmazione di a produzzione di difficultà, affetta l'efficienza, ancu ùn pò micca produzzione normale.

https://www.cm905.com/aluminum-heat-sink-extrusioncomputer-masterboard-heatsink-china-mark-products/

5. Trasferimentu invechjatu di prufili d'aluminiu

1): Pruvate à invechjà in cunfurmità cù u materiale, u spessore, a dimensione, a durezza, i requisiti di prestazione di i stessi profili simili posti in u listessu furnace per u trattamentu di invecchiamento. U prufilu di invecchiamento sarà strettamente operatu in cunfurmità cù u prucessu di invecchiamento corrispondente di u U prufilu di furnace, ùn serà micca cambiatu senza permessu, ùn serà micca perfunzionale.

(2): Prestà attenzione à l'operazione di u ventilatore chì circula è di l'acqua di raffreddamentu chì circula, fate molta attenzione à a situazione di riscaldamentu di accensione, errore di riscaldamentu in u fornu, velocità di riscaldamentu in u fornu, situazione di preservazione di u calore, attente à a sicurezza è u sigillamentu di a porta di u furnace, è raccoglie a grande maglia di alluminiu lek.

(3): Prestà attenzione à a fuga di oliu è di gas, ventilazione è sicurezza in ambiente di combustione à alta temperatura.

(4): Attenti à u materiale chì cade è à a distanza sicura trà a gru è u quadru materiale.

(5): Hè strettamente pruibitu di detene a ghjente in u fornu chì invechja. Quandu entri in u fornu per travaglià, devenu esse prutetti in cunsiquenza, è ci devenu esse adulti fora per osservalli è prutege li. I combustibili ùn devenu micca esse purtati in u fornu. L'USI non pruduttivi cum'è u fornu, u riscaldamentu è u sonnu sò strettamente pruibiti.

(6): I prufili cù sfarenti esigenze di post-trasfurmazione ùn seranu micca mischiati cù materiale è quadru, è seranu trasferiti à ogni dipartimentu di produzzione secondu i requisiti di post-trasfurmazione assemi à a carta di prucessu (convocazione di fabbricazione). Registrate tutte e forme di u prucessu in verità per verificà. Date un contu faccia a faccia di u cambiamentu.

Quì sopra si tratta di: extrusion d'aluminiu e pratiche di produzzione necessitanu attenzione, speremu avè certu aiutu per voi, se vulete truvà u fabbricante di estrusione di alluminiu cinese, vene à a tecnulugia Weihua ~


Tempu di posta: Sep-14-2020