Applicazione di Tecnulugia di Estrusione d'Alluminiu | WEIHUA

L'aluminiu hè u metalu di l'avvene. Ùn hè micca solu rispettu à l'ambiente, ligere, resistente à a corrosione naturale, alta forza, è una bona conducibilità termica è elettrica.
Associazione Aluminium AA è Aluminium Extrusion Mechanism Association AEC riporta chì l'usu di extrusioni d'aluminiu in i Stati Uniti hè aumentatu per u sestu annu consecutivu, è conta oramai guasi un quartu (22%) di u mercatu tutale di l'aluminiu nordamericanu.

https://www.cm905.com/custom-extrusions-aluminumelectronic-cigarette-housing-weihua-products/
Ancu se l'industria di e costruzioni continua à dominà l'usu di l'estrusione d'aluminiu, cume sempre più ingegneri è cuncettori amparanu nantu à e pussibilità di cuncepimentu quasi illimitate quandu si utilizza l'estrusione d'aluminiu, l'usu di l'industria si hè allargatu.
Eccu sette industrie induve l'aluminiu occupa una pusizione centrale:
1) Industria aeronautica è aerospaziale
L'aluminiu hè statu una parte impurtante di u mercatu aeroespaziale da u principiu - i fratelli Wright originali anu usatu parti d'aluminiu in u mutore per riduce u pesu. Oghje, l'aluminiu conta per u 75-80% di l'aviò muderni è hè spessu sceltu per e strutture è i motori per via di u so pesu pocu ma di durabilità. L'aluminiu hè ancu unu di i cumpunenti principali di parechji veiculi spaziali.Struttura di estrusione d'aluminiu hè unu di i cumuni.

cnc precision parts,aluminum extrusion,stents1

2) Industria di trasportu
In l'industria di u trasportu induve a forza specifica hè critica, l'estrusioni d'aluminiu sò ideali per blocchi di muturi, alloghji di trasmissione, pannelli, rotaie di tettu è chassis, oltre à carrocerie di veiculi è parti per automobili, navi, camion, ferrovie è veiculi di metro. sceglite. Blocu di cilindru di extrusione d'aluminiu, cunchiglia di extrusione d'aluminiu, pannellu di extrusione d'aluminiu, parti di estrusione d'aluminiu, ecc.

L'industria di i trasporti hè u secondu utilizatore più grande di extrusioni d'aluminiu, è continua à cresce. Da Ford à Audi à Mercedes-Benz, ingegneri è cuncettori automobilistici anu cercatu modi per rimpiazzà e parti d'acciaiu cù l'aluminiu per migliurà l'efficienza di u carburante è e prestazioni. I veiculi elettrichi utilizanu ancu alluminiu in larga misura. Portabagaglii in estrusione d'aluminiu.

Aluminum extrusion Heatsink-

3) Industria di prudutti di custruzzioni
A diversità di l'acciau, l'aluminiu pò esse extruitu in disegni cumplessi è fabbricatu per soddisfà e specifiche strette di i prudutti di custruzzioni, chì aiuta à prumove a so applicazione in parechji prudutti di custruzzioni residenziali è commerciali. Da e finestre, porte, atriums è lucernari, à rampe, balconi è varii disegni di tetti, l'architetti si giranu versu l'aluminiu per custruisce edifizii verdi è durevuli chì suppurteranu a prova di u tempu.Pezzi di porte è finestre in alluminiu, cerniere di estrusione d'aluminiu, ecc.

4) Industria di beni di cunsumu
Dapoi chì l'estrusione d'aluminiu sò state introdutte per a prima volta in e lavatrici è in l'asciugatrice, hà rivoluzionatu u mercatu di l'elettrodomestici, rendendu i sistemi di climatizazione è i frigoriferi più efficienti di l'energia chè mai. Oghje, parechje di e nostre necessità d'ogni ghjornu, cumprese attrezzature di fitness è sport è mobuli, sò fatti di estrusioni d'aluminiu.Manichi frigoriferi cumuni di extrusione in alluminiu, maniglie di porta in estrusione d'aluminiu, ecc.

custom locker name plates,Nameplate for wardrobe

5) Industria elettronica
Oghje, l'estruzzioni d'aluminiu sò aduprate in parechje apparecchiature elettriche è elettroniche. In vista di a so unica conduttività elettrica è termica, i profili in alluminiu persunalizati sò abitualmente aduprati per alloghji di mutori, radiatori à alta dissipazione di calore è cornici interni. In certi casi, l'alloghju cumpletu di u produttu hè cuncepitu cù l'aluminiu, chì si pò truvà in parechji laptop, iPhones Apple è iPads, è TV in alta definizione.Radiatori in alluminiu estrusi sò cumpunenti cumunimenti usati cum'è urdinatori è telefunini PAD.

https://www.cm905.com/aluminum-heatsink-extrusionbyd-automoblie-car-heatsink-china-mark-products/

6) Industria di illuminazione
A causa di a conducibilità termica di l'aluminiu, l'ingegneri sò capaci di cuncepisce lampade LED estruse cumplette chì ponu trasmette è dissipà u calore per ottene a migliore efficienza termica. Inoltre, i matrici di extrusione sò relativamente boni, è l'estrusioni in alluminiu sò facili da tagliare, modellà, piega, trattà, è anodizà o vernice spray, allora sò assai adatti per un illuminazione efficiente. Sicondu l'analisi AEC di u mecanismu di estrusione di l'aluminiu, "u potenziale di crescita di l'estruzzioni d'aluminiu aduprate in lampade LED / alloghji in tutti i campi di u mercatu hè guasi illimitatu ...", i lampi di estrusione di alluminiu d'aluminiu, in particulare l'usu diffusu di e fonti di luce LED oghje , I cumpunenti di illuminazione di estrusione d'aluminiu sò più ampiamente aduprati.

7) Industria di l'energia solare
Quandu si tratta di energia solare, l'installazione curretta è l'installazione di pannelli solari hè critica per a qualità è e prestazioni. Cume una alternativa à u costu efficace à l'acciau, l'estruzzioni d'aluminiu furniscenu a forza necessaria per resistere à fattori naturali (cum'è neve è ventu) senza aghjunghje pesu, chì ne facenu un pannellu muntatu in u tettu è custruendu un sistema fotovoltaicu integratu (BIPV) Scelta ideale.

In breve, l'applicazione di l'estrusione di l'aluminiu implica assai industrie è prudutti, è parti di estrusione d'aluminiusò ancu ampiamente aduprati. China Weihua Aluminum Extrusion Parts Factory hè una grande impresa di tecnulugia. A gamma di prudutti hè larga è u serviziu hè attentu. Pudete seguità ci è cuntattà. E-mail: wh@chinamark.com.cn, whsd08@chinamark.com.cn;https://www.cm905.com/

Se site interessatu à entrà in cuntattu cù un nostru rappresentante di vendita cliccate quì

U prucessu principale mostra cum'è quì sottu

6063 round bar

Passu 1: 6063 barra tonda Ø100 * 350MM

Natural gas environmental protection aluminum rod heating furnace

Passu 2: Fornace di riscaldamentu di verghe di alluminiu per a prutezzione di l'ambiente di gas naturale

Electromagnetic mold heating furnace

Passu 3: Forno di riscaldamentu di muffa elettromagnetica

1000 tons of high-precision profile extruder

Passu 4: 1000 tunnellate di estrusore di profili d'alta precisione

Natural gas environmental protection aluminum aging  furnace

Passu 5: Fornace di invecchiamento di alluminiu per a prutezzione di l'ambiente di gas naturale

Double-rail type automatic sawing machine

Passu 6: Macchina à segà automatica di tippu doppiu trenu

"U nostru stabilimentu di 40.000 metri quadrati hà e capacità per soddisfà tutti i vostri alluminii di estrusione, piatti di loghi, bisogni di stampatura di precisione accumpagnati da più opzioni di fabbricazione per pruduce soluzioni di prudutti di alta qualità. »

- WEIHUA

Tempu di posta: Aug-10-2021