O a uiga o le nickel-metal nametag | WEIHUA

Lalo, Weihua uamea nametag gaosi e faʻamatala uiga o Nickel-plated faʻailoga gaosiga.

E masani ona faʻaaogaina metotia faʻapipiʻi limasene i le gaosiaina o faʻailoga e ala i le faʻaaogaina o le eletise: e masani lava o faʻailoga siliva o loʻo faʻaaluina ai gaioiga, e seasea faʻaaogaina le gaosiga o le plashes. O le aafiaga o le ufiufi o le nickel ma le ufiufi siliva e latalata tele, ma e faigofie lava le tau. faʻatonutonu, o le mea lea e masani ai ona faʻaigoaina o le nickel coating mo siliva ufiufi. O foliga vaaia o faʻasolo i luga o nickel-sign e tutusa lava ma faʻailoga siliva, o siliva siliva uma.

Nickel ufiufi, lona lanu suia laʻititi, ma siliva e faigofie ona oxidized i efuefu-uliuli poʻo efuefu-uliuli. Mo se faʻataʻitaʻiga: o le siliva tupe siliva salalau i totonu o tagata, luga o loʻo maua ai se siliva siliva, leai se siliva aafiaga paʻepaʻe. na lautele faʻaaogaina i le tele o faʻailoga oloa ona o lona lelei pala faʻaleagaina ma foliga lelei.

O oloa e mafai ona faʻaaogaina sili atu mea mo gaosi plating nickel, e pei o apamemea, uʻamea, alumini, metala paʻepaʻe uʻamea filogia, ABS palasitika mafai ona avea nickel plating gaioiga.

Lenei o le a tatou malamalama ai i le uiga o electroplating limasene gaosiga gaosiga:

1. Mautu maualuga.

Talu ai o le uamea nickel o loʻo i ai se malosi gafatia gafatia, o le electroplated nickel layer o loʻo i ai le maualuga mautu i le ea, ma mafai ona vave fausiaina se sili manifinifi passivation ata tifaga luga, lea e mafai ona teteʻe ai le tafia o le ea, alkalinity ma nisi acid.

2. E sili lelei le tioata ole tioata ole nickel electroplated, ma e sili ona lelei lana faʻatinoga.

O le ufiufi nickel polesi e mafai ona ausia se faʻata pei o le susulu ao taofi lona faʻaputuga i le ea mo se taimi umi.

3. Nickel ufiufi e i ai le maaa maualuga ma mafai ona faʻaleleia le laei teteʻe o le oloa luga.

E masani ona faʻaaoga le nickel coating i le fale lolomi e faʻaleleia atili ai le maaa o le pito i luga. Ona o le vailaʻau o le uamea nickel o loʻo mautu, o lea e faʻaaoga ai foi nisi meafaigaluega vailaʻau e faʻapipiʻi ai le mafiafia, e puipuia ai le pala e le auala.

4. Nickel ufiufi o loʻo i ai le lautele o ituaiga o talosaga lumanaʻi.

Mafai ona faʻaaogaina o uʻamea, metala paʻepaʻe lafo lafo, 'apamemea, uʻamea filogia alumini ma palasitika luga puipuiga teuteuina luga, luga o le faavae mea i ai aneti-corrosion ma aneti-malamalama aafiaga teuteu. E masani foi ona faʻaaogaina i le vaeluaina ufiufi o faʻalua electroplating oloa i faʻamaeʻa ma pupula luga o le oloa.Faʻapipiina ma se manifinifi o le chromium, poʻo le ufiufi ma se vaega o auro, ina ia sili atu ona lelei teteega o le pala, matagofie ma limafoai faʻailoga nikelima.

5. Nickel plating metotia ei ai le lelei gaioiga gafatia.

O lona gafatia gafatia e lona lua na o le eletise galvanizing, lona faʻaaogaina o nickel tusa ma le 10% o le aofaʻi o galuega faatino, tulaga lua i le lalolagi. I le gaosia o eseese electroplating faʻailoga, o le sili ona faʻaaogaina o se uʻamea ufiufi.

Luga o loʻo faʻatulagaina ma faʻasalalauina e uʻamea saini sapalai Afai e te le malamalama, oe mafai ona suʻesuʻe "cm905.com", afio mai e faʻafesoʻotaʻi mai matou!

Suʻega e faʻatatau i le uamea nametag:


Taimi Post: Ape-27-2021