Chì sò e caratteristiche di u nickel-metal nametag | WEIHUA

Sottu, Weihua nametag metallicu i fabricanti per interpretà e caratteristiche di a produzzione di segni nichelati.

U metudu di nichelatura hè di solitu adupratu in a produzzione di segni per u prucessu di galvanoplastia: generalmente segni d'argentu aduprendu a produzzione di prucessu di nichelatura, raramente aduprendu a produzzione di prucessu di placcatura d'argentu. cuntrollu, cusì l'industria hè generalmente chjamata ancu rivestimentu in nichel per rivestimentu d'argentu. L'aspettu di i segni nichelati hè assai simile à quellu di i segni placcati in argentu, tramindui argentu brillanti.

U revestimentu di nickel, u so culore cambia pocu, è l'argentu hè faciule da oxidà in grisgiu-neru o grisgiu-neru.Per esempiu: a muneta d'argentu si sparghje trà a ghjente, a superficia presenta un argentu grisgiu, senza effettu biancu d'argentu. hè statu ampiamente adupratu in parechji prudutti di segnaletica per via di a so bona resistenza à a currusione è di bonu aspettu.

I prudutti ponu esse aduprati più materiali per a trasfurmazione di nichelatura, cume u rame, u ferru, l'aluminiu, a lega di zingu, u plasticu ABS pò esse trasfurmazione di nichelatura.

Quì capisceremu e caratteristiche di a produzzione di segni di nickel galvanoplastia:

1. Alta stabilità.

Perchè u nickel metallicu hà una forte capacità di passivazione, u stratu di nickel galvanizatu hà una alta stabilità in l'aria, è pò formà rapidamente un filmu di passivazione assai magru à a superficia, chì pò resistere à l'erosione di l'atmosfera, alcalinità è alcuni acidi.

2. U cristallu di nickel galvanizatu hè assai bellu, è hà una funzione di lucidatura eccellente.

U rivestimentu nichelatu lucidatu pò uttene un lucente simile à un specchiu mantenendu u so lucente in l'atmosfera per un bellu pezzu.

3. U revestimentu in nickel hà una alta durezza è pò migliurà a resistenza à l'usura di a superficia di u pruduttu.

U revestimentu di nickel hè comunmente adupratu in l'industria di stampa per migliurà a durezza di a superficia di piombu. A causa di e pruprietà chimiche di u nickel metallicu hè relativamente stabile, allora alcune apparecchiature chimiche usanu ancu un rivestimentu più spessore, per prevene a corrosione da u mezu.

4. U revestimentu di nickel hà una larga gamma di prospettive di applicazione.

Pò esse adupratu cum'è azzaru, pressofusione di zincu, rame, lega d'aluminiu è rivestimentu decorativu protettivu di superficie, nantu à u materiale di basa hà un effettu decorativu anti-corrosione è anti-luce. Hè ancu comunemente adupratu in u rivestimentu intermediu di i prudutti di doppia galvanoplastia per fà chì a superficia di i prudutti sia più liscia è più luminosa.Ripintatu cù un stratu finu di cromu, o placcatu cù un stratu d'oru, affinchì i segni nichelati abbianu una resistenza à a currusione megliu, bella è generosa.

5. U metudu di nichelatura hà una bona capacità di trasfurmazione.

A so capacità di trasfurmazione hè siconda solu da a galvanizazione elettrica, u so cunsumu di nichel hà suppurtatu circa u 10% di a pruduzzione tutale, classificendu secondu in u mondu.In a pruduzzione di varii segni di galvanoplastia, hè ancu u più adupratu un rivestimentu metallicu.

Ciò sopra hè urganizatu è publicatu da fornitori di segni metallici. Se ùn capite micca, pudete cercà "cm905.com", benvenuti à cunsultà ci!

Ricerche relative à u metal nametag:


Tempu di posta: Apr-27-2021