Le Lelei Ma Leaga O Le Lelei Uamea Nameplate | WEIHUA

O a ni tulaga lelei ma le faʻamanuiaina o le silasila i le sila mai uamea poʻo le uamea? Lalo, uamea stainless igoa igoa gaosi oloa e faamatala atu ia te oe.

O le a le mea le uʻamea uamea igoa papatusi vaneina?

E pei ona taʻu mai e le igoa, o le silasila uamea siliva siliva e faia i le le silasila i uamea o ni mea, e ala i le pala, oti lafo poʻo le lolomiga ma isi auala o gaioiga mai faʻasalalauga faʻasalalauga. I le taimi nei, tele uʻamea stainless nameplates e faia i le faaleagaina tekonolosi, o loʻo i ai uiga o matagofie mamanu, manino laina, talafeagai loloto, mafolafola lalo luga, atoa lanu, toniga ata, toniga luga lanu ma isi. o loʻo mulimuli mai o le talafeagai malamalamaʻaga o le silasila uamea stainless nameplate.

stainless steel logo plates

Pepa uamea stainless uamea

Lelei uamea stainless nameplate uamea:

  1. E fai uʻamea.
  2. Leai se ele, umi tautua tautua.
  3. E i ai le fufuluina ma susulu luga eseesega.
  4. Mamafa mamafa.
  5. E ia te oe se lagona malosi o le mamalu.
  6. E lagona le maualuga.

 

Uamea stainless e masani lava aofia ai uʻamea stainless ma acid-faamaoniga uamea. I puʻupuʻu, uʻamea e mafai ona teteʻe mai le ea ea ua taʻua o le sila uʻamea, ma le sila e mafai ona teteʻe ai vailaʻau pala ua taʻua o le acid-resistant steel. I se tulaga lautele, uʻamea ma le acidity o sili atu nai lo 12% i ai uiga o le uʻamea stainless. E tusa ai ma le microstructure ina ua maeʻa togafitiga vevela, uʻamea stainless mafai ona vaevaeina i lima ituaiga: uʻamea stainless uʻamea, martensitic uʻamea stainless, austenitic uamea stainless, austenitic-ferritic uamea stainless ma faʻapipiʻi carbonized uamea stainless .

stainless steel nameplates

Apamemea uamea stainless

Le lelei filifiliga igoa nameplate:

1. O le ai ai gaioiga faʻaleagaina, faʻaletonu ma nisi o vailaʻau e afaina ai luga i le taimi o le gaosiga o faʻataʻitaʻiga. Mo se faʻataʻitaʻiga: efuefu, opeopea uʻamea paʻu po o uʻamea uʻamea, vevela liusuavai vali ma isi vaega oxide, ele elea, abrasions, ueloina faʻamalama arc, uelo spatter, flx, welding faaletonu, suauʻu ma gaʻo, toega pipiʻi ma ufiufi, penisina ma togitogi peni peni, ma isi.

2. Latou i ai ono ono faʻamamaina puipuia ata tifaga lamatiaga. O le taimi lava le puipuiga ata tifaga ua faʻaleagaina, manifinifi pe suia se isi itu, le uʻamea le silasila amata amata palapala i lalo o ia. Koru masani ona le ufitia le atoa luga, ae ufiufi le le atoatoa ma ona siʻosiʻomaga. Lautele , o le 'eleʻele i le lotoifale o loʻo faʻapipiʻi pe suʻi palapala, o ia mea uma e lua e tupu aʻe i le loloto ma le lautele, ae o le tele o luga e leʻo faʻaumatia. 

Afai e te fia iloa atili e uiga i le igoa uʻamea faʻamau igoa, faʻamolemole saili "cm905.com".O matou o se uamea igoa lafo fale mai Saina, faʻafeiloaʻi e feutanaʻi ma matou!


Taimi Post: Ape-20-2021