I vantaghji è i svantaghji di a targhetta in acciaio inox | WEIHUA

Chì sò i vantaghji è i svantaghji di e targhette in acciaio inox? targhetta in inox fabbricanti per spiegà vi.

Chì sò incise e targhette in acciaio inox?

Cum'è u nome indica, a targhetta in acciaio inox hè fatta di acciaio inossidabile cum'è materiale, per mezu di corrosione, pressofusione o stampa è altri mezi di trasfurmazione da segni publicitarii.Attualmente, a maiò parte di e targhette in acciaio inox sò fatte di tecnulugia di corrosione, chì hà e caratteristiche di bellu mudellu, linee chjare, prufundità adatta, superficia piatta di u fondu, culore pienu, disegnu uniforme, culore di superficia uniforme ecc. U seguitu hè a cunniscenza pertinente di a targhetta in acciaio inox.

stainless steel logo plates

Piatti logo in acciaio inox

Vantaghji di a targhetta in acciaio inox:

  1. Hè metallicu.
  2. Senza rustu, longa vita di serviziu.
  3. Ci hè una distinzione di superficie spazzolata è luminosa.
  4. Pianu leggeru.
  5. Avete un forte sensu di dignità.
  6. Si sente di lussu.

 

L'acciaiu inossidabile hè cumpostu principalmente di acciai inossidabili è d'acciaiu à prova di acidi. In breve, l'acciaiu chì pò resistere à a corrosione atmosferica hè chjamatu acciaio inox, è l'acciaiu chì pò resistere à a corrosione chimica hè chjamatu acciaio resistente à l'acidu. In generale, acciai cù una acidità di più di 12% anu e caratteristiche di l'acciaiu inox. Secunnu a microstruttura dopu à u trattamentu termicu, l'acciai inossidabili ponu esse divisi in cinque tippi: acciai inossidabili ferritici, acciai inossidabili martensitici, acciai inossidabili austenitici, acciai inossidabili austenitici-ferritici è acciai inossidabili carbonizzati precipitati .

stainless steel nameplates

Targhette in acciaio inox

Inconvenienti di a targhetta inossidabile:

1. Ci saranu danni à e prestazioni, difetti è alcune sostanze chì influenzanu a superficie durante u prucessu di fabricazione.Per esempiu: polvere, polvere di ferru flottante o ferru incrustatu, tintura à fondu à caldu è altri strati di ossidu, macchie di ruggine, abrasioni, saldatura di accensione di arcu, saldatura spatter, flussu, difetti di saldatura, oliu è grassu, adesivi residuali è rivestimenti, creta è marchi di penna incisa, ecc.

2. Anu u putenziale risicu di l'ossidazione di i filmi periculosi.Una volta chì a pellicula protettiva hè danneggiata, diluita o altrimenti alterata, l'acciaiu inossidabile cumencia à corrodassi sottu à ella. A corrosione di solitu ùn copre micca tutta a superficia, ma copre u difettu è u so circondu. In generale , a currusione lucale hè una currusione di sfrinatura o di cucitura, tramindui chì si sviluppanu à prufundità è larghezza, ma a maiò parte di a superficia ùn hè micca erosa. 

Se vulete sapè di più nantu à a targhetta metallica persunalizata, per piacè cercate "cm905.com". Simu un fornitore di targhetta metallica da a Cina, benvenuta per cunsultà ci!


Tempu di posta: Apr-20-2021