Cosa hè u segnu di targhetta | MARCA CINA

Da u segnu-nome-logò di a targhjetta, chì sò i motivi di i cambiamenti in questi termini è chì hè a definizione di targhetta? fabricatore di targhjette hà sceltu qualchì infurmazione quì sottu per u vostru riferimentu.

https://www.cm905.com/metal-name-platenameplate-for-telephone-china-mark-products/

targhetta metallica

A relazione trà segnu è targhjetta

Dighjà in l'anni cinquanta, l'anzianu ministeru di l'industria di a machina di a Cina hà publicatu e norme ministeriali di "etichettatura di i prudutti". In u standard, un "segnu" hè definitu cum'è un segnu per un pruduttu meccanicu. Queste includenu segnaletica, pannellu d'istruzzioni, pannellu di rotta è scheda tecnica nantu à i prudutti meccanichi.

Per un bellu pezzu, sfarenti loghi nantu à i sfarenti tippi di prudutti aduprati per aduprà u termine "etichetta". Alcune persone anu messu in discussione a definizione di u segnu, cume u pannellu di strumenti, u quadrante di strumenti in l'industria di strumenti è strumenti, diversu da u rolu di u segnu di a macchina, anu tutti e so proprie caratteristiche, caratteristiche è definizioni, da stu livellu di significazione, u pannellu, u quadrante è u segnu di a macchina ponu esse solu una relazione parallela; In particulare, alcuni prudutti, cume u schermu luminescente di campu EL , U corpu di stampaggio à iniezione IMD inseritu è ​​u pannellu di operazione di l'interruttore di membrana, sò andati assai al di là di a segnaletica è anu participatu direttamente à u funziunamentu funzionale di l'attrezzatura, diventendu una parte integrante di u sistema di cuntrollu di l'attrezzatura di a macchina. a definizione è u cuncettu di "etichetta".

E cose sò sempre in evoluzione. U cambiamentu di nome di un tipu di pruduttu riflette l'ambitu funziunale è u campu d'applicazione di stu tipu di pruduttu.

Per esempiu, "cancelleria", "forniture per l'uffiziu". Cancelleria, utensili culturali dinò. In l'epica quandu e cundizioni materiali ùn sò micca abbastanza boni, l'apparechji culturali sò abbastanza per risponde à i bisogni di l'uffiziu, ma cù u miglioramentu di e cundizioni materiali, un un grande numeru di cume fotocopiatrici, stampatrici, trituratrici, cancelleria ùn ponu esse chè una parte di l'uffiziu. Cusì si pò vede chì "segnu" hè solu un nome speciale.

Per queste, a ghjente hà cuminciatu à ricunnosce è incubà un nome più adattu. In riferimentu à i paesi stranieri, alcuni di sti prudutti sò chjamati "segni", "kanban" è "Piatti". In Taiwan, Hong Kong, Macao in u nostru paese, hè spessu chjamatu "targhetta".

L'iscrizione, incisa in permanenza ancu.Tutta ricca in e caratteristiche di a cultura orientale.L'autore discute cun assai culleghi, apprupriatu cù "targhetta" più adatta. U nome di a piastra, a tavula di tavula, u pannellu è altri paralleli, hè solu un tippu di a targhjetta.

Sicondu a targhetta stu nome generale, più cunveniente per i sfarenti tippi di prudutti per fà una classificazione sistematica.

https://www.cm905.com/custom-metal-name-platemetal-emblemextrudingstamping-china-mark-products/

piastra di nome metallica

A relazione trà a targhjetta è u logò

Targhetta, hè una superficia di substratu attaccata à u testu è u testu pruduttu in a marca. Hè carattarizata da a registrazione di l'infurmazioni nominali, funziunali o publiche di u pruduttu. U so cuntenutu hè strettamente limitatu.

L'identificazione, pò esse capita cum'è una classa di marchi o marchi d'identificazione. Hè un termine generale per a funzione di l'ughjettu, è ùn indica micca a natura di l'ughjettu. Tutti l'uggetti chì anu a funzione di marcà è marcà ponu esse generalmente chjamati marcatura. Per quessa, hè abbastanza vastu.

Logo, l'appellazione hè assai intuitiva, un ochju à u "logo" duie parolle, hè chjaru chì a "marca" fatta di u rolu. Soprattuttu attualmente, alcune targhette sò state separate da a dipendenza da i prudutti è estese à Spazi più larghi , cume e targhette di nomi di locu è e targhette di guida à l'aria aperta. A volte, per ricurdà megliu u so rolu, tali targhette sò chjamate direttamente cum'è segni, cum'è "sistema di segni di guida". A targhetta per alcuni di u significatu speciale di a marca hè chjamata logò, sia intuitiva, sia pò esse diversa da a relazione cù a targhjetta di u pruduttu, ma i so attributi appartenenu sempre à a targhetta, chì mostra ancu chì l'espansione di u campu di l'applicazione di a targhetta, micca solu ùn hè micca adatta, ma ancu potenziale

U logò hè un cuncettu largu carattarizatu da u so rolu, ma micca tutte e "marche" anu e caratteristiche di una targhjetta. A targhjetta hè u segnu, cum'è u cartellone o un altru segnu. Cum'è "prucessu" hè u nome generale di "metudi di trasfurmazione" e tappe ", i prudutti meccanichi anu prucessu meccanicu, i prudutti chimichi anu prucessu chimicu, per ùn fà una definizione serà ambiguu. Per definisce l'attributu di un certu logò," targhetta di identificazione "hè aduprata cum'è l'attributu per definisce u tippu di logò .L'usu di u termine "logò di a targhjetta" pò riflettà megliu u spaziu di sviluppu di a targhetta in u so rolu.

A targhjetta hè u logò, ma u logò ùn hè micca necessariamente a targhetta.

https://www.cm905.com/steel-name-platenameplate-for-pc-china-mark-products/

placche di nome metalliche

A differenza trà u logò di a targhjetta è u logu publicitariu

Se a targhjetta hè sempre in u cuncettu di segnu, appartene sempre à u "segnu nantu à i prudutti meccanichi", allora, ùn ci hè nisuna differenza trà ellu è u cartellone, ognunu face u so travagliu, in un colpu d'ochju. U prublema hè chì e targhette d'oghje ùn sò micca cumpletamente attaccate à i prudutti, ma vanu in un spaziu più largu, cum'è: cartelli di circulazione, cartelli di sicurezza stradale, cartelli di guida, ecc. Sti cartelli d'infurmazione publica sò un allungamentu di e targhette, chì sò certe volte cunfuse cù i cartelli publicitarii.

In particulare, in l'ultimi anni ci sò state parechje attività di mostra, e targhette è i cartelloni affiancati, cullettivamente cunnisciuti cum'è l'esposizione "industria di a marca". Dunque, duverebbe esse dichjaratu più apposta. Da a perspettiva di "publicità", logò di a targhetta è u logu di u cartellone tramindui ghjoca u rolu di u logò, ma a forma è u cuntenutu sò cumpletamente diversi.

1. Differenze di cuntenutu

U cuntenutu di u logò di a targhjetta pò esse solu un veru ritrattu, è nisuna esagerazione o estensione hè permessa o pussibile.Per esempiu, u mudellu, u nome è u cuntenutu nominale di l'etichetta di u produttu; A scala è a relazione nominale in u quadrante di metru; A funzione l'infurmazioni prompt è altre pertinenti in u pannellu di strumenti ponu esse registrate solu nantu à a targhetta in l'uriginale; In termini di targhette di l'infurmazioni publiche, cume i segni di guida, u nome di una strada o u nome di una impresa in una certa direzzione deve esse specificatu à un crucivia. Pò solu informà simpliciamente è accuratamente u publicu di l'infurmazioni pertinenti chì devenu esse ricordate à u publicu, è ùn pò mai diventà irrilevante è fà spruzzà. Questa hè a serietà di u cuntenutu di a targhetta.

"Hè bonu per esse donna", questu ùn pò micca custituisce u cuntenutu di a targhetta, ùn hà micca e caratteristiche di a targhetta, fatta da tale cuntenutu in a marca, hè un cartellone è micca a targhetta. pannelli publicitarii, u focu ùn hè micca nantu à u realisimu, ma più nantu à a ricerca di "creatività" è "pianificazione" .Per via di e differenze in u stilu di cuntenutu, per quessa, a sucietà avia una "falsa publicità", è nisuna "falsa targhetta" hà dettu.

2. Differenza di forma

A targhetta deve esse accumpagnata cù u pruduttu in generale, è deve prestà più attenzione à a "coordinazione" in termini di forma è culore. Ùn pò micca "fà u puntu finale", ma qualchì volta hà bisognu di "fà u puntu finale". Sarà sottumessu à parechje restrizioni. Tuttavia, u cartellone presta più attenzione à a "resa" è a "stimolazione", chì hè superiore à a novità. Si applica à assai spaziu, ùn si sente micca inibitu o limitatu, ùn importa micca troppu nantu à ciò chì i vostri attaccamenti ne volenu, ma si sente bè cun voi stessu. Per quessa, u logò publicitariu hè più vivu è apertu in forma chè u logò di a targhetta.

3. Differenze tecnulugiche

U logò di a targhjetta è u logu publicitariu in u prucessu sò qualchì volta interconnessi, in parechji casi, u prucessu di produzzione di u cartellone hè cumpletatu cù l'aiutu di u prucessu di targhetta, per esempiu, a serigrafia hè statu unu di i mezi principali di a produzzione grafica di a targhetta, più casi sò largamente aduprati da i pannelli publicitarii; A tecnulugia di luminiscenza campu EL furnisce micca solu visione di notte per a targhetta, ma diventa ancu a prima scelta per fà segni di publicità dinamichi. A dimensione di a targhetta ùn hè generalmente micca troppu grande, ma a precisione di u testu è i requisiti di testu sò più alti, è a publicità hè principalmente perspettiva, a precisione di u testu è di u testu ùn hè micca assai impurtante. A produzzione di targhetta attribuisce una grande impurtanza à a durabilità, chì hè limitata da parechje norme di test pertinenti è cundizioni di test rigorose. u periodu di rimpiazzamentu di u cartellone hè cortu, è ùn importa micca "durà". Dunque, i requisiti di test di u cartellone ùn sò micca dema Benintesa, l'autore quì ùn hè micca per sminuisce a motivazione di u cartellone, ma solu chì a targhetta è u cartellone anu a so propria orientazione.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru logò di a targhjetta!


Tempu di posta: Maghju-30-2020