Quali sò i Difetti Facili à Produce Quandu A Targhetta Personalizzata in Metallo hè Rotata | WEIHUA

Quali sò i difetti chì sò prubabili di accade durante u rotulu di targhette metalliche persunalizate è chì sò e misure pigliate? Quì, u fabricatore di a targhetta metallica vi dice.

A superficia di u pezzu pruduce punti regulari di pitting

Se a rugosità superficiale di u pezzu da lavorà dopu u rotulu hè ruvida, a superficie pare traccia di luce punch evidente, a ragione hè chì u prufilu di u rullu di carburu hè dannatu, in questu momentu, u rulolu pò esse rimpiazzatu o u prufilu di u rulolu originale pò esse macinatu (u valore di rugosità superficiale hè inferiore à quellu di a piccula minera).

Ci sò marchi nantu à a superficia di u travagliu

Dopu u rotulu, ùn ci hè traccia evidente nantu à a superficia di u pezzu, ma ùn si sente micca à a manu. A rugosità attuale diventa più chjuca, chì hè duvuta à u picculu scorrimentu radiale di u rulli in u prucessu di laminazione. A soluzione hè di pulisce u rulli di rulli à aghi, injectà oliu lubrificante, è macinà a superficia di u rulli.

A superficia di u pezzu hè travestita

Benchì a rugosità dopu à u rotolamentu sia bassa, ci hè una sensazione convessa evidente quandu a superficie di u pezzu hè toccu visivamente è manualmente, chì hè causata da a pressione di rotolamentu è da una alimentazione eccessiva. In questu momentu, a pressione di rotolamentu pò esse ridotta in modo adeguatu è a quantità di tagliu pò esse ragiunatu selezziunatu. 

A superficia sbucciatura

Sè troppu rotulu è troppu volte di rotulazione, a zona di cuntattu trà u tamburinu è u pezzu hè troppu chjuca, è l'installazione Angulu di u tamburinu hè troppu grande, a superficia si sbuchjarà. In un casu cusì seriu, i rifiuti di paglia devenu esse evitati .

Lubrificazione di raffreddamentu

A lubrificazione è u raffreddamentu sò una parte impurtante di u rotulu di u foru internu. Un refrigerante di lubrificazione sufficiente deve esse inseritu quandu si rotula, chì pò micca solu riduce u calore generatu durante u rotamentu, ma ancu allargà a vita di serviziu di u rotulamentu. Fate fine a rugosità superficiale di u pezzu ma pò ancu lavà a superficia di u foru internu di a pezza da lavorà, per assicurà u travagliu di rotolamentu nurmale.In questu casu, usemu oliu di tagliu vulcanizatu cum'è refrigerante di lubrificazione, chì hà boni risultati.

Riassuntu

A fine lavorazione di u foru prufondu di u cilindru d'oliu di a macchina di tunneling di scudo hè stata effettuata aduprendu a tecnulugia di laminazione flottante à doppia rota. A rugosità superficiale di u foru internu cilindricu hè trà 0,01 è 0,05 dopu a rotazione, chì hè assai più bassa di quella prima di rotà, chì cumpletamente risponde à i requisiti tecnologichi, è furnisce un novu metudu tecnologicu per l'usinamentu di fori profondi.

Quasi tutti i beni anu segni, ma in u passatu i segni servenu solu da struzzioni è marchi. Cù u rapidu sviluppu ecunomicu di u mondu in l'ultimi 20 anni è a lista di l'attitudini di mudellazione è di decorazione d'arte di apparizione di merci, i segni cum'è una parte impurtante di l'apparenza A mudellazione è a dicurazione sò diventate sempre più impurtanti.Per questu mutivu, i cuncettori di merchenzie anu datu una nutevule attenzione à u sviluppu di u segnu, è anu presentatu esigenze più alte per questu.

  1. U segnu deve avè una bona resistenza à u clima è resistenza à l'usura, pò sopportà a prova di vari ambienti di travagliu.
  2. L'aspettu di u segnu deve esse armoniu è bellu, chì pò ghjucà un rolu in a pittura di u puntu di drago.
  3. Per u fabbricante, u prucessu di produzione deve esse affidabile è simplice, è i materiali aduprati devenu esse ecunomichi, chì ponu riduce i costi di produzione.
  4. Per a sucietà, u prucessu di produzzione deve esse senza inquinamentu, menu senza inquinamentu.

Quì sopra hè a cullazione è a liberazione di u fornitore di targhetta metallica, sè ùn capite micca, benvenuta à cunsultà a nostra E-mail: wh@chinamark.com.cn; Telefono: (0086) - 752-5319901

Ricerche relative à e targhette metalliche persunalizate:


Tempu di posta: Mar-24-2021