Ci sò parechji tippi di targhette metalliche è sò largamente aduprati in parechji campi | WEIHUA

Avà cù u mercatu di signaletica glubale chì si riscalda rapidamente, e targhjette numeriche sò aduprate da sempre più persone per via di u so effettu publicitariu è di u so valore cummerciale. targhettepò esse vistu in ogni locu. Aghjuntu à a maturità graduale di a tecnulugia, diventa gradualmente u mainstream.Le tecniche di fabbricazione di e targhette sò diversificate è culurite. Finchè pudemu pensà di più è praticà di più, a credimufabbricazione di targhetta pò ancu fà megliu u nostru avvene.

Ci sò parechji tippi di targhette metalliche è sò largamente aduprate in parechji campi. A so tecnulugia di pruduzzione ùn pò esse fatta solu in vari tippi di targhette, ma pò ancu fà qualchì artigianatu squisitu. U prucessu di pruduzzione di a targhetta metallica hè esattamente u listessu prima finu à ch'ella sia incisa. Avemu da l'acquaforte, l'etichetta di i prudutti semifiniti nantu à a suluzione di cloruru ferru pulitu, ma micca u film posteriore, direttamente in u prucessu di culore. A culurizazione di a targhetta di u produttu hè generalmente un prucessu di colorazione elettroforetica, è a macchina di colorazione UTILIZZA u rivestimentu elettroforeticu catodicu cù u culore. Avemu adupratu u neru sta volta.

Pruduzzione di placche in acciaio inox, l'usu principale di u prucessu di gravure per compie. U so principiu di gravure hè: questu rappresenta u spessore di a placca in acciaio inox, avemu prima in a so superficie rivestita uniformemente cun un stratu di resistenza à a corrosione di l'inchiostru fotosensibile, mette nantu à un pezzu di film negativu, aduprendu esposizione à luce ultravioletta, attraversu u film negativu nantu à a parte trasparente di u lume ultraviolet pò reagisce cù una inchiostru fotosensibile, alkalescente cù a furmazione di u stratu di resistenza polacca, a parte nera di u film inchiostru fotosensibile negativa ùn hè micca resistente à a basa debule .

Se pigliate u filmu di film, ammugliate a piastra d'acciaio inossidabile in a soluzione di carbonatu di sodiu debolmente alcalina, u rivestimentu per a parte resistente à debuli alcalini reagisce chimicamente cù a soluzione di carbonate di sodiu è si spegne, è u metallu in queste zone sarà espostu , è u disignu apparerà nantu à a piastra d'acciaio inox. Cù un stratu di film protettivu anticorrosione da u latu oppostu di questu, mette in a macchina di incisione, cù una soluzione di cloru ferru erosione esposta à a superficia di a piastra d'acciaio inox. , L'ioni di ferru ferru in a soluzione di cloru ferru oxidanu rapidamente, sta parte attacca a piastra d'acciaio inox, usemu a macro fotografia pò vede chjaramente chì a piastra d'acciaio inox di incisione parziale era falata.

U prucessu di fabricazione di targhetta in acciaio inox, in più di l'incisione unilaterale laterale, pò ancu esse incisione à doppiu latu. Questu hè assai utile in l'artigianatu.Se facemu dui filmi identichi è inseremu e placche metalliche cun inchiostru fotosensibile resistente à a corrosione da i dui lati in u à mezu, i dui lati seranu esposti simultaneamente in a macchina à doppia faccia R-B2 à esposizione à u vacuum, è i dui lati seranu incisi in su è in giù simultaneamente in a macchina di incisione. Dopu un pocu di più tempu, e placche di metallu seranu tagliate. Pudete fà una bella opera d'arte.

Prima di culurisce, cunnette l'elettrodu negativu à a placca cunduttiva, è cunnette l'elettrodu pusitivu à u spaziu in a film protettiva trà i prudutti semifiniti, per assicurà a cunduzione normale di i prudutti semifiniti. Pruvate in vernice elettroforetica catodica nera. cù hold-hold, accende a putenza è pruvalla per 40 secondi. Quandu u verde hè alzatu, a macchina da culore si spegne è u culore hè bonu. Risciacquate l'eccessu di culore flottante cù l'acqua è mettitelu in u fornu à una temperatura di 88 gradi. Scaldallu per 20 minuti per solidificà a pellicula di vernice.

Aghjunghje l'idrossidu di sodiu solidu in un cuntaineru pulitu, mette l'etichetta randy nantu à questu, è dopu aghjunghje 80 gradi d'acqua calda in una proporzione di 1:10, swing the container, in a dissoluzione completa di l'idrossidu di sodiu solidu, targhetta semiprodotti u film fotosensibile à sinistra incisu serà lentamente corrodutu.Dopu avè oscillatu per mezu minutu, caccià l'etichetta è risciacqua u liquidu di currusione rimanente nantu à a superficia cun acqua.Tagliatella in metallo neru è biancu in asciugatura naturale, tagliu, pò diventà a finestra di u pruduttu .

In a nostra vita d'ogni ghjornu, i segni sò assai cumuni, tutti i tipi di segni saranu involontariamente, scontranu i nostri ochji, hè diventatu un paisaghju in a nostra vita. In a fabbricazione di macchinari di varie specifiche di l'etichetta di u produttu chì hè indispensabile. A signaletica di i prudutti hè spessu paragunatu à a "finestra di u produttu".

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Sep-11-2020