A tecnulugia di fabricazione di targhetta metallica hè introdutta in dettu | WEIHUA

Ci sò parechji tippi di targhette metalliche è sò ampiamente aduprati in parechji campi. A so tecnulugia di pruduzzione ùn pò esse trasfurmata solu in vari tippi di targhette, ma pò ancu fà alcuni artigianati squisiti. U seguitu hè una comprensione dettagliata di u fabricatore di targhette:

https://www.cm905.com/personalized-metal-name-tagsdiamond-cutting-nameplate-weihua-products/

Processu cumunu di fabricazione di a targhetta metallica:

Prima, prima preparazione

(I) Cuncepimentu

U cuncepimentu di a targhetta hè a basa di a produzzione di targhetta, chì richiede à i cuncettori di cuncepisce diagrammi chì ùn sò micca solu belli, ma ancu adatti per a produzzione di procedure successive.

1. Determinate a dimensione

Aprite U lugiziale di disegnu Coreldraw è aduprate u strumentu rettangulu per disegnà u contornu u più perifericu di u segnu secondu a taglia richiesta da u cliente. Pone a lunghezza à 184mm è a larghezza à 133mm. Utilizate u listessu metudu per disegnà un altru, inserite rispettivamente a dimensione adatta, aghjustate a pusizione, selezziunate u lacciu trim, è trascinatelu in u locu adattatu in u rettangulu.

2. Selezziunate l'ombrezza

L'ombreggiatura hè largamente aduprata in i targhetti. Sceglemu dui tippi di ombreggiatura, unu hè ombrezzu laser è l'altru hè ombreggiatura di sabbia. Se u mudellu d'ombreggiatura hè troppu grande, trascinate l'ombreggiatura in a pusizione adatta in u schermu è poi cancellate e parti in più intornu.

3. Determinate u cuntenutu

U cuntenutu di a targhjetta hè relativamente simplice. Mette u segnu favurèvule di l'ambiente in l'angulu in alto à manca, aghjustate a taglia, è dopu inserite u testu. A fonte deve esse solenne, chjara è bella, precisa è faciule da ricunnosce.

Basta à rimpiazzà l'ombreggiatura laser cù l'ombreggiatura di sabbia, è avete una maghjina d'argentu di l'ombra di sabbia.

(2) Produzione cinematografica

I filmi sò generalmente inviati à cumpagnie di pruduzzione cinematografiche prufessiunali, chì utilizanu a stampa laser, l'esposizione, u sviluppu è altri prucessi per ottene. Ciò chì duvemu fà hè di verificà attentamente u filmu dopu avè ripigliatu per vede s'ellu hè coerente cù u manoscrittu originale . Inoltre, u film hè pulitu, cumpletu, è i bordi di e linee sò assai chjari.

(3) Imbiancatura

1, sceglite u piattu

Fate una targhetta di metallu cù a targhetta: tarru di ramu, piastra d'acciaiu inossidabile, piastra di titaniu, ecc., Ogni caratteristica di a piastra metallica hè diversa, pò esse basata annantu à u sfarente stile di u segnu, sceglite a piastra adatta. hè a produzzione di segni di metallo cumunemente aduprati piastra.U spessore chì usemu avà hè 0,3 mm.

2. Tagliu è trimatura

Sicondu u cuncepimentu di bona dimensione, nantu à a tavula in acciaio inox selezionata, ogni latu mette un margine di pochi millimetri, fate un puntu di marcatura, per taglià, tagliate a tavula in acciaio inossidabile quattru bordi anu spessu bavature, per archivialu luntanu, dopu u filatu cù u toccu di a manu, arice lisciu, hè ok.

3. Eliminate e macchie d'oliu

Mettite a piastra d'acciaio inox in acqua limpida dopu avè imbuttatu, mette nantu à a superficia di qualchì spiritu di lavaggiu, cù un pannu pulitu per frustificà a superficie di l'oliu di piastra d'acciaio inox trè à quattru volte, è poi risciacqua cù acqua, a superficie di a piastra d'acciaio inox lavata pulita, ùn influenzerà micca u prucessu lisciu dopu.

4, soffia seccu

Aduprate un asciugacapelli per asciugà e goccioline d'acqua lasciate nantu à a superficia di u piattu in acciaio inox pulitu. Ùn lasciate micca macchie d'acqua.

https://www.cm905.com/metal-name-badgeselectroformed-nameplate-products/

Siconda, u gravure

Pruduzione di targhetta in acciaio inox, principalmente per prucessu d'incisione per compie.U principiu di incisione hè u seguente:

Questu riprisenta u spessore di a piastra d'acciaio inossidabile, avemu prima in a so superficie rivestita uniformemente cun un stratu di resistenza à a corrosione di l'inchiostru fotosensibile, mettemu un pezzu di film negativu, aduprendu esposizione à luce ultravioletta, attraversu u film negativu nantu à a parte trasparente di u lume ultraviolet pò reagisce cù una inchiostru fotosensibile, alcalescente cù a furmazione di u stratu di resistenza polacca, parte nera di u filmu di inchiostru fotosensibile negativu ùn hè micca resistente à una basa debule. suluzione, u revestimentu per a parte resistente debule à alcali reagisce chimicamente cù a soluzione di carbonate di sodiu è si spegne, è u metalu in queste zone sarà espostu, è u cuncepimentu apparirà nantu à a piastra in acciaio inox. film protettivu per a corrosione da u latu oppostu di questu, mette in a macchina di incisione, cù una soluzione di cloru ferru erosione esposta à a superficia di u plat inox E, l'ioni di ferru ferru in a soluzione di cloru ferru oxidanu rapidamente, sta parte attacca a piastra d'acciaio inossidabile, usamu a macro fotografia pò vede chjaramente chì a piastra d'acciaio inox di incisione parziale era falata.

Terzu, postelaborazione

Per trasfurmà a targhetta semi-finita à i prudutti finiti, u post-trasfurmazione hè ancu di primura.

Stu ligame hè principalmente electroplating.Electroplating si riferisce à u rolu di corrente diretta, cusì chì u metalu semi-finitu in a soluzione di reazione di elettrolisi, in modu chì a so superficie, uniformemente attaccata cù un stratu finu di altru metallu o in lega. regulamenti di u guvernu, a galvanoplastia pò esse realizata solu da e cumpagnie di galvanoplastia prufessiunali. Per quessa, per a galvanoplastia, simu simpliciamente introdutte u so flussu di prucessu.

galvanoplastia

Prima di galvanizà, in u locu riservatu à i prudutti semifiniti di u segnu, trapanate un picculu foru cù un trapanu di panca, attaccate u filu di ramu cunduttivu attraversu una piccula sezione attraversu u foru, è lasciate abbastanza lunghezza à l'altra estremità.

L'elettrolitica hà generalmente una serie di ligami, pò esse effettuata secondu e necessità.

Accendite l'alimentazione principale di u bagnu di placcatura per preriscaldà 4 ore prima di galvanizà.

https://www.cm905.com/custom-metal-name-badgesdiecasting-plating-nameplate-weihua-products/

1. Oliu di scaricamentu elettricu

Ùn importa micca ciò chì hè a placcatura, duvemu rimuovere accuratamente u grassu restante nantu à a superficie di i prudutti semifiniti durante a trasfurmazione precedente. È l'elettricità scarica l'oliu assai bè.

Mettimu i prudutti semi-finiti di u sustratu laser in a soluzione sgrassante in piscina, è ligemu u filu di ramu in a cima superiore à u tubu di rame, in modu chì u filu di rame è u tubu di rame sò in pienu cuntattu per assicurà una bona conducibilità .

Pone a temperatura à 58 gradi, u tempu à 300 secondi, è a corrente à 10 ampere.

Avà pudete vede chì a suluzione in piscina hè in ebollizione, indicendu chì una reazione chimica hè in corso.Dopu 300 secondi, u currente si spegne automaticamente. I prudutti semifiniti cù marcature laser sò rimossi è risciacquati in 5 piccule cisterne d'acqua distillata in ordine.

2, nichelatura

I prudutti semifiniti cù marcature laser dopu a rimozione elettrica di l'oliu sò messi in a soluzione verde di cloruru di nichel è operati cum'è prima. Impostate a temperatura à 25 gradi, u tempu à 300 secondi, è a corrente à 10 amperi, a soluzione di cloruru di nichel. hà da cumincià à reagisce cù u pruduttu semi finitu di u sustratu laser.Dopu 300 secondi, risciacquà lu torna in trè piccule cisterne d'acqua distillata in u listessu ordine.

3, placcatura in rame

U metudu di placcatura in rame hè u listessu chì u nichelamentu sopra. A soluzione turchina hè u cloruru di rame. À questu mumentu di regolazione, a temperatura hè di 28 gradi, u tempu hè di 300 secondi, u currente hè di 10 ampere, dopu avè placcatu secondu a sequenza di trè picculi cisterne d'acqua distillata risciacquate pulite.

4, argentatu

U substratu laser di rame finitu segna prudutti semi-finiti, messi in soluzione di nitratu d'argentu, mette a temperatura hè di 58 gradi, u tempu hè di 300 secondi, a currente hè di 10 ampere, dopu avè placcatu secondu l'ordine in i trè picculi cisterne di acqua distillata risciacqua pulitu.

5, placcatu in oru

Pone un clip cunduttivu nantu à u filu di ramu di u pruduttu semi-finitu di u segnu d'ombreggiatura laser, poi mette u pruduttu semi-finitu di u segnu d'ombreggiatura laser in a soluzione di cianuru d'oru di potassiu, mette a temperatura à 52 gradi, u tempu hè 30 secondi, u currente hè di 5 ampere, tenite u filu di ramu in manu, lasciate chì u segnu placcatu d'argentu oscilleghja avanti è avanti in a suluzione. Infine, piglialu fora è risciacquà lu in dui serbatoi separati d'acqua distillata in ordine.

Avà fighjate u pruduttu semi-finitu di u segnu d'ombrezza laser diventatu d'oru! L'ombreggiatura laser diventa più pronunzia.

https://www.cm905.com/nameplate-signshigh-end-aluminum-nameplate-weihua-products/

Solu l'argentu hè necessariu per i segni cù l'ombra di sabbia. Cusì è u laser di u sustratu di u laser di u segnu di u placcatura d'oru in u ligame di galvanoplastia hè diversu, solu menu un ligame di placcatura d'oru, altri ligami, l'ordine, a temperatura, u tempu, u currente è cusì sò tutti listessa, dunque ùn introduveremu micca solu, fighjate l'effettu di u placcatura d'argentu!

Quì sopra si tratta di u prucessu di produzzione di targhetta metallica, spergu chì ti piacerà; Simu un prufessiunale fabbricante di targhetta, pudemu persunalizà e targhette secondu e vostre esigenze, se avete stu bisognu, site benvenutu à cuntattateci subitu, ùn esitate micca ~


Tempu di posta: Nov-06-2020