U cuntenutu è a significazione di a targhetta industriale | WEIHUA

Targhetta industriale generalmente si riferisce à l'etichetta fissata nantu à u pruduttu dopu u pruduttu hè statu messu in u mercatu, chì furnisce à l'utilizatori informazioni cume l'identificazione di u marcu di u fabbricante, a differenziazione di marca è a memoria di i parametri di u pruduttu.

A targhetta industriale hè aduprata principalmente per arregistrà alcuni dati tecnichi di u fabbricante è e condizioni di travagliu nominali, in modu da esse adupratu currettamente senza danneghjà l'attrezzatura.

I materiali per a fabbricazione di targhette industriali sò targhette metalliche e targhette non metalliche: e targhette metalliche includenu lega di zincu, rame, ferru, alluminiu, acciaio inossidabile, ecc., ma l'aluminiu hè adupratu principalmente per a produzzione, perchè e targhette produtte da trasfurmazioni sò relativamente di alta qualità, resistenti è senza ruggine .Non - plasticu metallicu, cartone urganicu acrilicu, PVC, PC, carta, ecc.

https://www.cm905.com/aluminum-logometal-name-plateshole-punchingnameplate-for-bookcase-china-mark-products/

Per l'applicazioni in prudutti è apparecchiature elettriche, e targhette industriali cuntenenu informazioni generali nantu à u pruduttu è esigenze tecniche speciali.

Chì cuntene a targhetta industriale in metallo?

1. A targhjetta deve esse cumpleta è chjara, è ùn ci deve mancà di colpi. U bordu di a targhjetta hè lisciu è senza orlu curvatu;

2. A targhjetta deve cuntene infurmazioni cum'è nome di u produttu, mudellu, parametri elettrichi, parametri, marca, numeru di certificatu, data di consegna, numeru di certificatu è fabbricante;

3. L'infurmazioni d'avvertimentu necessarie devenu esse furnite nantu à a targhetta, cume "Hè strettamente pruibitu d'apre a cupertina cun elettricità", "Ricaricà è scaricà in u locu à prova di splusione", ecc.

https://www.cm905.com/metal-badgealuminum-name-platesscaleplate-products/

E targhette industriale sò necessarie per l'infurmazioni seguenti

1. Logo.Permette à l'utilizatori è installatori di capisce rapidamente u tippu di u pruduttu, i gruppi currispondenti di gas / polvere è temperatura.

2. Numeru di certificatu. U certificatu chì pò riflettà un pruduttu hè veru è efficace, evite di sceglie un pruduttu falsu è inferiore.

3. Data di fabbrica.Pudemu cunnosce a vita di serviziu di u pruduttu rapidamente, è ghjudicà se rimpiazzà u novu batch di prudutti da u ciclu di vita. Evite u fallimentu di prestazione per via di l'usu à longu andà. currusione, invechjamentu di l'anellu di sigillatura ùn pò micca ghjunghje l'effettu di sigillatura.

4. Messaghji d'avvertimentu.Pudè permette a manutenzione è aduprà u persunale per evità un'operazione improprie causata da danni à l'equipagiu.

Per riassume, a targhetta metallica di i prudutti industriali hè una etichetta assai impurtante, è l'infurmazioni incomplete o sbagliate causeranu problemi inutili à u locu d'usu è à l'utenti.

Per amparà di più segni di metallu, Targhetta persunalizata, ecc., chjamate Weihua Technology. Avemu una squadra di sviluppu cummerciale di ingegneria di alta qualità, efficiente è innovativa chì pò risponde pienamente à i vostri bisogni.


Tempu di posta: Nov-14-2020