Prublemi da esse attenti à u prucessu di gravure di hardware nameplate | WEIHUA

À chì deve esse pagatu attenzione in u prucessu di incisione di u hardware targhetta? Allora per i fabricanti di targhette prufessiunali di China per fassi capisce.

Riduce l'erosione laterale è u bordu bruscu, migliurà u coefficiente di gravure L'erosione laterale produce un bordo bruscu. Di solitu più u bordu stampatu hè più longu in a soluzione d'incisione, più seria hè l'erosione laterale. L'erosione laterale di u segnu d'aluminiu affetta seriamente a precisione di u stampatu filu, è una seria erusione laterale renderà impussibile di fà filu finu.

Quandu l'incisione laterale è u bordu bruscu diminuiscenu, u coefficiente di incisione aumenta. U coefficiente di incisione indica a capacità di mantene u filu finu, in modu chì u filu incisu hè vicinu à a dimensione originale. L'incisione galvanoplastica resiste sì stagnu - lega di piombu, stagnu, stagnu - lega di nichel o nichel, u bordu eccessivu causerà un filu di cortocircuitu. .Un ponte elettricu hè furmatu trà dui punti di un filu perchè u bordu si rompe facilmente.

Ci sò parechji fattori chì influenzanu l'incisione laterale, i seguenti sò riassunti: Metudu di incisione hardware di a targhetta: l'immersione è a burbuffatura causeranu una maggiore incisione laterale, splash è spray incisione laterale hè chjuca, in particulare l'effettu di incisione spray hè u megliu.

Tipu di soluzione di incisione serigrafia in PVC:

U tassu di incisione è u coefficiente di incisione sò diversi per via di diversi componenti di liquefazione di incisione. Per esempiu: a soluzione di incisione di acidu di cloru di rame hè di solitu 3, u soluzione di incisione alcalina di cloru di rame u coefficiente di incisione pò ghjunghje à 4. Studii recenti anu dimustratu chì i sistemi di incisione basati à l'acidu nitricu ùn pò uttene guasi micca incisione laterale, cusì chì i muri laterali di e linee incise sò guasi verticali. U sistema di incisione hè sempre in fase di sviluppu.

Velocità di incisione serigrafia in PVC:

U tassu di gravure lentu resulterà in gravure laterali di gravure. U miglioramentu di a qualità di gravure hà una grande rilazione cù l'accelerazione di a velocità di gravure. Più veloce hè a velocità di gravure, più breve hè u tempu chì a tavula stà in a soluzione di gravure, u più chjucu hè u latu di a piastra di alluminiu. erosione, l'acquaforte chjara è pulita.

Valore PH di a soluzione di incisione: 

Quandu u valore di pH di a soluzione di incisione alcalina hè più altu, aumenta l'erosione laterale.Per riduce l'erosione laterale, u valore generale di pH deve esse cuntrullatu sottu 8,5.

Densità di soluzione di incisione:

A bassa densità di a soluzione alcalina di incisione aggraverà l'erosione laterale. Hè benefiziu per sceglie a soluzione di incisione cù alta concentrazione di rame per riduce l'erosione laterale. Effettu di u valore di pH di a soluzione alcalina di incisione nantu à l'incisione laterale di e targhette hardware

Spessore di foglia di rame:

Per uttene una incisione laterale minima di fili sottili, hè megliu aduprà una lamina di rame (ultra-fina). È più a larghezza di a linea hè fina, più u spessore di u fogliu di rame hè magru. Perchè u più hè u fogliu di rame, più cortu hè u tempu in a soluzione di incisione, più chjuca hè a quantità di erosione laterale.

Quì quì sopra hè u prucessu di incisione di targhetta metallica deve esse attente à u prublema, spergu di aiutavvi. Simu un fornitore di targhetta prufessiunale da a China - Weihua, benvenutu à cunsultà!

Ricerche relative à e targhette:


Tempu di posta: Feb-03-2021