Metallo stamping prucessu | WEIHUA

Stampatura metallica hè l'usu di u pugnu è di a morte serà in inox, ferru, alluminiu, rame è altri piatti è etero materiale per fà a so deformazione o frattura, per avè una certa forma è dimensione di un prucessu.A temperatura ambiente, i piatti in acciaio / ferru sò stampati in a forma specificata per mezu di stampi furniti da una stampa.

https://www.cm905.com/quality-metal-stampinganodized-sound-hardware-accessories-products/

Chì hè u flussu di u prucessu di stampatura di metalli?

Apertura è sbiancatura → tappatura → stampa rivettatrice → saldatura → pulizia → ispezione → imballaggio.

1, u blanking

A piastra di stampatura originale hè perforata cù una punzonatrice di tunnellaghju diversu, cumprese fori di perforazione, caratteri di battitura, perforazione di scafu cunvessu, ecc., Per furmà una forma fissa;

2, toccendu

E parti stampatrici sò trasferite à a machina di tappatura à un unicu asse o à parechji assi per tappà, è i fori di vite sò fatti cù a rotazione di a macchina tappatrice per soddisfà i requisiti di l'installazione di a vite;

3, rivettante di pressione

I stampi dopu a trasfurmazione iniziale sò inviati à u locu di rivettatura di pressione per rivettamentu manuale di pressione. Alcune parti necessarie sò installate nantu à e parti di stampatura attraversu a macchina di rivettatura di pressione.

4, saldatura

Eseguite a saldatura fina manuale (AC, DC, etc.) nantu à e parti di stampaggio, è saldate e piccule parti necessarie.

5, pulizia

Pulizia ultrasonica di prudutti per pulisce impronte digitali, macchie d'oliu, ecc. Per soddisfà i requisiti di imballu è spedizione.

6, ispezione

U prucessu di cuntrollu di qualità di u produttu, in u quale u prucessu di produzzione hè cuntrullatu in tempu reale da u dipartimentu di cuntrollu di qualità, per riduce a perdita di produzione è u tasso di difetti è assicurà a qualità di produzione.

7, imballaggio

Imballate i prudutti cù i sacchetti prescritti, mantenite tuttu u prucessu pulitu, è poi sigillate a scatula per rinfurzà a capacità di prutezzione di i prudutti.

https://www.cm905.com/nameplate-signshigh-end-aluminum-nameplate-weihua-products/

Quì quì sopra si tratta di l'introduzione di u prucessu di stampatura di metalli, speru avè certu aiutu per voi; Weihua hè un fabbricante di stampatura metallica; Benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Oct-09-2020