Intruduzioni di extrusion aluminium molding die, vantaghji è svantaghji | WEIHUA

Una tendenza chì vedemu hè chì l'aluminiu o extrusion d'aluminiuhè sempre più adupratu in varie industrie. L'usu di l'estrusione d'aluminiu pò uttene una riduzione di costi inaspettata è riduzzione di pesu.
Solu capiscendu pienamente u prucessu, i mueri, e caratteristiche è l'applicazioni di extrusion d'aluminiu pudemu cuncepisce extrusioni d'aluminiu (cunchiglie di estrusione d'aluminiu, prudutti d'estrusione d'aluminiu curvatu, cunchiglia di sigaretta elettronica per estrusione d'aluminiu, conchiglie di alimentazione di extrusione di alluminiu, extrusioni d'aluminiu, Pulsà cunchiglie di telefuninu, cunchiglie di computer in estrusione di alluminiu, radiatori di estrusione in alluminiu, ecc.) per assicurà alta qualità è low cost di extrusioni d'aluminiu.

https://www.cm905.com/customized-aluminum-alloy-shell-customized-electronic-aluminum-extruded-shell-customized-led-aluminum-shell-customized-pcb-shell-and-various-customized-aluminum-shells-products/ https://www.cm905.com/china-extruded-aluminum-housings-for-brand-phone-case-products/

Kenmode precision metal stamping,Alum extrusion,CNC https://www.cm905.com/china-aluminum-extrusionasus-computer-cover-china-mark-products/

cnc aluminum extrusion,samsung remote control https://www.cm905.com/aluminum-heatsink-extrusionbyd-automoblie-car-heatsink-china-mark-products/

01
Definizione di prucessu di estrusione di alluminiu
Fusione di extrusione d'aluminiu(O stampatura di extrusione d'aluminiu) hè di applicà una forte pressione à a billetta di alluminiu posta in a cavità di a matrice (o cilindru di estrusione) per forzà a billetta di alluminiu à pruduce una deformazione plastica direzionale è estrude da u foru di a matrice di l'estruzione. Per uttene a forma trasversale necessaria, a dimensione è certe proprietà meccaniche di a parte o metudu di trasfurmazione di plastica semi-finitu.

02
Estrusione d'aluminiu
Per l'ingegneri di cuncepimentu di a struttura di u produttu, ancu se ùn cuncepiremu micca i muffi di estrusione di alluminiu, cunniscimu a struttura di muffa di estrusione più basica è u meccanismu di cume si formanu diversi profili di estrusione, chì aiuta à ottimizà u cuncepimentu di e parti di estrusione. Riduce i costi di muffa è migliurà l'efficienza produttiva di e parti estruse.
2.1 Cosa hè una matrice di extrusione?
U extrusion diehè in fondu un discu circulu spessore in acciaio, cumprese una o più aperture per furmà u prufilu desideratu. Di solitu sò fatti di acciai H-13 è sò stati trattati à u calore per resiste à a pressione è u calore di l'aluminiu caldu mentre passa per a matrice.
Benchì l'aluminiu pare dolce, spinghje un lingottu d'aluminiu solidu (in biancu) attraversu una sottile porosa estrusione di alluminiu muore per formà a forma desiderata richiede molta pressione.
2.2 Classificazione di extrusion dies
Sicondu a forma trasversale di l'estrusione d'aluminiu, i stampi currispundenti sò spartuti in trè tippi: integrale, semi-cavu è cavu. Frà elli, u muffu cavu hà a struttura a più cumplicata, hè faciule da purtassi è rompe, è hà u costu u più altu.
2.3 A vita di l'estrusione more
Quandu si cuncepisce l'estrusione d'aluminiu, l'accumulazione di calore è a pressione irregulare (cume u muru magru, u spessore di u muru non uniforme è e caratteristiche prominenti) sò i più grandi assassini di a vita di extrusione.
L'ingegneri prufessiunali di muffa d'estrusione ponu cuncepisce stampi per cuntrullà a pressatura à caldu è a pressione micca uniforme, riduce a velocità di l'estruzione per allargà a vita di u muffa, ma à a fine u muffu deve esse rimpiazzatu.
Prima di cuncepisce l'estrusioni d'aluminiu, l'ingegneri di cuncepimentu di a struttura di u produttu devenu capisce chì caratteristiche di cuncepimentu influenzeranu in modu più significativu i costi di trasfurmazione di a muffa. Quandu hè pussibule, cambià u cuncepimentu di a sezione di parti di estrusione di alluminiu, stabilendu tolleranze adatte, è selezziunendu materiali adatti in lega d'aluminiu pò salvà u costu di trasfurmazione di stampi di estrusione d'aluminiu.
03Vantaghji di u prucessu di estrusione d'aluminiu
1) Durable
A resistenza à a corrosione, a resistenza à a corrosione è a resistenza à u clima di l'aluminiu hè unu di i so vantaghji più significativi. L'alluminiu pò arrugginisce naturalmente è resiste à a currusione senza trattamentu addiziunale. Questu hè dovutu à a presenza di una fina pellicula protettiva furmata naturalmente di ossidu di alluminiu nantu à a so superficie. Per anodizazione, a so resistenza à a corrosione diventa più forte.
Per esempiu, in un ambiente esterno, anodizazione di 25 micron pò migliorà a resistenza à a corrosione è migliurà a finitura superficiale. Inoltre, l'aluminiu ùn hà micca bisognu di manutenzione, è in a maiò parte di i casi ùn ci hè bisognu di preoccupassi per a corrosione.
2) Liguru è forte
L'aluminiu hè più di 33% più liggeru cà l'acciau, ma ferma sempre a maiò parte di a so forza. A resistenza à a trazione di a maiò parte di e leghe di alluminiu hè in u range di circa 70-700 MPa, è a densità hè dui terzi di menu di quella di l'acciaiu.
L'ingegneri di cuncepimentu di i prudutti ùn anu micca bisognu di preoccupassi per a forza di e parti di estrusione di alluminiu. Pò esse aduprati cum'è parti strutturali in l'industria di e costruzioni è l'industria di l'automobile, è sò i migliori sostituti per altri materiali metallici. Per riduce u pesu è riduce u cunsumu energeticu, l'industria automobilistica hà largamente adupratu leghe d'aluminiu.

cnc aluminum extrusion,samsung remote control
3) Bona cunduttività termale
A conducibilità termica di l'aluminiu hè assai simile à u rame, ma u pesu hè assai più liggeru.
L'alluminiu hè un cunduttore di calore eccellente, è u cuncepimentu di u prufilu di l'estrusione d'aluminiu pò maximizà a superficie di cunduzione di calore è formà un canale di calore. Un esempiu tipicu hè un dissipatore di calore CPU di l'urdinatore, è l'aluminiu hè adupratu per a dissipazione di calore CPU. U radiatore extrusionatu d'aluminiu hè u megliu pruduttu da aduprà.

未标题-2
4) Aspettu di moda
L'alluminiu estruitu pò esse pittatu, galvanizatu, lucidatu è anodizatu, chì dà à l'ingegneri una scelta più larga di apparenza ch'è l'altri materiali. Esempiu: manicu di estrusione d'aluminiu

custom locker name plates,Nameplate for wardrobe
5) Ampia gamma di applicazioni
Fondamentalmente, qualsiasi forma di sezione trasversale pò esse formata da estrusione di alluminiu, cusì a gamma di applicazioni di estrusione di alluminiu hè assai larga. L'ingegneri ponu cuncepisce diverse sezioni per soddisfà i requisiti di diversi ambienti di applicazione.
6) Facilità di trasfurmazione secundaria
L'estrusione d'aluminiu hè faciule da furmà, tagliare, forà, processà, stampà, piegarà è saldà per adattassi à scopi specifici. Per esempiu: rotaie di estrusione di alluminiu, ecc.

What is our service1
7) Ciclu di trasfurmazione di muffa cortu è low cost
U filu di extrusione d'aluminiu hè simplice, u ciculu di trasfurmazione hè cortu, è u costu hè bassu. Si tratta di un paragone trà l'estrusione d'aluminiu AEC è altri prucessi, solu per riferimentu.
8) Assorbe l'impattu è a deformazione
L'estrusioni d'aluminiu sò resistenti à a deformazione causata da u clima è i muvimenti di custruzzione. I veiculi ponu assorbe l'energia di l'impattu. E parti estruse in Aluminium mantenenu forza è flessibilità sottu carica è ribattu da l'impattu. Per esempiu: l'usu di l'automobileextrusioni d'aluminiu. L'usu di l'estruzzioni d'aluminiu di l'automobile pò assorbe l'energia d'impattu

9) Prutezzione ambientale
L'alluminiu hè un materiale rispettosu di l'ambiente è faciule da riciclà.
Dopu avè selezziunatu è spartutu l'articuli sopra, avemu avà una capienza di extrusione di alluminiu, prudutti di estrusione di alluminiu, cuntrollu numericu di estrusione di alluminiu, stampi di extrusione di alluminiu, ecc. segni estrusi è recintu estruso in alluminiu. Per piacè fate attenzione à a nostra homepagehttps://www.cm905.com/.


Tempu di posta: Aug-10-2021