Cumu Ammaistrà a Targhetta di u Metal In Cuncepimentu è Fabbricazione | WEIHUA

A targhetta metallica hè largamente usata in a varietà di i segni. A placca metallica hà assai quantità di materiale, benintesa, altri materiali di vulnerabilità à a placca, è ùn anu micca u tippu di esse nati, targhetta di plastica metallica fatta di fronte decorativa in Birmania U mudellu è u disignu sò principalmente pitture, è a targhetta metallica di u granu hè sculpita cumunemente, pò dà à una persona una sorta di sensazione delicata, vernice spray, benintesa, pò ancu esse aduprata nantu à a targhetta metallica, relativamente à i plastichi è altri materiali, u metale a vernice spray ùn hè micca faciule da cascà.Hà e caratteristiche di bellu aspettu, luminosu, alta durezza, bona resistenza à l'usura, larga applicazione è grande dosi. Davanti à a cunniscenza di basa di targhetta metallica, u seguitu per i fabricanti di targhette metalliche di Weihua per dilli i fattori chjave in a cuncezzione di targhetta metallica è u prucessu di produzzione.

Chì sò i fattori chjave in a cuncezzione di e targhette metalliche?

1. Forma di a targhjetta

A forma di a targhetta, in particulare a forma di u segnu di trafficu, deve esse conforme à e norme naziunali o internaziunali. In casu di nisuna specificazione standard, duvemu esse attenti à u principiu di identificazione faciule è micca identicu (preferibilmente unicu).

2. Placca di nome è rapidità

E persone in diverse velocità in muvimentu, a visione hè da cambià, più a velocità hè rapida, più a visione vede oggetti in u campu di a visione.U numeru specificu di perdita di acuità visuale deve esse verificatu da esperimenti. Se un standard deve esse sviluppatu, un gran numeru di esperimenti è investigazioni devenu esse effettuate.

3. Dimensione di a targhjetta

Sicondu l'esperimentu di u fattore umanu, più grande hè a targhetta sott'à u listessu intervallu visuale, più cortu hè u tempu d'identificazione, è più hè longu u tempu d'identificazione à u cuntrariu. A regolazione di a dimensione dipende da u tempu chì aspettemu di piglià per cumplettà l'identificazione. Benintesa, a premessa hè chì a dimensione hè chì e persone nurmali ponu vede prima in u puntu più luntanu di a gamma visuale stabilita. Nantu à a strada rapida, e vitture viaghjanu à una velocità rapida, è u cunduttore deve cumplettà l'identificazione in un tempu assai cortu, dunque a targhetta di l'autostrada hè assai più grande di a dimensione di a targhetta annantu à a strada generale di a cità.

4. Targhetta di u nome è culore

Sia chì a targhetta sia chjara o micca hà una grande rilazione cù u culore adupratu. A listessa distanza per vede a stessa dimensione di u segnu, u culore di fondu di u logò è u culore di i simbuli di testu sopra sò diversi. S'ellu si pò vede è quantu tempu ci vole à identificà hè assai diversu. In generale, più u nivellu d'avvertimentu hè altu, più u culore hè chjaru, più grande hè u cuntrastu di culore.

5. Insignamentu è caratteri

Ci sò regule nantu à quante parolle, simboli o mudelli sò scritti nantu à una tavula. Prima, a dimensione deve esse visibile, è a seconda, deve esse capace di esse letta in u tempu previstu.

Chì hè u prucessu di produzzione di targhette metalliche?

I materiali di stampa di targhetta metallica sò principalmente alluminiu, rame, acciaio inossidabile, cunsumu di alluminiu.

1. Eliminazione d'oliu: per fà chì a superficia di u sustratu d'aluminiu abbia una certa affinità à l'inchiostru, u stratu d'oliu è l'oliu nantu à a superficia anu da esse rimossi, è u filatu di cuttone pò esse immersu in benzina per asciugà. U sbulicamentu chimicu pò esse fattu ancu cù soluzioni alcaline .

2. Sabbiatura: a sabbiatura hè di migliurà l'adesione trà l'inchiostru è i materiali metallichi, di solitu aduprendu una macchina speciale di sabbiatura per a trasfurmazione spray.

3. Disegnu à filu: canusciutu ancu cum'è trasfurmazioni incagliati, hè a superficia di a placca d'aluminiu cù metudu di attritu meccanicu per trattà una fine linea recta.

4. Lucidatura: per superà i difetti di a superficia di i materiali à basa d'aluminiu, migliurà u finish.Polishing superficiale hè divisu in lucidatura meccanica è lucidatura chimica.

5. Ossidazione: ci sò saponi di lucidatura residuale nantu à a superficia di a placca d'aluminiu dopu a lucidatura, l'applicazione di filati di bordu immersi in benzina per asciugà, è dopu oliu chimicu, poi immersi in soluzione d'acidu nitricu (acidu azoticu è acqua 1∶1 ratio), 10 minuti dopu, è dopu messu in u tank di ossidazione per l'ossidazione elettrochimica.

6 chjusura: u so rolu hè di inchjustrà fermamente sigillatu in i pori, di ùn risaltà mai di overflow o di diffusione. Per e parti di a cupertina di l'inchiostru, u rolu di a chjusura hè di riempie u difettu di u film d'ossidu, affinch'ellu sia impermeabile à l'acqua, per rinfurzà a superficia di a resistenza à a currusione.In generale, a suluzione di sulfatu di nickel hè aduprata per a sigillatura.

Quì sò i fattori chjave chì devenu esse attenti à a cuncezzione di e targhette metalliche, è ancu di u prucessu di produzzione. Credu chì dopu avè lettu a targhetta metallica per capisce un passu più profondu. Semu un fornitore di targhette metalliche da a Cina -WEIHUA. Se ùn capite micca, cuntattateci!

Ricerche relative à e targhette metalliche:


Tempu di posta: Mar-16-2021