Cumu fà Tagliate Targhe in Metallu | WEIHUA

Tagliate targhette metalliche, u so significatu essenziale hè soprattuttu i segni incisi dopu à taglio laser. I tags incisi sò simili à i segni incisi.

In generale, a prufundità di i prudutti di incisione chì pudemu ottene hè di ± 0,0003 ", di sicuru, avemu da fà prudutti specifichi secondu i bisogni di i clienti.

Spessore di u materiale: 1.0mm-1.5mm (0.04"---0.06")

L'incisione pò esse divisa in incisione secca è incisione umida, chì sò generalmente fatta di vari tipi di acciaio inox.

Flussu di prucessu cumuni:

Metudu di esposizione: materiale aperto-pulizia automatica di materiale-asciugatura → film o rivestimentu → asciugatura → esposizione → sviluppu → curazione → asciugatura-incisione → spogliatura → cumpleta

Metudu di serigrafia: tagliu → pulisce a piastra (acciaio inox è altri materiali metallici) → serigrafia → incisione → spogliatura → cumpleta

I segni incisi ponu esse assuciati cù parechji post-processi cum'è spraying oliu, trafilamentu, texture, è pasta adesivu secondu i bisogni di i clienti per fà i segni incisi più belli, high-end è culuriti.

Semu quì per serve voi!

Piastre di logu di metallu persunalizati - Avemu artighjani sperimentati è furmati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità utilizendu tutti i tipi di finiture è materiali utilizati in l'imprese d'oghje. Avemu dinò venditori sapienti è utili chì aspettanu di risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè. per aiutà à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di Postu: Nov-09-2021