Chì sò i prucessi per fà segni di metallu | WEIHUA

Parechji articuli chì vedemu ogni ghjornu, cumprese grandi macchine industriali, ecc., Ogni articulu, macchinari, ecc etichette metalliche persunalizate, segni di metallu persunalizati o targhette metalliche persunalizate, allora u prucessu di pruduzzione di sti segni cumuni in metallo hè Segni piatti, segni di serigrafia, segni di currusione, galvanoplastia, segni di elettroformatura, segni di trasferimentu termicu è segni sabbiati.

https://www.cm905.com/industrial-nameplate-incnameplate-for-speaker-china-mark-products/

Chì hè u prucessu di ognunu segnu di metallu persunalizatu?
(1) Segni à schermu pianu: aduprate u metudu di esposizione fotosensibile per dissolve diversi culori in u filmu è fà li cumparisce nantu à a piastra metallica attraversu u sviluppu, in modu da uttene u scopu di significatività esplicativa.
 (2) Segni di serigrafia: aduprendu inchiostri di resina, serigrafia nantu à a superficia di u bordu dopu u pretrattamentu, è dopu eseguendu prucessi cum'è prutezzione di lucentezza è laminazione per fà varii segni di serigrafia in culore squisiti.
 (3) Segni di corrosione: I segni di corrosione sò ancu segni di gravure. Verificate principalmente i segni in rilievo o i segni indentati fatti da a trasformazione in trè passi di mascheramentu è di incisione post-trasfurmazione.
 (4), segni di galvanoplastia è elettroformatura: cunnisciuti ancu cum'è segni d'oru accatastati, chì sò fatti da serigrafia o fotosensibili
(5) Etichetta di trasferimentu termicu: Hè un pannellu speciale generatu da u prucessu di trattamentu di a superficia di u fogliu di metallu, è dopu a stampa in culore chì avete cuncipitu hè stampata nantu à a carta di trasferimentu per stampa inkjet, è hè invertita riscaldendu. Insegne fatte di placche metalliche.
(6) Segni di sabbiatura: Aduprate lettering per urdinatore per incollà l'adesivi istantanei incisi nantu à a piastra metallica, sabbiate u testu è i grafichi per furmà un effettu di superficia di sabbia, è poi eseguite trattamentu di ossidazione per fà chì a piastra metallica Presenta un effettu d'oru placer.

A sopra menzionata tecnulugia persunalizata di segni di metallu persunalizata hè un elencu di alcuni metudi cumuni. Cum'è a nostra fabbrica specializata in targhette metalliche persunalizate è etichette di segni metallichi persunalizati, cuntrullemu strettamente ogni ditagliu da a cuncezzione, a selezzione di materiale, a trasfurmazione è a produzzione per assicurà chì ogni Ciò chì vede un utilizatore sia un pruduttu eccellente, chì aghjunghje brillantezza à u vostru pruduttu.

Weihua Technology hè u vostru cumpagnu preferitu assolutu. Mail: wh@chinamark.com.cn;whsd08@chinamark.com.cn
https://www.cm905.com/

Ricerche relative à u logu d'aluminiu:


Tempu di posta: Jun-29-2021