Chì ghjè u scopu di una targhetta | WEIHUA

A targhettahè un tipu di segnu chì pò esse fattu di parechji materiali diversi. Mostra loghi, mudelli, nomi di marche di produttu, nomi d'urganizazione, parametri di produttu, descrizzioni di produttu, ecc., È svolge u rolu di publicità, indicendu aspetti è dettagli di guida.

I materiali aduprati cumunemente per e targhette includenu materiali metallici cum'è alluminiu, acciaio inossidabile, nichel è rame, o materiali non metallici cum'è plasticu, acrilicu, PVC è PC.

E forme più frequente prodotte sò rettanguli, quadrati, cerchi, ellissi, trianguli è altre forme irregulari.

Segni sò largamente aduprati in st'epica.

Tra questi, introducu principalmente u scopu di applicazione principale di i segni metallici:

Apparecchiature elettroniche

Frà e numerose apparecchiature in u situ di travagliu, l'attrezzatura elettronica hè a più periculosa. Perchè l'apparecchiatura elettronica hà generalmente un volume relativamente grande è deve esse operatu secondu istruzzioni currette.

Soprattuttu apparecchiature di trasfurmazione industriale è apparecchiature mediche, ecc., Una leggera operazione impropria pò fà difettà o scartà u pruduttu, o l'operatore pò esse feritu da a macchina è causà ferite di travagliu. In apparecchiature mediche, se l'operazione hè impropria, hè assai prubabile di calculà male i dati medichi è di causà danni à l'attrezzatura.

In questu momentu, hè assai impurtante avè un segnu cun infurmazioni impurtanti cume i passi operativi, l'istruzzioni operative è l'istruzzioni di difetti.

In listessu tempu, avè segni semplici cumpresu u numeru di serie di u produttu, u pesu di u produttu, a putenza, a putenza nominale, a vita di serviziu, l'infurmazioni di manutenzione è altri parametri ponu ancu migliorà notevolmente l'efficienza di l'attrezzatura d'inventariu in attelli è ospedali, in modu chì pò esse Preparate in avanzà davanti à a vita di serviziu.

Elettrodomestici

L'elettrodomestici sò dispositivi chì sò ampiamente aduprati in a vita d'ogni ghjornu è chì sò aduprati è gestiti da persone cumuni. Per questu tippu di attrezzature, per via di u mercatu enorme è di a grande varietà di apparecchi domestici, a signaletica mostra un rolu assai impurtante in questu mumentu.

Diversi pruduttori di elettrodomestici, per pudè attirà u publicu è permettenu à u publicu d'identificà facilmente i so prudutti di marca, è à u listessu tempu aduprà i so prudutti megliu è più cunvenientemente, utilizeranu u logu unicu di a cumpagnia, u mudellu, u situ web , u numeru di cuntattu è una etichetta cun informazioni cum'è putenza nominale di u pruduttu, tensione, funzione di u pruduttu, data di fabbricazione, mudellu di produttu, ecc. Dunque, a signaletica hè assai impurtante in a prumuzione di u pruduttu è a prumuzione di a marca.

Benintesa, in più di e duie duminii principali d'usu sopra, i segni sò spessu usati in apparecchiature audio, apparecchiature per auricolari, bottiglie di profumi, segni di vittura, droni è altri posti.

Per più infurmazioni nantu à tutti l'aspetti di i segni o vari segni metallichi è non metallici chì vulete persunalizà, per piacè cuntattate direttamente a nostra impresa, mail whsd08@chinamark.com.cn o chjamate u 19926691505

Amparate più nantu à i prudutti WEIHUA

Se site interessatu à entrà in cuntattu cù un nostru rappresentante di vendita cliccate quì


Tempu di posta: Oct-12-2021