Quantu sò metalplates | WEIHUA

À sceglie un segnu di metallu chì hè più adattu per voi o a vostra impresa è i vostri prudutti, duvete cunsiderà i seguenti aspetti:

1. Bugettu ecunomicu

Prima di tuttu, duvemu cunsiderà u bilanciu ecunomicu di noi stessi è di a cumpagnia. Se un individuu o una impresa stabilisce un intervallu di bilanciu ecunomicu, allora quandu sceglemu unsegnu di metallu, duvemu principià cù stu budgetu. Sceglite un segnu cun bona qualità è bonu prezzu.

Benintesa, se superebbe qualchì budgetu, ma a tecnulugia di i segni funziona bè, pudete ancu sceglie.

2. Ciculu di vita di u prugettu

A targhetta metallica, avrà sempre un ciclu di vita di u pruduttu. Avemu da cunsiderà quantu durerà sta signaletica. S'ellu hè solu cù un ordine à cortu andà, allora pudemu cunsiderà di ùn apre micca a muffa, o aduprà un muffa simplice per a produzzione di etichette. Cum'è: segni elettroformati di nichel / rame, segni d'incisione in acciaio inox, ecc., Sti tippi di segni ponu esse realizati senza apertura di muffa, naturalmente, u prezzu unitariu di u pruduttu serà più altu. Generalmente, u prezzu unitariu di stu tipu di segnu pò esse trà $ 0,3 ~ $ 78 secondu l'artigianalità, a cumplessità di u mudellu è a dimensione di u segnu.

Se a vita di questu segnu pò durà più di 3 anni, è ci sò più di 10K ordini à l'annu, allora vi cunsiglemu vivamente di apre un stampu per a produzzione, in modu chì possa esse riciclatu, è a vita di questu stampu hè generalmente più di 3- 50.000 pezzi. Ci hè ancu alcuni stampi chì ponu superà 100 000 pezzi, secondu a struttura di cuncepimentu di muffa di ogni pruduttu. Cum'è: targhette stampate in alluminiu, tagliu di diamanti in alluminiu / tag lucenti, etichette di spazzolatura in alluminiu, segni in alluminiu di mudellu CD, segni anodizzati in alluminiu, segni di spazzolatura in acciaio inox, segni di stampatura di gravure in acciaio inox, ecc. U prezzu di a muffa di questi segni hè generalmente trà $ 153 ~ $ 9230, è u prezzu unitariu di u pruduttu hè trà $ 0.07 ~ $ 20.

3. Utilizazione di segni è selezzione di materiale

Se vulete fà un segnu chì cunvene à a vostra impresa è risponde à i requisiti di a vostra impresa, a prima cosa da cunsiderà hè à chì scopu hè adupratu u segnu, vale à dì, à chì pruduttu deve esse appiccicatu o fissatu; O in chì ambiente questu segnu hè statu adupratu dapoi un bellu pezzu.

Questu ùn implica micca solu chì tippu di materiale da sceglie, chì tippu di adesivu hè necessariu, sì hè necessariu portà pedi è chì inchiostru aduprà, ecc.

S'ellu hè adupratu in macchinari è attrezzature, pudete sceglie l'acciaiu inox o l'aluminiu da fà; cume adupratu in barometri, pompe à aria, attrezzature mediche, ecc.

S'ellu hè adupratu in apparecchiature audio, a maiò parte di u tempu hè di sceglie l'aluminiu da fà; cume cuffie, amplificatori, ecc.

S'ellu hè adupratu in stuviglii di cucina è in apparecchiature elettriche, pudete sceglie segni di nichel, segni di rame, materiali in acciaio inox è alluminiu da fà; cume lavatrici, frigoriferi, climatizatori, forni à microonde, ecc.

À u listessu tempu, se i segni sò esposti à una esposizione à longu andà à u sole, a pioggia, ecc., Arricumandemu di aduprà l'acciaiu inox per fà segni, perchè l'acciaiu inossidabile hà resistenza à a corrosione, resistenza à alta temperatura è proprietà di resistenza à u calore cume aria, vapore, acqua è altri mezi debulamente currusivi. Sceglite l'acciaiu inossidabile cum'è materiale di u segnu, chì ùn hè micca faciule da corrosione è a pioggia lava informazioni impurtanti cum'è a caratteri è u mudellu di u segnu;

Benintesa, pudete ancu sceglie l'aluminiu cum'è materiale di u segnu, perchè l'aluminiu pò furmà un stratu di film d'ossidu per prevene a corrosione metallica in aria umida, chì pò prutege u segnu in una certa misura.

Se u segnu hà esigenze di culore più ricche, o a definizione di caratteri è una longa vita di serviziu, allora vi raccomandemu di sceglie un prucessu di anodizazione per fà u segnu, o di spruzzatura è altri prucessi. Stu tipu di prucessu pò pruduce una varietà di culori diversi (biancu, neru). , Segni d'argentu, aranciu, verde, viola, oru, ecc.), È a vita di u largu di i caratteri è di i mudelli di segnu serà più longa

Per più selezzione di macchine è segni è altri usi, cuntattate u nostru business whsd08@chinamark.com.cn per amparà di più

4. Selezzione di prucessi di segni

Se vulete solu segni ordinarii cù caratteri o mudelli è resistenti à i graffi, allora pudete sceglie i prucessi di stampa è di spazzolatura per fà segni serigrafiati è spazzolati

Se avete esigenze elevate in quantu à l'aspettu di u segnu, cume resistenza à e macchie, resistenza à i graffi, resistenza à a corrosione, lucentezza è micca facilmente danneggiati, pudete sceglie anodizà cù u prucessu batch o altu lucente per fà u segnu; o un segnu di nickel elettroformatu finitu, perchè u nickel hè assai lucidatu è resistente à a currusione, ciò chì face chì stu segnu pare assai lucente.

Benintesa, ci sò altre opzioni per u prucessu di i segni, cume a stampatura, a forgiatura, idraulica, alta lucentezza, incisione di diamanti, spazzolatura, mudellu CD, stampa, anodizazione, incisione laser, incisione ecc.

In generale, per fà un segnu, un prezzu pò fà un segnu squisitu cù solu decine o centinaia di dollari. Quelli ligeramente più costosi sò u prezzu unitariu più u costu di una muffa o di un attrezzu, per un totale di millaie di yuan. Quelli più cari richiedenu decine di migliaia di stampi è u prezzu unitariu da fà, ma decine di migliaia di stampi sò rari. A maiò parte di u tempu, high-end,segni di alta qualità pò esse pruduttu cù solu qualchì decina à pochi millaie.

Amparate più nantu à i prudutti WEIHUA

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tippi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu dinò venditori infurmati è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di u postu: Sep-26-2021