Quanti passi ci sò in u prucessu di estrusione d'aluminiu?

I prudutti di estrusione in alluminiu sò largamente aduprati in parechje industrie, cume u supportu di dispositivi medici, u supportu di montaggio fotovoltaicu, a cunchiglia di prudutti elettronichi, u radiatore è vari cumpunenti industriali è accessori, ecc. Chì sò e tecniche in u prucessu di estrusione? Amparemu più nantu à questu cun fabricanti di extrusione d'aluminiu di porcellana:

U prucessu di estrusione di l'aluminiu include i seguenti ottu passi:

1. Dopu chì a forma di muffa hè stata cuncipita è creata, scaldate a billetta cilindrica in lega d'aluminiu à 800 ° f-925 ° F.

2. A billetta d'aluminiu hè trasferita dopu à u carregatore, è u lubrificante hè aghjuntu à u carregatore per impedisce chì si aderisce à l'estrusore, u stantu o a maniglia.

3. Applica una pressione considerableu à u bloccu manichinu cù un ramu, chì spinge a billetta d'aluminiu in u contenitore è u forza in u muffu.

4. Per evità a furmazione di l'ossidu, introdite azotu liquidu o gassosu è lasciate passà per e varie parti di u mould.This creerà una atmosfera inerta è prolongerà a vita di u muffa.

5. E parti estruse entranu in u saltu in forma di un pezzu magru, chì hà avà a stessa forma cum'è l'apertura di u muffa. Dopu hè tiratu nantu à un tavulinu di raffreddamentu, induve un ventilatore raffredda u prufilu d'aluminiu novu creatu.

6. Dopu avè rinfriscatu, move l'aluminiu estrudutu nantu à a barella per raddrizzà è indurisce u travagliu.

7. Pigliate l'extrusore induritu à a tavula di sega è tagliate secondu a lunghezza necessaria.

8. L'ultimu passu hè di trattà termicamente l'extrusore in u fornu di invecchiamento per indurisce l'aluminiu accelerendu u prucessu di invecchiamento.

Dopu avè extruitu, pudete aduprà una varietà di opzioni per adattà u culore, a struttura è a luminosità di a finitura in alluminiu.Questu pò cumprende anodizazione o vernice in alluminiu.

Ok, allora quessi sò i passi di u prucessu di estrusione di l'aluminiu; Fornemu prufessiunali:extrusione in miniatura d'aluminiu; Benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Maghju-09-2020