Breve introduzione di metallo stamping die design | WEIHUA

Die hè una tecnulugia, metalli stampendu i prudutti per via di l'usu, a struttura ùn hè micca listessa, u cuncepimentu di a muffa hè impussibile à esse stereotipatu. È chì face un bon designer?Serviziu di stampatura metallica A Cumpagnia hà uni pochi di punti da sparte cun voi:

https://www.cm905.com/metal-nameplates-with-logoblack-anodized-and-cnc-wireless-earphone-nameplate-weihua-products/

Unu, sensibilizazione

Se guardate u mondu à una ghjovana età, per esempiu, è guardate u mondu à 40 anni, ci hè una grande differenza cognitiva. I prudutti di stampatura di metalli aduprati in diverse industrie, precisione è esigenze averanu ancu una lacuna.

Alcuni prudutti simplici, micca di alta precisione, ponu esse disignati per risparmià un pocu di u costu di a muffa. È alcuni prudutti di alta precisione anu ancu da cunsiderà u costu, l'assemblea, a produzzione in massa è altri fattori in a prima tappa.

Siconda, sperienza di l'industria

Per esempiu, alcuni ingegneri sò bravi à u cuncepimentu di alcuni terminali di precisione, ma alcune di a struttura di parti di stampatura di metallo di precisione, saperanu di chì tippu di prucessu, ma per a successiva produzione di massa di una situazione pratica, alcuni di l'usura di a muffa pò avè cunsequenze inimaginabili.

Terzu, capacità di reazione

In particulare, alcuni di i requisiti elevati di i prudutti di stampaggio di metalli, prublemi quandu a strategia di risposta. U prublema pò esse risoltu immediatamente se hè trattatu bè, ma se ùn hè micca trattatu bè, pò esse correttu o micca risoltu. Sembra chì ci sò sempre alcune persone intornu chì sò pusitive tuttu u tempu.Amore per amparà, amanu sparte, cunsideratu è rispunsevule.Designu di stamping metallicu, hè dinò u listessu mutivu! Si crede chì stu tipu d'impiegati possa realizà parechje spezie d'avanzate.

metal name tags,Grey anodized and diamond cutting nameplate,Sound Logo

Quì sopra hè nantu à a parte di cuncezzione di stampatura di hardware stampendu, spergu di avè certu aiutu per voi! Se avete bisognu stampatura metallica persunalizata prudutti, per piacè cunsultateci ~


Tempu di posta: Oct-17-2020