Perchè hè a targhetta metallica u marcu preferitu per i prudutti di l'elettrodomestici | WEIHUA

Targhetta metallicahè unu di i marchi più cumunimenti usati in u mercatu di i prudutti di l'elettrodomestici attualmente. Seguitate u fabricatore di a targhetta - Weihua Technology per capisce u so prucessu, produzzione è installazione, è capiscerete pienu ~

I. Etichetta d'argentu nantu à u fondu neru:

U fondu di u pruduttu hè neru (pò esse divisu in neru luminosu, neru mutu, neru ossidatu), a carattere pò esse evidenziata o trasfurmata in evidenza brushed.

https://www.cm905.com/metal-nameplate-high-polished-diamond-cutting-pet-nameplate-weihua-products/

Ii. Parolle nere nantu à u latu d'argentu:

Stu tipu di segnu di metallo è fondu neru argentu parolla d'aluminiu ghjustu u cuntrariu, u metudu di produzzione normale per a fonte concava, u spruzzo generale di vernice nera è poi aduprà a macchina per incidere per sculpisce a superficia di u segnu, u restu hè a vernice di u fontu concavu. Benintesa, a superficia pò ancu esse trattata cù pulpa. (Pulping hè di aduprà una macchina per pulping per tirà a vernice da a superficia di u segnu, è hè megliu fà trattamentu di ossidazione dopu a pulping, in modo chì a marca pò esse più anti-ossidazione è sporcizia.)

Iii. Parolla d'argentu nantu à u fondu d'argentu:

A. a basa di sabbia:

(1) muffa colpita di rena (cumunemente aduprata hè a muffa colpita sabbia) etichetta mossa fora, l'etichetta stessa cun fondu di sabbia.

(2) Spruzzatura di sabbia, attraversu a macchina di spruzzatura di sabbia dopu u trattamentu di ossidazione (stu tipu ùn hè micca comunemente adupratu, costu di fabricazione elevatu)

(3) Spruzzate a polvara d'argentu, spruzzate è fate in fornu.

https://www.cm905.com/anodized-aluminum-nameplatesoem-blue-anodized-sign-white-cd-texture-badge-custom-logo-tag-weihua-products/

B. U fondu hè luminosu.

C: Metudu di produzzione di culore di fondu:

(1) ssidazione (cum'è oru, argentu, rossu, neru, ecc.)

(2) Vernice spray: u fondu pò esse spruzzatu cù diversi culori secondu e esigenze di u cliente (i culori cumuni sò neri, turchini, rossi, aranci, grisgi, argentu, verdi, ecc.)

A vernice: a vernice deve avè un latu per piantà, a vernice ùn scurrerà, chì richiede un bordu, o a vernice hè concava. (U culore pò ancu esse persunalizatu per diversi culori di vernice)

D: Metudu di trasfurmazione di culore di caratteri:

(1) Serigrafia: Dopu chì a fonte di u produttu sia evidenziata, per fà diversi culori nantu à a fonte alzata, pudete aduprà u metudu di serigrafia, a fonte nantu à u listessu pianu pò esse serigrafia una varietà di culori, ogni culore deve esse finitu dopu u fornu asciuttu prima di a serigrafia altri culori.

(2) Galvanoplastia: dopu avè messu in risaltu a fonte di u segnu pò esse galvanizzata in diversi culori secondu e esigenze di u cliente (cume: neru, oru, rossu, cromu)

(3) Pittura (listessa chè a vernice di fondu menzionata sopra)

E: Metudu di trasfurmazione di caratteri:

(1) Highlight: Aduprate puru un cultellu di diamante per scavà a vernice nantu à a superficia di u segnu (cunnisciutu ancu cum'è batch, l'inclinazione normale di e linee hè di 45 gradi, secondu e esigenze di u cliente per fà diverse linee, di solitu diagonali, backdiagonali, arcu, dritti , CD, sole)

(2) Disegnu: a macchina di disegnu serà a superficia di u segnu di a pittura fora, e linee ponu esse scelte secondu e esigenze di i clienti di diverse cinture di sabbia in maglia.

(3) sabbiatura: attualmente, ci sò assai prudutti audio prufessiunali, richiede chì u trattamentu di e fonti di stu prucessu sia più cumplicatu chè i dui sopra, u primu segnu dopu à u sabbiatura, deve dopu u trattamentu di ssidazione di saldatura, perchè alcune richieste di i clienti devenu esse à u fondu di u culore (cum'è u neru, u turchinu) deve esse rimessu tutti i pannelli d'aluminiu spruzzatu cum'è i clienti volenu culurisce, dopu à spruzzu seccu, i chimichi riacquistati spazzanu via a fonte nantu à a superficia di u vernice.

(4) Bronzamentu: prima di tuttu, a lucidatura di a superficia di a carattere per ottene una superficia liscia, po u trattamentu di bronzu (stu costu di prucessu hè altu, raramente adupratu)

aluminium name plate,Stamping sign painting logo diamond cut badge baby nameplate (1)

F: Metudu di stallazione:

(1) etichetta di u pede: a muffa pò esse fatta secondu e esigenze di i clienti di a lunghezza di u pede, di u diametru di u pede, di a distanza di u centru. Dopu chì u segnu sia pressu, u segnu stessu porterà e so propie footnails.A: Piegate i pedi è riparateli à u fondu di u pannellu. B: Anelli di clip nantu à i pedi. C: Alcune grandi marche anu pedi assai spessi, cusì ponu toccà i pedi è avvitarli direttamente dopu toccu.

(2) senza colla per u pede: secondu e esigenze di i clienti per attaccà una colla diversa, ci sò una colla ordinaria, colla 3M, colla desa, colla spugna. A maiò parte di i clienti utilizanu colla 3M. Stu tipu d'installazione hè simplice, piglialu dopu avè lasciatu a carta appiccià direttamente per esse capace, alcuni cum'è stereo granate.Se a rete hè troppu grande, ùn hè micca adatta à aduprà un supportu adesivu, perchè l'adesivo hè chjucu, hè faciule da caccià.

(3) piede appiccicatu daretu à a coda: a maiò parte di tali clienti designanu: u piede hè adupratu per riparà u segnu ùn si move micca, a colla hè segnu fissu ùn cascherà micca, o una doppia funzione d'assicuranza.

(4) Punch à u fondu di u segnu: si tratta soprattuttu di unghie à u segnu fissatu nantu à u pruduttu, stu tipu di industria di mobuli più comunemente aduprata, altre industrie raramente aduprate, perchè alcuni prudutti di i clienti ùn sò micca unghie per unghie. , pannelli d'aluminiu)

(5) i pedi ùn incollanu micca a colla: i clienti ripiglianu, quandu l'installazione di a so propria cola.

Eccu: perchè e targhette metalliche sò u marcu marcatu preferitu per l'apparecchi di casa; Pruvemu prufessiunali: targa d'aluminiu, targhette in acciaio inox, targhette di nomu di ottone; Benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Sep-21-2020