Perchè Cuncepite a Vostra Etichetta Personalizzata di Metallo | WEIHUA

Noi-a tecnulugia Weihua-avemu pruduttu in modu prufessiunale una varietà di segni metallichi dapoi 27 anni. Sì avete qualchì segnu metallicu chì vulete persunalizà, per piacè informate i dettagli sottu, è noi cuncepiremu u più adattuetichetta metallica persunalizata per tè.

https://www.cm905.com/personalized-metal-name-platesnameplate-for-intellectual-speaker-china-mark-products/

Forma è taglia

Chì hè a dimensione di u targhetta metallicaavete bisognu? Induve seranu usati i segni metallichi? Diteci sti dui ditaglii, pudemu cunnosce a dimensione di u segnu metallicu chì avete bisognu è persunalizà u segnu chì vi cunvene secondu a taglia chì avete bisognu. In listessu tempu, pudemu fà a forma di segnu più adatta per voi. Pudemu fà quatrati, rettangoli / rettangoli, trianguli, pentagoni, esagoni, forme irregulari, ellissi, ecc.

Materiali è finiture

Chì tippu di materiale avete bisognu? Chì hè u spessore di usegni di logò materiale chì avete bisognu? Chì tippu di testu è di mudelli anu i vostri segni metallichi? I segni metallichi anu generalmente scelte dialuminium, lega di alluminiu, acciaio inossidabile, acciaio laminatu à fretu, nichel, rame, ferru, ecc. U spessore di questi materiali hè generalmente seleziunabile trà 0.01 "- 0.12" (vale à dì 0.2mm ~ 3mm). In quantu à u testu è i schemi, avemu bisognu di sceglie u spessore di u pruduttu più adattatu è l'artigianalità secondu a cumplessità è u tipu di u testu è u mudellu di u pruduttu.

 A maiò parte di i segni metallichi esistenti sò fatti d'aluminiu, d'acciaiu inox, o di nichel.

 L'alluminiu hà una bona ductilità, hè faciule da trattà, è hà una bona resistenza à a currusione è resistenza à u clima. Ancu in ambienti duri, pò ancu tene i segni da sbiadisce.

 L'acciaiu inossidabile hà e caratteristiche di resistenza à alta temperatura, resistenza à a corrosione, resistenza à l'acidi è alcali, è resistenza à l'ossidazione. Ancu s'ellu hè espostu à alte temperature è timpeste per un bellu pezzu, hè sempre relativamente forte è micca faciule da sbiadisce è deformà.

 U spessore di u nickel badgehè generalmente 0,15-0,3 mm. Perchè pò esse electroplated è u vacuum placcatu in una varietà di culori, u culore di u segnu di nickel hè ancu più riccu, è pò esse mantenutu finu à 10 anni senza sbiadisce, dendu un sentimentu high-end è high-end. A superficia di u segnu si sente assai liscia è hà una sensazione di linea.

 https://www.cm905.com/custom-metal-nameplatessuitable-for-custom-speaker-nameplate-weihua-products/

Trattamentu di culore è di superficia

Sicondu i diversi materiali di segnu di metallo aduprati, i culori di segni chì ponu esse selezziunati sò ancu più culuriti. Cum'è i segni anodizzati in alluminiu, i segni di stu prucessu sò u più culore facultativu. Pudete fà oru, argentu, rossu, aranciu, giallu, turchinu, grisgiu, neru, viulettu è cusì. I segni di stu prucessu ponu garantisce a ritenzione di u culore è a durabilità à longu andà. In listessu tempu, u culore di i segni di u prucessu di stampa d'aluminiu hè ancu assai riccu. Fondamentalmente, a maiò parte di i segni tendenu à aduprà u prucessu di stampa di l'aluminiu, perchè questu prucessu hè assai simplice da fà è u prezzu hè assai economicu.

 I segni in acciaio inossidabile ponu generalmente esse trasformati in un specchiu, opaco, sabbia, fili, maglia, sergiu, mudellu CD, è effetti tridimensionali di superficie concava-convessa;

 Adesivu è foru

Cumu vulete installà u vostru segnu? Sia per appiccicà l'adesivo direttamente nantu à u spinu di u segnu o per falsificà u pede o forà fori intornu à u segnu per fissallu. Quessi ponu esse aduprati. Se vulete chì u vostru segnu sia più bellu, vi ricumandemu direttamente aduprendu pedi adesivi o di falsificazione; sè vulete chì u vostru segnu sia assai forte in ambienti duri, vi ricumandemu d'utilizà fori di vite, chì ponu rende u vostru segnu più robustu.

 https://www.cm905.com/etched-nameplatenameplate-for-earphone-china-mark-products/

Se avete una dumanda di segni metallichi in un prossimu futuru, per piacè ùn esitate micca à cuntattà direttamente u nostru staff di vendita: wh@chinamark.com.cn o chjamate u 86 + 19926691505 per avè dettagli più significativi è l'ultimu preventivu gratuitu.

In listessu tempu, se vulete chjachjarà rapidamente, pudete ancu aghjunghje a nostra attività WhatsApp: 86 + 19926691505 o Skype: jennylau929.

Ricerche relative à u logu d'aluminiu:


Tempu di posta: Jun-24-2021