Perchè Sceglite Un Cunsigliu Nome Plate | WEIHUA

Placche nome metalliche persunalizatedistingue ancu u postu chì tenite. Sò ancu richiesti in ospedali, cliniche, alberghi, studi legali, uffici, showrooms, università, scole è altre istituzioni. Pudete sempre avè una targhetta persunalizata chì pò spiccà trà l'altri per chì e persone chì venenu à scuntrà a possinu vede facilmente .

I pruduttori prufessiunali di targhetta metallica per ditti, Perchè sceglite una targhetta di metallu persunalizata.

chì face a targhetta metallica persunalizata una scelta megliu?

Ci sò diversi tipi di metalli cum'è l'acciaio inox, l'ottone è u ferru chì seranu aduprati per a fabbricazione di targhette è sò spessu facilmente montati nantu à e porte di legnu. seranu ancu accuppiati cù acrilicu, vetru, petra è altri materiali per furnisce una targhetta di cuncepimentu per l'uffiziu o a casa.

Oghje hè una tendenza à avè targhette di metallu persunalizatemicca solu nantu à a porta ma ancu nantu à a porta. E targhette di nome chì si vedenu simpliciamente in case è case sò eleganti è resistenti. una targhjetta persunalizata hè estremamente impurtante perchè hè chì a prima cosa chì tutti vedenu di voi è perchè l'espressione dice "A prima impressione hè quella l'ultima impressione". Cusì hè spessu l'impressione chì a persona chì vede a vostra targhetta u porterà cun ellu.

Chì sò e caratteristiche di e targhette metalliche durevule?

1. Placche di nome metalliche è placche metalliche incise dispunibuli incise, stampate o in biancu. Misura persunalizata creata o magazzinu dispunibile cù appiccicamentu o fori adesivi.

2. Anodizatu targhette d'aluminiu sò incisi sia cù l'incisione laser, sia cù l'incisione rotativa contendu nantu à i vostri bisogni d'applicazione.

3. I platti di nomu di ottone solidu sò un favuritu di longu tempu chì serà utilizatu in parechje applicazioni. Pruvate u vernice di vernice per applicazioni decorative in interni. Oppure, puderete cunsiderà eventuale ottone di finitura di mulinu per applicazioni esterne induve l'invecchiamento naturale di l'ottone ùn hè micca una trappula è à volte apprezzatu per u so aspettu anticu.

4. I Placetti in Acciaio Inossidabile sò estremamente resistenti. u tessutu hè incisu à laser cù testu neru è grafica.

5. E targhette in alluminiu stampate stampate cù u nostru prucessu Weihua sò trà e più grandi targhette durevule dispunibili. furniscenu u vantaghju di a capacità di stampa à pienu culore per una identificazione vibrante chì cattura l'ochji.

Avà sapete perchè sceglite a targhetta metallica persunalizata. Semu un fornitore di targhetta da a Cina. Benvenutu per cunsultà ci!

Ricerche relative à e targhette metalliche persunalizate:


Tempu di posta: Mar-09-2021