Quale face e placche di nome logo | WEIHUA

Cù l'aumentu di hardware segni di metallu, sò ancu nati un gran numeru di pruduttori di signaletica. Benintesa, i pruduttori di targhette sò listesse à l'altre industrie, è devenu esse sfarenti di boni è cattivi. Questu richiede di identificà cun un paiu d'ochji d'oru. Se vulete sapè l'eccellenti quali sò e caratteristiche di un fabbricante di segni? Oghje, presenteraghju cume si distingue trà i produttori di segni boni è cattivi, sottu i dettagli solu per riferimentu.

1. Avè una fabbrica indipendente.

U prerequisitu per un bonu fabbricante di hardware è di segni metallici hè chì deve avè una fabbrica à grande scala. S'ellu ùn hà mancu a fabbrica di produzzione più basica, ùn hè sicuramente micca un fabbricante regulare. U metudu d'identificazione hè di dumandà s'ellu hà una fabbrica, dumandà di visità a so fabbrica, è vede ciò chì dice. Se si rifiuta o esita, hè prubabile di esse un intermediari (cumprese imprese cummerciale, SOHO indipendenti, ecc.). U prezzu ottenutu in questu modu, Generalmente, hè relativamente altu, è hè difficiule di garantisce u tempu di consegna è u serviziu post-vendita.

Semu una impresa di fabricazione cumpleta chì integra R & D, cuncepimentu, produzzione, operazione è vendita. A fabbrica hè situata in Dongjiang High-Tech Zone, Shuikou Town, Huizhou City, cù una zona di attellu di 45.000m², guasgi 1.200 impiegati, attelli indipendenti è stabilimenti di fabricazione, è hè un veru, credibile è putente produttore.

2. Campioni fisichi è situ web

Prima, pudete navigà nantu à u situ web di u fabbricante per amparà nantu à alcuni campioni fisichi chì anu fattu in u passatu, fighjate e foto di i prudutti o i video chì anu presu, è ancu dumandalli per alcuni campioni gratuiti, affinchì pudete capisce a so forza di produzione è a qualità di i prudutti fatti hè bona o mala. In listessu tempu, i pruduttori cù più siti web sò generalmente più forti, perchè i siti web è a publicità richiedenu assai capitale, manodopera è risorse materiali, dunque questu hè ancu un test di a forza di un fabbricante.

Avemu un numeru di siti web promozionali per Hua Technology, è avemu investitu in publicità in Alibaba è Google. Tra questi, www.cm905.com/www.chinamark.com.cn riunisce alcuni di i prughjetti è i prudutti passati di a nostra impresa è ancu u Video, pudete navigà direttamente è amparà di più nantu à noi. Inoltre, se site interessatu à cooperà cù a nostra sucietà, a nostra sucietà pò ancu furnisce alcuni campioni gratuiti, è pudete contattà direttamente u nostru staff di vendita se necessariu.

3. Tempu.

U tempu di travagliu, u tempu ùn pò micca solu fà u depositu di u vinu di più in più puru, ma ancu fà a forza di pruduzzione di a sucietà è sperimentà u depositu di più in più abbondante è prufessiunale. Semu impegnati principalmente in a trasfurmazione è a fabricazione di vari tippi di targhette, loghi, estrusioni di alluminiu di precisione, trasfurmazioni CNC, scultura di precisione, spruzzatura, stampa è altri prudutti di hardware di precisione per più di 27 anni. Semu un fabricatore cun una certa reputazione in l'industria di u hardware. .

4. Partinarii.

Capite i partenarii di u fabbricante, sì anu sperienza in cooperazione cù imprese è prughjetti famosi naziunali è stranieri, affinchì si pò cunfirmà in larga misura se u fabbricante hà certa forza, perchè e cumpagnie famose devenu cooperà cun qualsiasi fornitore prima Hè necessariu fà cuntrolli in fabbrica, è i so cuntrolli sò generalmente relativamente stretti, dunque, se i pruduttori ponu cooperà cù imprese cunnisciute, sò generalmente più capaci è qualificati.

Noi, Weihua Technology, sò un tali fabbricante di hardware. Attualmente cooperemu cù clienti naziunali è stranieri cum'è TCL, BYD, Vitavp, ST, AWM è altre cumpagnie naziunali è straniere cunnisciute. Tra d'elli, u tempu di cooperazione più longu hè di 10 anni. .

Riassuntu: Ùn hè micca cusì faciule per un eccellente fabbricante di segni è segni. Se pudete scuntrà una tale sucietà in una vasta folla, per piacè a tenite caru, grazie.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Dic-17-2020