Induve hè a marcatura laser di a targhetta metallica megliu cà a serigrafia | WEIHUA

Targhetta metallica hè un segnu cumunu di metallu in a nostra vita è in u nostru travagliu, adupratu principalmente per fà loghi cumuni è parametri d'infurmazioni, o per fà qualchì segnu commemorativu privatu. A produzzione di targhetta metallica hè simplice, faciule da salvà, è pò esse fatta da l'apparenza à u u cumpiimentu di a produzzione pò esse mudificatu da assai parametri, u pruduttu finitu hè ancu assai bellu, allora hè largamente adupratu.Chì sò i materiali di e targhette metalliche? Cumunu generale hè: acciaio inossidabile, lega d'aluminiu, alumina, lega di zincu , lega di zincu.

https://www.cm905.com/metal-name-plate-manufacturer-stamping-nameplatediamond-cutting-disc-wewihua-products/

Inconvenienti di a stampa tradiziunale: A serigrafia tradiziunale è a tampografia ponu durà per un bellu pezzu. Stampendu nantu à a superficia di a targhetta, è dopu trasferendu u gel di silice à a superficia di u pruduttu, u metudu hè supranatu da u marcatu laser. I so svantaghji sò relativamente evidenti:

Unu, a resistenza à l'usura hè scarsa

L'usu di e persone hè profondamente toccu, quì hà dettu u testu di purtabilità inchiostru di superficie metallica, di solitu un cortu periodu di tempu, ci hè u prublema di sbiadimentu.

Siconda, poca adattabilità à un ambiente duru

Per alcune targhette usate in l'attrezzatura, l'infurmazione di i parametri deve esse marcata quandu lascianu a fabbrica. Alcuni di sti dispositivi anu da esse piazzati in l'operazione esterna. E targhette marcate in modu tradiziunale anu una tolleranza bassa è sò prubabile di soffre di usura.

Trè, u requisitu esteticu ùn hè micca abbastanza altu

Per a raccolta privata è a persunalizazione di qualchi travagliu di marcatura di superficia metallica, l'effettu di aduprà metudi tradiziunali ùn hè micca ideale, cume i badges commemorativi, marche di nomi d'impiegati, ecc., Chì necessitanu tutti requisiti estetichi. A stu mumentu, l'usu di a macchina di marcatura laser hà più vantaghji, per soddisfà esigenze estetiche è pratiche.

https://www.cm905.com/custom-metal-nameplatessuitable-for-custom-speaker-nameplate-weihua-products/

Iv. A stampa tradiziunale ùn hè micca rispettosa di l'ambiente

Marcatura laser pulita senza fume, hè un modu di trasfurmazione di prutezzione di l'ambiente, è u prucessu di produzzione cù u metudu di serigrafia di a targhetta, anu bisognu di qualchi solventi organichi è metalli pesanti è altre materie prime chimiche, pò ancu esse i rifiuti di U tempu per u persunale di trasfurmazione hà influenza, è l'inchiostru hè ancu una situazione volatile, per l'individuu è l'ambiente puderia esse un periculu piattu.

Dunque, u prucessu tradiziunale pò ancu fà identificazione di targhetta metallica, ma paragunatu cù u marcatu laser, ci sò più sicurità è prutezzione estetica, a nova tecnulugia hè di cumpensà a vechja tecnulugia, credu chì u marcatu laser targhetta metallica hè megliu!


Tempu di posta: Nov-20-2020