Chì tecnulugia hà a targhetta di metallu | WEIHUA

U targhetta metallica hè una piastra metallica chì USE una piastra fotosensibile per dissolve diversi culori in u filmu è fà cumparisce nantu à a piastra metallica per mezu di u sviluppu, per uttene u scopu di l'illustrazione.

Eccu u prucedimentu tecnulugicu specificu è a formula di parechje targhette metalliche chì sò spessu esposte à (prucessu tecnologicu di e targhette sunning):

Flat targhetta d'aluminiu: adopra u metudu di a fabbricazione di placche fotosensibili per inserisce diversi pigmenti in u filmu in modu chì i caratteri è i schemi apparischinu nantu à a placca metallica, ottenendu cusì a targhetta metallica cun significazione esplicativa.

1) Materiale:

A dimensione di a lana hè generalmente più grande di quella di a fabricazione di piatti (più di 5 mm). A superficia di a tavula hè liscia è liscia senza fossi.

2) Pretrattamentu:

Lucidatura di trasfurmazione di l'ossidazione di u disegnu è altri metudi.

3) Sigillo d'acqua:

A tavula trattata, dopu avè cacciatu oliu è film, hè immersa rapidamente in acqua è ùn cuntatta micca l'aria.

4) Colla:

Cunfigurazione di suluzione di colla Colla: 200-230 grammi d'acqua: 1000ml, acqua bollente per 2 ore per scioglie cumpletamente a colla. Quandu a temperatura scende à 30-50 ℃, aghjunghjite fotosensibilizatore (bicarbonatu ammoniu) 25-30 grammi, poi sparghjite uniformemente a cola nantu à a piastra metallica, è asciugatela per un usu dopu.

5) Stampa:

A macchina di stampa à vuoto SB750 pò esse aduprata per a stampa fotosensibile. Pigliate a lampada per 60-90cm per 40-80 secondi, è mettitela in acqua calda per sviluppà per 1 minutu è mettitela in soluzione di culore per a tintura.

6) Luce di barman:

Dopu chì e marche cumpletamente tinte sò state asciugate, pinghje cù un pennellu o aerografu (di solitu si usa una finitura oculare o senza fornu).

7) Tagliate in.

A targhjetta di u sole pianu hè generalmente usata annantu à articuli interni, picculi elettrodomestici è apparecchiature micca affettate da u maltempu. I vantaghji sò un prucessu simplice di fabbricazione di piatti, rapidità rapida, consegna puntuale è bassa percentuale di difetti. U svantaghju hè chì u sole è a pioggia , Facile à fade.No segni esterni.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Aug-22-2020