À chì devu fà attenzione à a scelta di Materiale di Segnu di Metallo | WEIHUA

A segnaletica hè un trasportatore publicitariu cumunu, hè ampiamente aduprata da l'imprese in tutte e sfere di a vita. A produzzione di segnaletica metallica hè basata principalmente in rame, ferru, alluminiu, lega di zincu, titaniu, acciaio inossidabile è altre materie prime, attraversu stampatura, pressofusione, incisione , Stampa, smaltu, imitazione di smaltu, vernice, goccia di plastica, galvanoplastia è altri processi. In listessu tempu, a produzzione di segni hè ricca è diversa, allora chì fà segnu di metallu e cumpagnie di produzzione anu da esse attenti à a scelta di i materiali di segnu? Dopu, per Weihua fabricanti prufessiunali di targhetta metallica per ditti.

1. Reguli di presentazione visuale di segni di metallu persunalizati

L'intenzione finale di u disignu hè di trasmette visuale è infurmazione, perciò a selezzione di i materiali deve prima cunsiderà l'effetti visivi è riflette u cuncettu.Per esempiu, per riflette a cultura tradiziunale è u stile simplice, duvemu cunsiderà aduprà legnu, pietra è altri materiali chì sò faciuli à riflette u stilu; Per riflettà a personalità rumanzu è unicu, pudete cunsiderà aduprà un pannellu acrilicu, vetraghju, pannellu in PVC, pannellu di sole, pannellu di flangia è cusì.

2. Cunsiderazione di a vita di serviziu di i segni metallichi per a casa

Sicondu i bisogni di i clienti diversi, alcuni si usanu solu in pocu tempu, alcuni anu da aduprà per un bellu pezzu, in questu mumentu anu da cunsiderà a vita di serviziu. A causa di a breve vita di serviziu, i dati urdinarii ponu esse basicamente soddisfatti, cume fintantu chì a piena cunsiderazione di l'effetti visivi è di i costi d'usu, duvemu esse attenti à a vita di serviziu à longu andà. Una selezzione impropria di materiale ùn causerà micca solu perdite à i clienti, ma porterà ancu prublemi à a futura manutenzione post-vendita.

3. Scelta di u situ di segni metallichi esterni

L'usu di i segni hè divisu in spazii interni è esterni secondu l'ambiente di custru. A causa di l'usu esternu di u sole, di u ventu è di a pioggia, in u cuncepimentu per tene pienu contu di a selezzione di materiali è di tecnulugia. avè caratteristiche climatiche diverse, umidità, precipitazioni, differenza di temperatura, pressione di l'aria è altri fattori affettanu l'usu normale di i fattori, in a cuncezzione è a produzione devenu esse attentamente cunsiderati.

4. Costu di usu è riparazione di servizii di segni metallichi per l'imprese

U schema di cuncepimentu eccellente hà una forte forza esecutiva, a so caratteristica rimarchevuli hè di stà nantu à a pusizione di u cliente per cunsiderà u prublema publicità cumpagnie micca solu per cunsiderà a soddisfazione di l'effetti visivi, ma ancu cunsiderà ignorà a forza di portu ecunomicu di u cliente, u schema di cuncepimentu Tenendu contu di i bisogni di i nostri clienti, riducendu a pressione nant'à u nostru dipartimentu di serviziu post-vendita, riparazioni frequenti, costi elevati di riparazione, a nostra agenzia di publicità fallerà ancu.

5. Raziunalità di a struttura di custruzzione di grandi segni metallichi

In cunsiderazione di l'impurtanza di l'effetti visivi, a custruzzione di a struttura di l'edificiu hè particularmente impurtante. Alcuni dati anu un bon effettu visuale, ma hè difficiule da elaborà è implementà, è a struttura hè cumplessa, è u paragone di e prestazioni di dati hè sfocatu. Dunque, si consiglia di ùn aduprà tali dati. Quandu hè impussibile determinà se a so struttura hè ragionevole è se pò sopportà a pressione esterna, ùn deve micca esse custruita in modo da evità di lasciare rischi di sicurezza nascosti è fà una manutenzione di seguitu .

A cumpagnia di segni metallici in a scelta di l'infurmazioni di segni, solu l'incarnazione visuale, a razionalità di a struttura di custruzzione, l'usu di u tempu, l'usu di u situ è ​​l'usu di i costi di riparazione sò presi in considerazione, misurazione induttiva, per fà a soddisfazione di u cliente di u segnu.

Quì sopra hè a scelta di i materiali di segnaletica chì anu da esse attenti à e questioni, spergu di avè un certu aiutu per voi. Simu un fornitore di targhetta metallica da a Cina, benvenutu per cunsultà ci!

Ricerche relative à u segnu metallicu:


Tempu di posta: Mar-16-2021