Cosa hè a diffarenza trà stampetta di metallu pricisioni è stampà urdinaria | WEIHUA

Generale pezzi di precisione di metalli stampati in tutti i sfarenti di a vita saranu applicati à diversi prudutti, trasfurmazioni di materiali diversi. Sia i pezzi di precisione sia l'accessorii di grande parte ponu esse stampati di trasfurmazioni. U prucessu di stampatura hè ancu divisu in stampatura di metallo di precisione è stampatura di metalli ordinaria, i dui sò un pocu diversi, ancu u listessu hè stampà l'elaborazione. Allora chì hè a differenza trà i dui. U seguitu hè un ochju à a differenza trà a stampatura di metallo di precisione.

https://www.cm905.com/cnc-aluminum-extrusionsamsung-remote-control-china-mark-products/

Stampatura generale di metalli:

Stu tippu di stampatura metallica ùn richiede micca precisione, u so spessore di u substratu hè più grossu, ùn anu micca bisognu di taglià, tagliare, allungà è altri prucessi, a stampatura ordinaria pò esse soddisfatta di u prucessu.

Stampatura di metallo di precisione:

Pudemu capisce da a parolla precisione, stampatura di metallo di precisione chì a trasforma in requisiti di alta precisione, in u prucessu di trasfurmazioni, punch di precisione, muffa, materiali, lubrificanti, è altri requisiti di supportu tecnicu sò alti, a trasfurmazione hè ancu alta esigenze tecniche. averà una gamma, al di là di a gamma ùn hè micca qualificata aghjunghjenu u pugnu. Cusì stu tipu di trasfurmazioni di stampatura hè ancu più esigente.

https://www.cm905.com/china-cnc-precision-machiningpuchingelectro-polishing-china-mark-products/

In generale, i fattori principali chì influenzanu a so precisione sò: sequenza di sbiancamentu errata, springback in u prucessu di sbiancamentu, a forma di u pezzu in u prucessu precedente è a forma di a superficie di supportu di a parte di travagliu di a matrice in u prossimu prucessu ùn sò micca coerenti, chì face chì e parti di stampatura di precisione si deforminu in u prucessu di sbiancamentu, affettendu cusì a precisione dimensionale. A causa di u poveru pusizionamentu durante l'operazione, u sbiancamentu hè accadutu in u prucessu di canalizazione di billette. A deviazione di dimensioni pò esse causata da un posizionamentu imprecisu per via di u difettu di u tondera (gradu prismaticu, bordu mancante, ecc.). A materia prima aduprata hè di qualità inferiore. Stamping dimensione di u bordu di a stampatura di fabricazione fora di tolleranza. A causa di l'ajustamentu impropriu di a prucedura di travagliu precedente o di l'usura di l'anguli arrotondati, u principiu di uguale vulume in sdifurmazione hè distruttu è e cambiamenti di taglia dopu à u sbiancamentu sò causati. Povera forma di piastra di perforazione.

Se unu di i punti sopra citati ùn hè micca fattu bè, allora certamente influenzerà a so accuratezza. Cusì per migliurà a precisione di stampatura di metallo di precisione, deve capisce i punti sopra. Solu quandu tuttu hè fattu pudemu processà e parti di stampatura cun alta precisione.

Quì sopra si tratta: stampatura di metallo di precisione è stampatura ordinaria diversa introduzione, spergu chì ti piacerà; Simu fabbricante di stampatura di metallo di precisione, furnite: forniture per stampà metalli persunalizati, benvenuti à cuntattateci ~


Tempu di posta: Ott-31-2020