Cosa hè u trasferimentu di calore di a targhetta metallica | WEIHUA

Trasferimentu di calore targhetta metallica hè una piastra speciale generata da u prucessu di trattamentu di a superficia di a piastra metallica, è allora a foto di culore chì avete disignatu hè stampata à getto d'inchiostru nantu à a carta di trasferimentu, riscaldendu u reversu à a piastra metallica, fatta di piastra metallica.

Processu di fabbricazione di a targhetta metale di trasferimentu di calore:

Trattamentu di carta di basa - & GT; Copertina di stampa - & GT; Stratu di mudellu di stampa - & GT; Stratu di luminescenza di stampa - & GT; Copertina di stampa - & GT; Stampa di stratu adesivo - & GT; Seccu - & gt; imballu

1) u stratu protettivu

Aduprendu una serigrafia di maglia 300 una volta inchiostru di trasferimentu termicu trasparente (se a viscosità di l'inchiostru hè troppu grande, pudete aduprà diluente per a viscosità adatta), tuttu u mudellu di inchiostru di stampa trasparente, adupratu principalmente per prutege u stratu di mudellu, affinchì u mudellu abbia resistenza à l'abrasione, lavabile, resistenza chimica, è ghjocanu un rolu in u pusizionamentu di u mudellu.Pudete usà l'asciugatura à l'aria naturale o a bassa temperatura.

2) mudellu

U stratu di mudellu pò esse stampatu cù una tinta di culore di trasferimentu di calore una volta. U numeru di maglia hè 300 maglia. A viscosità pò esse regolata da un diluente secondu a situazione attuale. L'ordine di stampa hè basatu principalmente nantu à u culore da u scuru à u lume. Prestate attenzione à un posizionamentu accuratu, in modo da evità a deviazione durante a stampa di mudelli luminosi. Essiccazione à l'aria naturale o bassa temperatura u siccatu pò esse adupratu.

3) u stratu luminosu

L'inchiostru luminiscente hè preparatu da materiale luminescente è inchiostru trasparente di trasferimentu di calore da 1: 1, è a viscosità hè regolata da un diluente.

Aduprendu serigrafia di maglia 100 ~ 200, u numeru di stampa secondu a luminanza da determinà, luminanza alta, più tempi di stampa, luminanza bassa, menu tempi di stampa, a stampa generale duie volte pò risponde à i requisiti. Essiccazione à l'aria naturale o asciugatura à bassa temperatura pò esse adupratu.

4) stratu

A causa di l'usu di mudelli di stampa di materiale luminosu, hè necessariu stampà un stratu riflettente biancu dopu u mudellu per aghjunghje un effettu persunalizatu. Usemu inchiostru biancu di trasferimentu di calore per copre tuttu u mudellu cù un stratu di serigrafia rivestitu cù un stratu protettivu di stampa Si pò usà l'asciugatura à l'aria naturale o a bassa temperatura.

5) Stratu adesivo

Infine, serigrafia di maglia 100 ~ 200 di stratu adesivu di fusione calda, per assicurà chì tuttu u mudellu sia adupratu principalmente per incollà mudelli è stoffa.Puderà esse adupratu l'asciugatura à l'aria naturale o l'asciugatura à bassa temperatura.

6) Imballu di targhette metalliche

I segni di trasferimentu di calore dopu à l'asciugatura sò imballati cù film di imballu è piazzati lisciamente.

A rutina attuale più o menu è aduprerà tinta o altri agenti chimichi, ci hè una certa quantità di inquinamentu per l'ambiente. Cù u prugressu di a scienza è di a tecnulugia, ci serà una migliore tecnulugia di trasfurmazione per fà targhette metalliche.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Aug-28-2020