Chì sò e tecniche per attaccà e targhette metalliche | WEIHUA

Dopu à u targhetta metallicahè fattu, deve esse installatu è fissatu nantu à u pruduttu. U metudu di installazione relativamente simplice è faciule hè di aduprà l'adesivu di a targhetta.

Mètudi:

A cinta adesiva à doppia faccia pò esse trattata secondu a forma di a targhetta è poi incollata à a targhetta.

Alcune targhette stampate è stampate ponu esse cumposte cù nastro adesivu à doppia faccia è po pugnate. Questa tecnica risparmierà assai tempu è u costu di a cinta adesiva manuale.

Dopu chì a targhetta hè incollata, pò esse installata è riparata nantu à u pruduttu strappendu a carta adesiva à doppiu latu, chì hè assai còmuda da aduprà.

Tipu di adesivu cù targhjetta?

U nastru adesivu à doppia faccia pò esse adupratu selettivamente secondu diverse targhette è esigenze di qualità.

1. Cinta adesiva à doppia faccia à prezzu

Caratteristiche: forte viscosità, longu tempu di ritenzione, pò esse adupratu à l'esternu per un bellu pezzu micca faciule da cascà.

Cum'è: importazione di cinta adesiva doppia faccia 3M, seguita da una cinta di schiuma acrilica, più adatta per e targhette è e parti decorative.

2. Cinta adesiva à doppia faccia à prezzu bassu è mediu:

Caratteristiche: a viscosità è u tempu d'usu saranu un pocu poveri, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà in a targhetta di u pruduttu esternu.

Cum'è: colla spugna, corona colla doppia faccia è cusì

Cumunemente adupratu in: apparecchi elettrichi, macchinari, urdinatori, mobuli, porte di sicurezza, acquarii, armarii, stuviglii da cucina, audio, TV è altre targhette di picculi beni.

Cunsiglii caldi:

Quandu sceglite e prestazioni di un adesivu di targhetta metallica, duvemu decide secondu a dumanda effettiva di u pruduttu è u periodu d'usu, in modu da risparmià è cuntrullà u costu quant'è pussibule.

Se avete bisognu di targhette metalliche persunalizate, cuntattateci avà - targhetta di metallu persunalizata fabbricante!

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Jun-18-2020