Cosa sò i segni di metallu stampa diffarenza culore | WEIHUA

Stampà prudutti di loghi, cù piastra metallica, fogliu, foglia è altri materiali cum'è sustratu, cunnisciutu cum'è stampa di segni metallichi.In u prucessu di stampa di segni metallichi, si scontra spessu chì ci hè una differenza di culore in a materia stampata. targhetta metallica fabbricante cun voi per capisce i segni di stampa metallica in u prucessu di differenza di culore:

In u prucessu di stampa di i segni di metallu, a differenza di culore di i prudutti stampati include principalmente: differenza di culore di tinta inchiostru, differenza di culore di superposizione, differenza di culore di deformazione di punti, differenza di culore causata da una surimpressione imprecisa, differenza di culore causata da un sistema di bagnatura anormale, differenza di culore in u prucessu di stampa di i segni di culore è di a lucidatura, ecc.

Tinta sfarenza di culore di fondu solidu:

Cum'è u culore primariu o l'inchiostru di culore spot, i motivi principali per a sfarenza di culore di fondu solidu sò:

1. L'assignazione di culore ùn hè micca precisa, u tippu è a proporzione di l'inchiostru sceltu ùn sò micca ragiunevuli, chì ùn ponu micca soddisfà i requisiti di stampa;

2. E pruprietà di stampa à l'inchiostru è a macchina di stampa, e prestazioni di a sala di asciugatura ùn sò micca adatte;

3. a tonalità di l'inchiostru è u spessore di u stratu d'inchiostru ùn sò micca adatte o dimensione d'inchiostru.

Culore pila:

Includendu e linee nette è u fondu solidu, i motivi principali per a differenza di culore sovrapposta sò i seguenti:

1. L'accunciamentu di a sequenza di culori ùn hè micca ragiunevule;

2. A viscosità di l'inchjostru hè instabile;

3. Sbilanciu di a pittura à l'inchiostru, regolazione irragionevule di a tramoggia d'inchiostru è di a tramoggia d'acqua, operazione sbagliata.

Deformazione di punti è differenza di culore:

A deformazione di i punti è a differenza di culore sò principalmente causati da:

1. L'aumentu o a diminuzione di u puntu meccanicu, cumprendu l'influenza di a pressione di stampa, l'inchiostru, a soluzione umidificante, a manta, u rivestimentu superficiale di a piastra metallica, ecc .;

2. L'aumentu o a diminuzione di u puntu otticu si riferisce à u cambiamentu di puntu in u prucessu di trasferimentu di a stampa di a piastra metallica negativa à a piastra PS.

A sovrastampa ùn hè micca permessa di causà a differenza di culore, a ragione principale hè chì a versione di culore in u prucessu di sovrappressione di posizionamentu ùn hè micca precisa.

Quì sopra hè a differenza di culore di stampa di i segni metallici, speru avè qualchì aiutu per voi. Simu un fornitore di targhetta da a Cina - tecnulugia weihua, benvenuta à cunsultà!

Ricerche relative à a targhetta metallica:


Tempu di posta: Mar-02-2021