Quali sò i Metodi di Cuntrollu di a Differenza di Culore In u Processu di Stampa di Badge di Metallo | WEIHUA

Cumu si risolve a situazione chì incontra a materia stampata di u segnu metallicu per esistere una aberrazione cromatica? badge di metallu U fabricatore Weihua vi dice.

I prudutti di segni stampati cù fogliu di metallo, fogliu, foglia di metallo è altri materiali cume u sustratu sò chjamati stampa di segni metallici.In u prucessu di stampa di segni metallici, si trova spessu chì ci hè una differenza di culore in a materia stampata.

Ciò chì seguita hè una breve introduzione à u metudu di cuntrollu di a differenza di culore in u prucessu di stampa di i segni metallici:

metal name plates engraved

targhette metalliche incise 

Aberrazione cromatica di deformazione di punti: i motivi primari per l'aberrazione cromatica di deformazione di punti sò:

L'aumentu o a diminuzione di u puntu meccanicu, cumprendu l'influenza di a pressione di stampa, l'inchiostru, a soluzione umidificante, a manta, u rivestimentu superficiale di a piastra metallica, ecc. L'aumentu o a diminuzione di u puntu otticu si riferisce à u cambiamentu di puntu in u prucessu di trasferimentu di u metale stampa di piastra negativa à a piastra PS.

Metudu di cuntrollu:

1. Aghjustate a pressione per soddisfà i requisiti di stampa, cume a pressione hè troppu grande, a piastra metallica mostrerà una espansione grafica, u livellu di stampa di punti ùn hè micca chjaru quandu a furmazione severa di a piastra, affettendu a resistenza di stampa. , a piastra di stampa presenta tintu tintu, poca chjarità di marca, u puntu hè viotu;

2. Cuntrolla a viscosità di l'inchiostru;

3. Cuntrolla u valore di pH di a soluzione di fontana, u valore di conducibilità; 

U dispositivu 4.Blanket hè conforme à l'ispecificazione, evite a manta chì presenta stretching, torsione o deformazione di compressione causata da u cambiamentu di punti;

5. Cuntrollu precisu di u tempu di esposizione per assicurà a ripresa di u negativu. 

U mutivu principale di a differenza di culore causata da a surimpressione hè chì a versione di culore in u prucessu di sovrappressione di posizionamentu hè esatta:

Metudu di cuntrollu:

cheap metal signs

segni di metallu à bon pattu

1. A regolazione di pressione risponde à i requisiti di stampa di i segni metallici, cumprese diverse guarnizioni;

2. Pusiziunamentu precisu di calibre frontale, calibru laterale è dente di immersione;

3. a versione PS di u protocolu;

4. scala di stampa di ripresa di scala di stampa;

Posizionamentu 5.Accurate trà e versioni di culore;

A precisione di scala di fabricazione di segni metallichi hè conforme à u standard naziunale, si adatta à a funzione di attrezzature.

metal name plate maker

fabbricatore di targhette metalliche

Ciò sopra hè urganizatu è publicatu da fornitori di badge metallichi. Per più infurmazione nantu à u badge metallicu, pudete cercà "cm905.com«. Benvenutu per cunsultà ci!


Tempu di posta: Mar-31-2021