Chì sò i metudi cumuni di fabricazione di targhette metalliche | WEIHUA

Logo di a targhjetta, cum'è u nome suggerisce, hè adupratu per a produzzione di cartelli, sopra u testu, mudelli è altri cuntenuti per indicà a direzzione è l'avvertimentu.I segni cumuni sò segni di benessere publicu, segni culturali, segni, segni d'avvertimentu.

Targhette metalliche: una piastra nantu à a quale u metalu hè adupratu cum'è materiale principale di una piastra o di un testu senza una piastra appositamente designata.

Si riferisce principalmente à u ramu, u ferru, l'aluminiu, l'acciaio inossidabile, u zincu, u nichel è e materie prime, cume i prudutti di segni di stampaggio di precisione, l'usu cumunu di macchinari, apparecchiature, apparecchi elettrichi, stuviglii di cucina, stuvigli sanitari, mobuli, scatula d'animali acquatici, porte di sicurezza , indicatore, cartelli publicitarii, accessori di l'automobile è di a motocicletta, imballi di rigalu, decorazione, accessori di borse, cassa per urdinatore, cartelli cum'è display, decorazione di telefuninu mobile.

Parechji metudi cumuni di fabbricazione di targhette metalliche:

Metodi di pruduzzione di targhetta metallica: stampatura, schioppu, tagliu, stampatura in pressofusione, u so culore è prucessu ausiliari aduprendu serigrafia, stampa offset, altu lucente (disegnu), currusione, galvanoplastia, incisione laser, spruzzatura, pittura, film per cumplettà a superficia aghjuntu di culore, mette in risaltu megliu a carattere cù a chiarità visuale di u mudellu.

Esempii:

1. Piastra metallica di filu di alta qualità cun sergiu, arcu, drittu, CD, struttura di granu solare, apparisce più caratteristica.

Adatta per mobuli, forniture d'uffiziu, elettronica, DVD, TELEVISIONE, urdinatori, armarii, apparecchi elettrichi, display LCD, navigazione, porte di sicurezza, utensili da cucina, bagnu, audio, scatole di vinu, tè, torte di luna, scatule di rigalu.

2. Stampa piatta è currusione di segni di metallu in l'addizione di culore più diversa, faciule da culurisce.

Applicabile à macchinari, attrezzature, scatula di controllo elettricu, chassis, impianti.

3. Insegni metallichi luminosi è riflettenti cù funzioni di avvertimentu, guida è indicazione.

Applicabile à i segni stradali, segni di guida cumunità, segnaletica stradale, Numeri di casa.

Quì sopra si tratta di u prucessu di targhetta metallica, se avete a necessità di persunalizà a targhetta metallica, cuntattateci subitu, simu un prufessiunale fabbricante di targhetta metallica ~

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Jun-18-2020