Chì sò i materiali cumuni di e targhette metalliche?

U metallu targhette di u logò produttu da Weihua Technology Company sò ampiamente aduprati in prudutti elettronichi è digitali, elettrodomestici, pelletteria, scatule di rigalu di imballu, auricolari, casse di telefuninu, chjave di vittura, targhette di golf club, mobuli è altri prudutti.

Materiale di a targhetta metallica:

E targhette metalliche sò principalmente fatte di acciaio inossidabile, nichel, rame, ferru, alluminiu, lega di zincu è altri materiali.

Tecnulugia di targhetta metallica:

Stampendu, pressofusione, incisione, elettrocastatura, galvanoplastia, vernice è altri prucessi produtti.

Introduzione specifica di materiali cumuni di targhetta metallica:

Insignia in acciaio inox:

Vantaghji:

U segnu qualitativu di u materiale in acciaio inossidabile u più adupratu, paragunatu cù u materiale alluminu qualitativu, u segnu in acciaio inossidabile hà una rigidità assai forte, alta forza hà ancu riflettutu u so valore, è u puntu di fusione di l'acciaio inossidabile hè assai altu, anu assai vantaghju in resistenza à alta temperatura rispettu.Fighjate da l'esternu di u segnu, u segnu qualitativu in acciaio inox compara a lucentezza di a lega di zincu, a lega d'aluminiu apparentemente un pocu megliu, l'aspettu pò paragunà di alta qualità.

I disvantaghji:

L'unicu svantaghju di a targhetta in acciaio inox hè chì u prezzu unitariu hè leggermente più altu di quellu di u materiale d'aluminiu è di materiale in lega di zincu, ma boni prudutti cù targhetta metallica di alta qualità, u valore generale migliurà assai.

Targhette d'aluminiu:

U vantaghju maiò di a targhetta d'aluminiu hè u so prezzu bassu, chì hè una bona scelta per parechji clienti chì perseguenu un prezzu bassu. Tuttavia, a targhetta d'aluminiu hè aduprata soprattuttu per i prudutti di bassa gamma, è u prezzu generale di u pruduttu ùn hè micca troppu altu. S'ellu hè un pruduttu di valore relativamente altu, a cumbinazione di targhetta d'aluminiu apparerà un pocu ruvida.

Targhetta in lega di zincu:

I segni in lega di zincu aduprati principalmente in badge, MEDAGLIE, abiti segni di loghi metallici, in altre zone cù pocu.

U sopra hè u targhetta metallicacunniscenza Spartuta da Weihua Technology oghje. Se avete bisognu di più infurmazioni nantu à u pruduttu, per piacè mandaci un email. Tecnulugia Weihua hè un prufessiunalefabbricante di targhetta metallicain China. Pudemu furnisce un serviziu di targhetta persunalizata secondu e vostre esigenze.

Simu quì per serve vi!

Piatti di loghi di metallu persunalizati - Avemu artigiani sperimentati è addestrati chì ponu pruduce prudutti d'identificazione di metalli affidabili è di alta qualità aduprendu tutti i tipi di finiture è materiali aduprati in l'imprese d'oghje. Avemu ancu venditori cunnosciuti è utili chì aspettanu di risponde à tutte e dumande chì pudete avè. Semu quì per aiutavvi à fà a megliu scelta per u vostru targhetta metallica!


Tempu di posta: Jun-14-2020