Chì sò e Caratteristiche di u Processu Tradiziunale di Targhetta in Metallo | WEIHUA

U prucessu di produzzione di targhetta metallica Chì sapete nantu à u prucessu di produzzione di l'etichetta d'oru? E chì sò e caratteristiche di u prucessu tradiziunale di segnaletica metallica? Produzione di loghi metallichi cumunemente aduprati di sole metallicu, serigrafia metallica, standard di corrosione metallica, galvanoplastia metallica è elettroformatura metallica standard, trasferimentu termale di metallo stampa è sabbiatura di metallo standard.Then u seguente fabbricante di metallo elencatu per a Cina, introdurrà prima u primu prucessu di produzzione di loghi metallici: segnu di sole pianu di metallo. Segni di metallo corroditi cunnisciuti ancu cum'è segni d'incisione. Verificate principalmente l'usu di maschera, incisione dopu à trè passi di trasfurmazioni produttu da a parolla cunvexa logu metallicu o cuncave logu metallicu parolla.

metal name plate

piastra di nome metallica

Processu di fabbricazione di marchi di metalli corrosivi:

1. Tagliu di segni metallichi currutti:

Sicondu i bisogni di u disegnu (dimensione di dispusizione), aghjustate micca menu di 5 mm bordi ruvidi intornu.Adopt 720 pedal shearing machine, require a surface smooth, no margin around.

2. Trattamentu di a superficia di i segni di metallu currutti:

(1) Lucidatura meccanica:

A lana di lucidatura meccanica di 2,2-4 kilowatts hè aduprata, è a rota di tela cù a velocità di u mutore di 300-350 hè generalmente 2000-3000 RPM per a lucidatura meccanica.

(2) Corrosione trattata da alcali di marcatura metallica:

Fate bollire a piastra metallica cun 10-15% di idrossidu di sodiu in 65-85 ℃ acqua per 10-30 seconde, è poi lavarla cun acqua pulita, è aghjunghje 5% soluzione acquosa di acidu Ming pesante.

(3) Immergite una spazzola piatta in vecchia polvere (doppia polvere):

Spazzulate u schema cù un metudu croce uniforme, finu à chì a terra sia eliminata, o l'influenza di a pelle d'ossigenu sia eliminata, è dopu chjude u schema cù una soluzione acquosa di dicromatu di potassiu à 5%.

(4) Metudu di trattamentu cù u filu di marcatura di metallo Rust:

U metudu meccanicu o manuale hè adupratu per disegnà a superficie di a piastra, per uttene l'effettu di a rigenerazione di a superficie metallica.

Da dui aspetti per chiarisce e caratteristiche di u prucessu tradiziunale di segnalazione metallica?

custom metal nameplate

targhetta metallica persunalizata

A tecnulugia tradiziunale di a marca metallica di a nazione cinese hè cuntinua. Quandu si tratta di e caratteristiche tecniche di a marca tradiziunale di metallu, vene in cuntattu cù l'usu di a vita materiale è tutti l'aspetti di l'abitudini di vita energetica. E varietà sò cumplesse è e caratteristiche tecniche sò listesse.

Avà elaboreremu e caratteristiche di l'articulu tradiziunale di segni metallichi da i dui aspetti di l'arte è di a civilizazione:

Caratteristiche artistiche: a tecnulugia tradiziunale di u logu metallicu ùn hè micca un semplice arte o abilità, diversi segni metallichi attraversu sfarenti cunsiglii di trasfurmazioni, prucessu tecnologicu, ponu pruduce diverse bellezza visuale è tattile. A bellezza di l'articulu d'oru hè a cunnessione di bellezza materiale, bellezza artigianale è bellezza d'arte.

Caratteristiche civilizate: a tecnulugia tradiziunale di u marcatu metallicu hè una preziosa risorsa storica; In u ritornu custante, l'arte pò truvà a radica di a civilizazione. È u prucessu tradiziunale di pruduzzione di loghi metallichi hè "radica", hè un simbulu di civilizazione. Oghje, infurmazione alta- l'apertura di velocità, l'eredità di u travagliu manuale è a prufundità di a pittura muderna, hè diventata un sughjettu impurtante di l'apertura di a tecnulugia di i segni metallichi.

Quì hè organizatu è publicatu da fornitori di targhette metalliche. Per saperne di più infurmazioni nantu à a targhetta metallica, per piacè cercate "cm905.com«. Benvenutu per cunsultà ci!


Tempu di posta: Mar-31-2021